A. Prostas: kas „Ferrari“ yra „numeris vienas“? (20)

A. Prostas: kas „Ferrari“ yra „numeris vienas“?
logo 2019 Spalio 24 d. 13:06, Renault Sport

Anksčiau „Ferrari“ vengdavo kviestis jaunus pilotus, tačiau Charleso Leclerco atėjimas pakeitė situaciją. Keturiskart pasaulio čempionas Alainas Prostas „RMC Sport“ radijo eteryje pareiškė, kad jaunasis monakietis jau spėjo tapti tikra žvaigžde.

Alainas Prostas: „Leclercas labai greitai adaptavosi prie „numeris vienas“ statuso „Ferrari“ ekipoje, kur anksčiau neimdavo labai jaunų lenktynininkų. Tai atsitiko pirmą kartą. Susitvarkyti su pasirodymų spaudimu „Ferrari“ viduje nėra paprasta, kartas nuo karto mes matėme kai kurių sunkumų, tačiau apskritai Charlesas pademonstravo pavydėtiną brandą.

Bet tai – labai sunki situacija komandos vadovybei. Vettelis yra kur kas labiau patyręs, komandoje jį laiko „numeriu vienas“ ir surasti optimalią išvadą bus sunku, ypač kitame sezone.

Manau, kad 2020 metais „Ferrari“ bus labai konkurencinga, bet jiems teks aiškintis konfliktus tarp Charleso ir Sebastiano. Jei jų mašina bus labai greita, tai jie kovoje dėl titulo vienas iš kito atiminės taškus, o tuo gali pasinaudoti „Mercedes“.

 


Komentarai (20)
Camicasee
| 10/24 19:06 Atsakyti
Pit Crew
10/24 17:44

Nemanau, kad totalus dominavimas žiūrovui yra įdomus. Kai pamatai, kad per pirmas 7 lenktynes viena komanda ima vien dublius, tai pvz. RBR "dominavimo" laikotarpis buvo gražu pažiūrėti:) Bet mes kalbam apie kitus metus. Reglamentas nesikeičia, Mercedes bus stiprūs visur (variklis, aero, patikimumas, padangos ir Nr. 1 pilotas) vs visas likusias komandas su jų mažesnėmis ar didesnėmis problemomis....

Tau, kaip Redbull fanui, tai gal ir jaučias skirtumas, o aš skirtumo didelio nematau, kaip tik Mersų dominavime bent buvo kovų tarp LH ir NR, ale prostas su senna, tikrai buvo įdomu, o RB imkim dominavimą 2011m. - Vetelio stats: 1ma vieta x11 etapų, 2ra vieta x5, likę 3, 4 ir vienas RET :D Ir čia kalbam apie komanda kur realiai buvo nr.1 buvo stumiamas Vetelis kol važiuodavo su MW ir lenktyninkas kuris gerai lenktyniavo tik būdamas nr.1 statusu arba ties komandos narius vidutiniokus, nuo visų kt. gavo. Dabar net nr.1 būdamas, gauna nuo LC, tai čia tau afygienai įdomiau buvo žiūrėt? :D
maxpower
| 10/24 19:37 Atsakyti
Camicasee
10/24 19:06

Tau, kaip Redbull fanui, tai gal ir jaučias skirtumas, o aš skirtumo didelio nematau, kaip tik Mersų dominavime bent buvo kovų tarp LH ir NR, ale prostas su senna, tikrai buvo įdomu, o RB imkim dominavimą 2011m. - Vetelio stats: 1ma vieta x11 etapų, 2ra vieta x5, likę 3, 4 ir vienas RET :D Ir čia kalbam apie komanda kur realiai buvo nr.1 buvo stumiamas Vetelis kol važiuodavo su MW ir lenktyninkas kuris gerai lenktyniavo tik būdamas nr.1 statusu arba ties komandos narius vidutiniokus, nuo visų kt. gavo. Dabar net nr.1 būdamas, gauna nuo LC, tai čia tau afygienai įdomiau buvo žiūrėt? :D

AHAHA Redbull dominavo net nesulyginsi su dabartiniu Mersu. Realiai buvo 2 tikrai lengvi sezonai, o 2 paskutines lenktynese sprendesi tai net nera ka lyginti 6 sezonai be konkurencijos.
Camicasee
| 10/24 22:33 Atsakyti
maxpower
10/24 19:37

AHAHA Redbull dominavo net nesulyginsi su dabartiniu Mersu. Realiai buvo 2 tikrai lengvi sezonai, o 2 paskutines lenktynese sprendesi tai net nera ka lyginti 6 sezonai be konkurencijos.

Kai buvo visiški mersų dominavimo metai juos tikrai buvo įdomiau žiūrėti nei Redbull, nes kovojo NR su LH, to buliuose niekuomet nematėm. Paskutiniai sezonai nūdnoki, bet ne tik Mersai kalti, pats Vetelis pripažino, kad tai kombinacija LH+Merso, turėjom įdomų sezoną, bet 2017 berods, bet Vetelis pirmaudamas daužydavosi, spaudžiamas sukdavosi ir t.t., nors pirmavo pirmoje sezono pusėje. O dėl Redbull pajėgumo sunku spręst, nes Vetelis jų komandoje top 1 buvo, tai sunku spręst, na pykit, jūs nepykit, bet nėra jis top lygio lenktynininkas, lygiom teisėm gauna į vienus vartus, spaudžiamas daro klaidas. Tai pats klaidas darydamas ir daro tą intrigą, buvo ir lemiamose suktukus darė, gerai, kad uodegą išnešė, o šiaip... Klausimas ar pasodinus jį į mersus, nepamatytum įdomaus sezono :D
Pit Crew
| 10/25 00:09 Atsakyti
Camicasee
10/24 22:33

