A. Seidlas: dabar galiojančios taisyklės - tai, ko prašė komandos ir pilotai (18)

A. Seidlas: dabar galiojančios taisyklės - tai, ko prašė komandos ir pilotai
logo 2019 Liepos 02 d. 21:27, Pirelli

McLaren“ vadovas Andreasas Seidlas mano, kad F-1 komandos ir lenktynininkai neturėtų kritikuoti dabar galiojančių taisyklių, nes patys tokių taisyklių ir tokios kontrolės prašė.

Pastarosiose keliose lenktynėse įvykę incidentai ir po to teisėjų priimti sprendimai sukėlė dideles diskusijas ir nepasitenkinimą galiojančiomis taisyklėmis. Kai kurie F-1 pasaulio atstovai mano, kad sportui būtų geriau, jei būtų atsisakyta tam tikrų taisyklių.

A. Seidlo teigimu, komandos turi susitaikyti su tokia situacija, kokia ji yra dabar, nes FIA įvedė tokias taisykles, kokių prašė pačios F-1 ekipos.

„Man tai primena diskusijas dėl padangų. Taisyklės, kurios galioja dabar, yra rezultatas to, ko prašė komandos ir lenktynininkai. Štai kodėl mano manymu turime priimti tokias taisykles, kokios galioja dabar. Turime pasitikėti teisėjais ir tikėti, kad jie priims teisingą sprendimą“, - teigė A. Seidlas.

Specialistas mano, kad situacija galėtų būti geresnė nuo 2021 m., bet tik tuo atveju, jei komandos nesikiš priimant sprendimus dėl taisyklių ir reglamento.

„Mano nuomone, ir tai liečia techninį reglamentą, su finansais susijusias taisykles, reiktų išklausyti komandų nuomonės. Bet, galutinį žodį turėtų vis dėlto tarti F-1 arba FIA žmogus. Dabar F-1 ir FIA turime unikalią galimybę, nes turime stiprių ir patyrusių žmonių, turinčių daug patirties. Tai unikali situacija.“

„Vertinant jų žinias, manau, kad praeityje jie niekada nebuvo tokie stiprūs. Yra Rossas Brawnas, Nikolas Tombazis. Jie puikiai žino kas turi būti padaryta, jog būtų pasiekti tikslai, su kuriais mes visi sutiktume.“


Komentarai (18)
maxpower
| 07/02 23:17 Atsakyti
Tai kad ne taisyklese esme cia. Problema kad nera visiskai jokio nuoseklumo teiseju sprendimuose, kai tokie patys incidentai vertinami skirtingai.
tribeca
| 07/03 12:25 Atsakyti
Neatsimenu kad kas nors butu prases vienus incidentus vertinti kaip lenktyninius, o kitus lygiai tokius pacius vertinti kaip taisykliu pazeidima ir bausti lenktyninka priklausomai nuo to kokiai komandai jis atstovauja ir kokia pavarde turi.
YZF
| 07/02 22:40 Atsakyti
Tik problema ta kad kartais patys teisejai nesivadovauja tomis taisyklemis
Rimvydas Rozenas_2
| 07/03 07:22 Atsakyti
Jei tai but monakas ar kita miesto trasa,tai kur tada? I siena ilipt kad išvengt naglo ***.kuris net jau išstumes dar vaira sukteli vaira kad garantuotai :/
jv
| 07/03 08:49 Atsakyti
paversklenot?:) mes lauk visas tas sh taisykles...
Telemetrijus
| 07/03 10:23 Atsakyti
Ignoruoja "dramblį" kambaryje. Taisyklės ne problema, problema - subjektyvus jų vertinimas...
Life
| 07/03 10:38 Atsakyti
maxpower
07/02 23:17

Tai kad ne taisyklese esme cia. Problema kad nera visiskai jokio nuoseklumo teiseju sprendimuose, kai tokie patys incidentai vertinami skirtingai.

Taigi jau buvo paaiškinta, kad Vet ir Max situacijos skirtingos, nes Vet kirto Hami išvažiavęs iš žolės, taisyklėse tas aiškiai parašyta, kad negalima nesaugiai grįžti į trasą.
Telemetrijus
| 07/03 14:34 Atsakyti
Life
07/03 13:26

Bet taisyklių punktai skirtingi, Kanadoje buvo nesaugus grįžimas ir viskas čia gana aišku, kad tas punktas buvo pažeistas. Austrijoje nepalikimas vietos varžovui, kadangi koks Hamis prieš tai niekada nėra gavęs baudų už panašius incidentus, teisėjai nusprendė ir maxo neskalpuoti.

Tavo pasakymas prieštarauja tavo kontr-argumentui ir tik patvirtina, ką minėjau prieš tai.
Ezo
| 07/03 08:27 Atsakyti
Tasykles ok, bet pasitiket teisejais? nemanau.
Telemetrijus
| 07/03 12:54 Atsakyti
Life
07/03 10:38

Taigi jau buvo paaiškinta, kad Vet ir Max situacijos skirtingos, nes Vet kirto Hami išvažiavęs iš žolės, taisyklėse tas aiškiai parašyta, kad negalima nesaugiai grįžti į trasą.

Kanados ir Austrijos incidentai yra identiški tuo, kad abiejuose buvo pažeistos taisyklės. Skirtumas tik tas, kad vienose lenktynininkas buvo nubaustas, o kitose - ne.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas