A. Prostas: kas „Ferrari“ yra „numeris vienas“? (20)

A. Prostas: kas „Ferrari“ yra „numeris vienas“?
logo Spalio 24 d. 13:06, Renault Sport

Anksčiau „Ferrari“ vengdavo kviestis jaunus pilotus, tačiau Charleso Leclerco atėjimas pakeitė situaciją. Keturiskart pasaulio čempionas Alainas Prostas „RMC Sport“ radijo eteryje pareiškė, kad jaunasis monakietis jau spėjo tapti tikra žvaigžde.

Alainas Prostas: „Leclercas labai greitai adaptavosi prie „numeris vienas“ statuso „Ferrari“ ekipoje, kur anksčiau neimdavo labai jaunų lenktynininkų. Tai atsitiko pirmą kartą. Susitvarkyti su pasirodymų spaudimu „Ferrari“ viduje nėra paprasta, kartas nuo karto mes matėme kai kurių sunkumų, tačiau apskritai Charlesas pademonstravo pavydėtiną brandą.

Bet tai – labai sunki situacija komandos vadovybei. Vettelis yra kur kas labiau patyręs, komandoje jį laiko „numeriu vienas“ ir surasti optimalią išvadą bus sunku, ypač kitame sezone.

Manau, kad 2020 metais „Ferrari“ bus labai konkurencinga, bet jiems teks aiškintis konfliktus tarp Charleso ir Sebastiano. Jei jų mašina bus labai greita, tai jie kovoje dėl titulo vienas iš kito atiminės taškus, o tuo gali pasinaudoti „Mercedes“.

 

Komentarai (20)


AF1
| Spalio 26 d. 09:28
Savoka "anksciau neimdavo jaunu lenktynininku" apsiriboja recent history, nes senais ar patyrusiais pavadinti Rodrigueza, Ickxa ar Hawthorna nelabai pavyktu.
maxpower
| Spalio 25 d. 17:44
Camicasee
| Spalio 25 d. 17:30

Girdi ką nori girdėti ir sakai ką tu nori, aš tau dar kartą faktus rašau, sakai nebuvo kovos tarp NR ir LH, skirtumas 60 taškų ane, 2011 Vetelis prieš Botoną laimėjo 122 taškais, prieš komandos draugą ta pačia mašina 148 taškai, tai čia tau tipo ne dominavimas? Ir tipo įdomiau buvo žiūrėt nei šiuos metus? Kam čia reikia pievas rašinėt, patiko kai pirmas važiavo Vetelis be konkurencijos, kam kitus ,,gydit", kad ale ta konkurencija buvo. O ką turėjau omenyje dėl Grožano ir Vetelio mersuose, aiškinu jei su teksto suvokimu sunku, bolido pajėgumas irgi vertinamas pagal tai kokie pilotai važiuoja, jei mašina greita, o važiuoja kliurkiai - tai ir taškų nėra. O kai pirmu numeriu varo pilotas realiai vidutiniokas kuriam su psichologija prastai tai bepigu išvadas daryt, paskaičiuok vien paskutnius du sezonus jei neapsisukimas, tai kokia kliurka, kontaktas kas antrose varžybose Vetelio ir po to skaičiuojam ale kiek daug taškų mersai laimi. Net LC nr.2 būdamas ir užleidžiamas prašomas jį bendroje įskaitoje jau porą paskutinių lenktynių lenkia, tai apie ką šnekėt. Nieks nesiginčija, kad Mersai dominavo visus šiuos metus ir bent jau iki šios vasaros pertraukos, bet kalbėt, kad ale Vetelio dominavimo metais įdomiau buvo žiūrėt, kai jis net komandoje konkurencijos neturėjo, tai tik Vetelio fanai ir gali...