Kai buvo visiški mersų dominavimo metai juos tikrai buvo įdomiau žiūrėti nei Redbull, nes kovojo NR su LH, to buliuose niekuomet nematėm. Paskutiniai sezonai nūdnoki, bet ne tik Mersai kalti, pats Vetelis pripažino, kad tai kombinacija LH+Merso, turėjom įdomų sezoną, bet 2017 berods, bet Vetelis pirmaudamas daužydavosi, spaudžiamas sukdavosi ir t.t., nors pirmavo pirmoje sezono pusėje. O dėl Redbull pajėgumo sunku spręst, nes Vetelis jų komandoje top 1 buvo, tai sunku spręst, na pykit, jūs nepykit, bet nėra jis top lygio lenktynininkas, lygiom teisėm gauna į vienus vartus, spaudžiamas daro klaidas. Tai pats klaidas darydamas ir daro tą intrigą, buvo ir lemiamose suktukus darė, gerai, kad uodegą išnešė, o šiaip... Klausimas ar pasodinus jį į mersus, nepamatytum įdomaus sezono :D

Dar kartą tau pakartosiu RBR ir Mercedes laikotarpių statistiką. Mercedes turi vidutiniškai 2 kartus daugiau dublių per sezoną nei turėjo RBR. Du kartus, Karlai. O tai reiškia, kad bolidas toks geras, kad antrasis pilotas dažniausiai nesunkiai gali atvažiuoti antras.
ddt
| 10/25 05:52 Atsakyti
Nesutikčiau pilnai su Prost'u kas liečia brandą, nes man atrodo Suzukos pirmas posūkis ir po to keli sekę ratai jau parodė rodo tam tikrus sužvaigždėjimo signalus, kuriuos reikia suvaldyti. Verstappeno atveju tas suvaldymas užtruko, bet irgi prasidėjo lygiai taip pat. Užtad būtent Verstappeną aų pavadinčiau pavydėtinai subrendusiu, o Leclerc'as dar turi praeiti "I'm a sūpestą" stadiją ir ją neabejotinai praeis. Visi ten buvo, visi praėjo.
Pit Crew
| 10/24 13:52 Atsakyti
Straight to the point. Tokia Ferrari sudėtis kaip tik apsunkins kovoje dėl WDC. Tikėtina, kad sekančiais metais Vet su Lec irgi važiuos apylygiai ir komandai nelabai bus kur persimesti su Nr. 1 ir Nr. 2. Kaposis tarpusavyje, o Hamis sau komfortiškai važiuos link 7 titulo. Nes jeigu Bottas bandys laimėti, tai Mercedes visada gali pasakyti: "soriukas";)
kart
| 10/24 16:59 Atsakyti
Pit Crew
10/24 13:52

Straight to the point. Tokia Ferrari sudėtis kaip tik apsunkins kovoje dėl WDC. Tikėtina, kad sekančiais metais Vet su Lec irgi važiuos apylygiai ir komandai nelabai bus kur persimesti su Nr. 1 ir Nr. 2. Kaposis tarpusavyje, o Hamis sau komfortiškai važiuos link 7 titulo. Nes jeigu Bottas bandys laimėti, tai Mercedes visada gali pasakyti: "soriukas";)

Ferrariams jau ir WCC butu tikra svente po tokios sausros. Kitais metais baigiasi Vettelio kontraktas, tai gales derintis naujas salygas. Jeigu Hamis prates kontrakta su Mercedes, tai Vettelis realiai nebeturi pasirinkimo. Arba susimazinus alga likti Leclerco seselyje arba eiti i prastesne komanda, kuri kovoja tik su savimi. Nebent Vettelio kitas sezonas bus labai sekmingas ir Ferrari nuspres, kad ji ir toliau nori matyti kaip nr 1 pilota.
Realiai Ferrari turi visus svertus savo puseje.
deivec
| 10/24 17:01 Atsakyti
Pit Crew
10/24 13:52

Straight to the point. Tokia Ferrari sudėtis kaip tik apsunkins kovoje dėl WDC. Tikėtina, kad sekančiais metais Vet su Lec irgi važiuos apylygiai ir komandai nelabai bus kur persimesti su Nr. 1 ir Nr. 2. Kaposis tarpusavyje, o Hamis sau komfortiškai važiuos link 7 titulo. Nes jeigu Bottas bandys laimėti, tai Mercedes visada gali pasakyti: "soriukas";)

nieko cia blogo nematau :)

ar idomiau kad 10 metu feras dominuotu ? :)
marysius
| 10/24 17:25 Atsakyti
profesorius sako profesorius zino , viskas ka pasake mano nuomone taip ir yra.
Pit Crew
| 10/24 17:44 Atsakyti
deivec
10/24 17:01

nieko cia blogo nematau :)

ar idomiau kad 10 metu feras dominuotu ? :)

Nemanau, kad totalus dominavimas žiūrovui yra įdomus. Kai pamatai, kad per pirmas 7 lenktynes viena komanda ima vien dublius, tai pvz. RBR "dominavimo" laikotarpis buvo gražu pažiūrėti:) Bet mes kalbam apie kitus metus. Reglamentas nesikeičia, Mercedes bus stiprūs visur (variklis, aero, patikimumas, padangos ir Nr. 1 pilotas) vs visas likusias komandas su jų mažesnėmis ar didesnėmis problemomis....
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas