A. Seidlas: dabar galiojančios taisyklės - tai, ko prašė komandos ir pilotai (18)

A. Seidlas: dabar galiojančios taisyklės - tai, ko prašė komandos ir pilotai
logo Liepos 02 d. 21:27, Pirelli

McLaren“ vadovas Andreasas Seidlas mano, kad F-1 komandos ir lenktynininkai neturėtų kritikuoti dabar galiojančių taisyklių, nes patys tokių taisyklių ir tokios kontrolės prašė.

Pastarosiose keliose lenktynėse įvykę incidentai ir po to teisėjų priimti sprendimai sukėlė dideles diskusijas ir nepasitenkinimą galiojančiomis taisyklėmis. Kai kurie F-1 pasaulio atstovai mano, kad sportui būtų geriau, jei būtų atsisakyta tam tikrų taisyklių.

A. Seidlo teigimu, komandos turi susitaikyti su tokia situacija, kokia ji yra dabar, nes FIA įvedė tokias taisykles, kokių prašė pačios F-1 ekipos.

„Man tai primena diskusijas dėl padangų. Taisyklės, kurios galioja dabar, yra rezultatas to, ko prašė komandos ir lenktynininkai. Štai kodėl mano manymu turime priimti tokias taisykles, kokios galioja dabar. Turime pasitikėti teisėjais ir tikėti, kad jie priims teisingą sprendimą“, - teigė A. Seidlas.

Specialistas mano, kad situacija galėtų būti geresnė nuo 2021 m., bet tik tuo atveju, jei komandos nesikiš priimant sprendimus dėl taisyklių ir reglamento.

„Mano nuomone, ir tai liečia techninį reglamentą, su finansais susijusias taisykles, reiktų išklausyti komandų nuomonės. Bet, galutinį žodį turėtų vis dėlto tarti F-1 arba FIA žmogus. Dabar F-1 ir FIA turime unikalią galimybę, nes turime stiprių ir patyrusių žmonių, turinčių daug patirties. Tai unikali situacija.“

„Vertinant jų žinias, manau, kad praeityje jie niekada nebuvo tokie stiprūs. Yra Rossas Brawnas, Nikolas Tombazis. Jie puikiai žino kas turi būti padaryta, jog būtų pasiekti tikslai, su kuriais mes visi sutiktume.“

Komentarai (18)


maxpower
| Liepos 04 d. 12:11
Life
| Liepos 04 d. 10:49

Bet čia Rosbergas specialiai važiavo tiesiai ir nesukė į posūkį, dabar maxas tiesiog vėliau stabdė ir važiavo natūralia lenktynine trajektorija, kaip ir tuose epizoduose hamis, kada Rosbergą išstumdavo.

Nera tokio daikto kaip lenktynine trajektorija. Jei vaziuoji lenktynine trajektorija tai reiskia kad gali nepalikt vietos kitam?
Life
| Liepos 04 d. 10:49
maxpower
| Liepos 03 d. 16:00

Jei konreciai apie sia situacija kalbant tai labiau lyginu su Rosbergu vs Verstapenu 2016 m kur Rosbergas gavo bauda. https://www.youtube.com/watch?v=fQjAQ3AhTeE

Bet čia Rosbergas specialiai važiavo tiesiai ir nesukė į posūkį, dabar maxas tiesiog vėliau stabdė ir važiavo natūralia lenktynine trajektorija, kaip ir tuose epizoduose hamis, kada Rosbergą išstumdavo.
Klepsidra
| Liepos 03 d. 17:44
parasius apie Verstappena ir Rosberga po kiekviena tema po 20 kartu iskart viskas paaiskeja
SharasXT
| Liepos 03 d. 16:03
Eva Verksnyte2248931965374579
| Liepos 03 d. 13:06

VISI komentuoja austria Kanada bet kodel nežiūri Hamiltono rosbergo austria 2016 lygiai toks pats incidentas tik buvo bauda rosbergui

verstapenas rosbergas 2016 Hokenheimas, pats maxas buvo lygiai identiskai isstumtas tik be kontakto "he pushed me of the track" pasiskunde anuomet Maxiukas per radija ir tik pyst Rosbergui 5 s. penalty.
maxpower
| Liepos 03 d. 16:00
Life
| Liepos 03 d. 10:38

Taigi jau buvo paaiškinta, kad Vet ir Max situacijos skirtingos, nes Vet kirto Hami išvažiavęs iš žolės, taisyklėse tas aiškiai parašyta, kad negalima nesaugiai grįžti į trasą.

Jei konreciai apie sia situacija kalbant tai labiau lyginu su Rosbergu vs Verstapenu 2016 m kur Rosbergas gavo bauda. https://www.youtube.com/watch?v=fQjAQ3AhTeE
Telemetrijus
| Liepos 03 d. 14:34
Life
| Liepos 03 d. 13:26

Bet taisyklių punktai skirtingi, Kanadoje buvo nesaugus grįžimas ir viskas čia gana aišku, kad tas punktas buvo pažeistas. Austrijoje nepalikimas vietos varžovui, kadangi koks Hamis prieš tai niekada nėra gavęs baudų už panašius incidentus, teisėjai nusprendė ir maxo neskalpuoti.

Tavo pasakymas prieštarauja tavo kontr-argumentui ir tik patvirtina, ką minėjau prieš tai.
Life
| Liepos 03 d. 13:26
Telemetrijus
| Liepos 03 d. 12:54

Kanados ir Austrijos incidentai yra identiški tuo, kad abiejuose buvo pažeistos taisyklės. Skirtumas tik tas, kad vienose lenktynininkas buvo nubaustas, o kitose - ne.

Bet taisyklių punktai skirtingi, Kanadoje buvo nesaugus grįžimas ir viskas čia gana aišku, kad tas punktas buvo pažeistas. Austrijoje nepalikimas vietos varžovui, kadangi koks Hamis prieš tai niekada nėra gavęs baudų už panašius incidentus, teisėjai nusprendė ir maxo neskalpuoti.
EičJey
| Liepos 03 d. 13:13
Eva Verksnyte2248931965374579
| Liepos 03 d. 13:06

VISI komentuoja austria Kanada bet kodel nežiūri Hamiltono rosbergo austria 2016 lygiai toks pats incidentas tik buvo bauda rosbergui

Nes fanų atmintis yra labai trumpa.
Eva Verksnyte2248931965374579
| Liepos 03 d. 13:06
VISI komentuoja austria Kanada bet kodel nežiūri Hamiltono rosbergo austria 2016 lygiai toks pats incidentas tik buvo bauda rosbergui
Telemetrijus
| Liepos 03 d. 12:54
Life
| Liepos 03 d. 10:38

Taigi jau buvo paaiškinta, kad Vet ir Max situacijos skirtingos, nes Vet kirto Hami išvažiavęs iš žolės, taisyklėse tas aiškiai parašyta, kad negalima nesaugiai grįžti į trasą.

Kanados ir Austrijos incidentai yra identiški tuo, kad abiejuose buvo pažeistos taisyklės. Skirtumas tik tas, kad vienose lenktynininkas buvo nubaustas, o kitose - ne.
×

F-1.lt pulsas