Tai aš tau ir sakau kad Redbull turėjo 2 tikrai lengvus sezonus ir 2 su konkurencija. All in all dominavimas? Taip. mažesnis už mersu? Tikrai taip
Camicasee
| Spalio 25 d. 17:30
maxpower
| Spalio 25 d. 15:41

Nesuprantu kaip tu cia davedei Vetteli su Grozanu. Kalbi apie kazkokias mistines kovas kai realiai tik 2016 sezone tas buvo. Redbull laikais tokio dominavimo tikrai nebuvo

Girdi ką nori girdėti ir sakai ką tu nori, aš tau dar kartą faktus rašau, sakai nebuvo kovos tarp NR ir LH, skirtumas 60 taškų ane, 2011 Vetelis prieš Botoną laimėjo 122 taškais, prieš komandos draugą ta pačia mašina 148 taškai, tai čia tau tipo ne dominavimas? Ir tipo įdomiau buvo žiūrėt nei šiuos metus? Kam čia reikia pievas rašinėt, patiko kai pirmas važiavo Vetelis be konkurencijos, kam kitus ,,gydit", kad ale ta konkurencija buvo. O ką turėjau omenyje dėl Grožano ir Vetelio mersuose, aiškinu jei su teksto suvokimu sunku, bolido pajėgumas irgi vertinamas pagal tai kokie pilotai važiuoja, jei mašina greita, o važiuoja kliurkiai - tai ir taškų nėra. O kai pirmu numeriu varo pilotas realiai vidutiniokas kuriam su psichologija prastai tai bepigu išvadas daryt, paskaičiuok vien paskutnius du sezonus jei neapsisukimas, tai kokia kliurka, kontaktas kas antrose varžybose Vetelio ir po to skaičiuojam ale kiek daug taškų mersai laimi. Net LC nr.2 būdamas ir užleidžiamas prašomas jį bendroje įskaitoje jau porą paskutinių lenktynių lenkia, tai apie ką šnekėt. Nieks nesiginčija, kad Mersai dominavo visus šiuos metus ir bent jau iki šios vasaros pertraukos, bet kalbėt, kad ale Vetelio dominavimo metais įdomiau buvo žiūrėt, kai jis net komandoje konkurencijos neturėjo, tai tik Vetelio fanai ir gali...
maxpower
| Spalio 25 d. 15:41
Camicasee
| Spalio 25 d. 15:20

Na, as suprantu, kad tau būtų įdomiau pasodinti Grozana su Veteliu ir duot lygias teises kurie suktųsi kas antras lenktynes ir dauzytusi viens su kitu - ale intriga būtų visam ciampe...

Nesuprantu kaip tu cia davedei Vetteli su Grozanu. Kalbi apie kazkokias mistines kovas kai realiai tik 2016 sezone tas buvo. Redbull laikais tokio dominavimo tikrai nebuvo
Camicasee
| Spalio 25 d. 15:20
maxpower
| Spalio 25 d. 13:38

Reali kova buvo tam sezone kai NR laimejo cempa, kituose sezonuose 60 - 70 tasku atsikraudavo NR tai nezinau kur matai idomuma.

Na, as suprantu, kad tau būtų įdomiau pasodinti Grozana su Veteliu ir duot lygias teises kurie suktųsi kas antras lenktynes ir dauzytusi viens su kitu - ale intriga būtų visam ciampe...
maxpower
| Spalio 25 d. 13:38
Camicasee
| Spalio 24 d. 22:33

Kai buvo visiški mersų dominavimo metai juos tikrai buvo įdomiau žiūrėti nei Redbull, nes kovojo NR su LH, to buliuose niekuomet nematėm. Paskutiniai sezonai nūdnoki, bet ne tik Mersai kalti, pats Vetelis pripažino, kad tai kombinacija LH+Merso, turėjom įdomų sezoną, bet 2017 berods, bet Vetelis pirmaudamas daužydavosi, spaudžiamas sukdavosi ir t.t., nors pirmavo pirmoje sezono pusėje. O dėl Redbull pajėgumo sunku spręst, nes Vetelis jų komandoje top 1 buvo, tai sunku spręst, na pykit, jūs nepykit, bet nėra jis top lygio lenktynininkas, lygiom teisėm gauna į vienus vartus, spaudžiamas daro klaidas. Tai pats klaidas darydamas ir daro tą intrigą, buvo ir lemiamose suktukus darė, gerai, kad uodegą išnešė, o šiaip... Klausimas ar pasodinus jį į mersus, nepamatytum įdomaus sezono :D

Reali kova buvo tam sezone kai NR laimejo cempa, kituose sezonuose 60 - 70 tasku atsikraudavo NR tai nezinau kur matai idomuma.
Pit Crew
| Spalio 25 d. 12:00
Camicasee
| Spalio 25 d. 11:34

Na, o as tau dar kartą pakartosiu, kad idomumas ne dubliais matuojamas. Ir nutyli faktą, kad skirtingai RB ir Mersai traktavo savo pilotus, kas is to, kad buvo daug dubliu, bet kova reali buvo tarp NR ir LH visą laiką del pirmos vietos, o Rb atveju vienas priekyje visas varzybas nuvaziuodavo, antram sparnus apkeisdavo ar sankaba tvarkydavo kai pirmas startuodavo. Jokio nebuvo idomumo del pirmos vietos. O statistika Vetelio patrikiau, geresne nei LH siais metais, tai nefantazuok

O jeigu jau taip verki dėl Webberio , tai nepamiršk ir dėl Masso, Buttono ir kitų paverkti:( Gaila, bet Webberis palaidojo savo WDC pats. Čempionato taškų lyderis padarė "nedidelę" klaidą ir viskas: https://www.youtube.com/watch?v=pO7sEYTkqmY O Vettelis startavęs iš pirmos vietos tose pačiose lenktynėse sugedo: https://www.youtube.com/watch?v=Zxat3F2sDZs Anyway, vienas geresnių sezonų.
Pit Crew
| Spalio 25 d. 11:46
Camicasee
| Spalio 25 d. 11:34

Na, o as tau dar kartą pakartosiu, kad idomumas ne dubliais matuojamas. Ir nutyli faktą, kad skirtingai RB ir Mersai traktavo savo pilotus, kas is to, kad buvo daug dubliu, bet kova reali buvo tarp NR ir LH visą laiką del pirmos vietos, o Rb atveju vienas priekyje visas varzybas nuvaziuodavo, antram sparnus apkeisdavo ar sankaba tvarkydavo kai pirmas startuodavo. Jokio nebuvo idomumo del pirmos vietos. O statistika Vetelio patrikiau, geresne nei LH siais metais, tai nefantazuok

Aš kaip žiūrovas įdomumą sezono metu matau tada, kai dėl pirmų vietų kovoja kuo daugiau skirtingų komandų ir ne epizodiškai. O ne vykstančios rokiruotės toje pačioje komandoje. O jeigu jau nori prisiminti RBR laikus, tai pvz. 2010 metais tarp pirmų 4 vietų buvo tik 16 taškų skirtumas. 16 taškų tarp top 4! Ir tik trečią kartą per visą formulės istoriją WDC laimėjo pilotas, kuris nė karto sezono metu nebuvo taškų lyderis. Bet tema ne apie tai, o apie tai kas laukia mūsų ir Ferrari sekančiais metais.
Camicasee
| Spalio 25 d. 11:34
Pit Crew
| Spalio 25 d. 00:09

Dar kartą tau pakartosiu RBR ir Mercedes laikotarpių statistiką. Mercedes turi vidutiniškai 2 kartus daugiau dublių per sezoną nei turėjo RBR. Du kartus, Karlai. O tai reiškia, kad bolidas toks geras, kad antrasis pilotas dažniausiai nesunkiai gali atvažiuoti antras.

Na, o as tau dar kartą pakartosiu, kad idomumas ne dubliais matuojamas. Ir nutyli faktą, kad skirtingai RB ir Mersai traktavo savo pilotus, kas is to, kad buvo daug dubliu, bet kova reali buvo tarp NR ir LH visą laiką del pirmos vietos, o Rb atveju vienas priekyje visas varzybas nuvaziuodavo, antram sparnus apkeisdavo ar sankaba tvarkydavo kai pirmas startuodavo. Jokio nebuvo idomumo del pirmos vietos. O statistika Vetelio patrikiau, geresne nei LH siais metais, tai nefantazuok
ddt
| Spalio 25 d. 05:52
Nesutikčiau pilnai su Prost'u kas liečia brandą, nes man atrodo Suzukos pirmas posūkis ir po to keli sekę ratai jau parodė rodo tam tikrus sužvaigždėjimo signalus, kuriuos reikia suvaldyti. Verstappeno atveju tas suvaldymas užtruko, bet irgi prasidėjo lygiai taip pat. Užtad būtent Verstappeną aų pavadinčiau pavydėtinai subrendusiu, o Leclerc'as dar turi praeiti "I'm a sūpestą" stadiją ir ją neabejotinai praeis. Visi ten buvo, visi praėjo.
×

F-1.lt pulsas