A. Seidlas: dabar idealus metas eksperimentuoti

A. Seidlas: dabar idealus metas eksperimentuoti
logo Liepos 01 d. 13:29, McLaren F1

„McLaren“ komandos vadovas Andreas Seidlas laiko save senų tradicijų puoselėtoju ir nemėgsta, kai lenktynėse dominuoja dirbtinumo faktorius, tačiau iš esmės palaikytų atvirkštinės staro tvarkos naujovę per kvalifikacines lenktynes.

2020 metais mažiausiai dvejose trasose įvyks po du etapus, kuriuos skirs tik savaitės pertrauka ir „Liberty Media“ naujoje savaitgalio programoje siÅ«lė per antrąjį savaitgalį įprastinę kvalifikaciją pakeisti sprinto lenktynėmis, kuriose pilotai startuotų atvirkštine tvarka ir taip bÅ«tų apspręstos starto vietos sekmadienio GP.

Dauguma komandų nubalsavo už tokį eksperimentą, tačiau „Mercedes“ buvo prieš. Vėliau Toto Wolffas paaiškino savo poziciją. Andreas Seidlas supranta jo argumentaciją, tačiau galvoja, kad bÅ«tent dabar reikia imtis ko nors naujo.

„Pasakyčiau, kad šia prasme aš esu senamadiškas žmogus. Todėl, pavyzdžiui, man visiškai nepatinka DRS sistema, - pareiškė A. Seidlas. -  „Formulėje-1“ aš visada vertindavau tai, kad visi privalo laikytis vienų ir tų pačių taisyklių, o galiausiai turi nugalėti ta komanda ir lenktynininkas, kurie geriausiai susitvarko su keliamais uždaviniais.

„Formulė-1“ visada man patikdavo bÅ«tent tuo – lyginant su kitomis kategorijomis, su kurioms aš turėjau reikalų. Aš iki šiol svajoju apie tai, kad po 2020 metų, kai įsigalios naujas reglamentas ir jau veiks komandų biudžetų apribojimai, kada nors ateis diena, kai mes vienu kartu atsisakysime visų įrengimų, kurie dirbtinai padeda atlikti lenkimus. Manau, kad varžybos be to bÅ«tų puikiu reginiu, komandos aštriai konkuruotų ir mašinos galėtų kovoti „ratas į ratą“.

Bet kol kas mes turime susitaikyti su realybe. Šiame sezone, kaip ir kitame, galima laukti, kad jėgų išsidėstymas nepasikeis, t.y. trys „top“ komandos išsaugos gana didelę persvarą prieš visus likusius, kaip bÅ«davo ir ankstesniais metais.

Tokioje situacijoje susidaro idealios sąlygos tam, kad išbandyti ką nors naujo. Žinoma, tokia komanda kaip „McLaren“ tai palaiko, kadangi mes gautumėm idealią galimybę pasiekti geresnių rezultatų, nes kai varžybos vyksta įprastinėms sąlygomis, to padaryti yra neįmanoma.

Beje, aš visiškai suprantu, kodėl „Mercedes“ pasisako prieš...“

Pastaraisiais metais „Formulėje-1“ buvo svarstomos įvairios idėjos lenktynių žiÅ«rimumui pagerinti, taip pat buvo siÅ«loma apriboti informacijos kiekį, su kuria dirba komandos. Tačiau, Seidlo nuomone, tai mažai ką duotų: „Jei atvirai, tai mažai ką duotų ir aš esu prieš bet kokius papildomus apribojimus.

Tikiuosi, kad pakaks pereiti prie apribotų komandų biudžetų. Mano idealiame automobilių sporto pasaulyje kitokių apribojimų neturėtų bÅ«ti. Nors suprantu, kad tai skamba naiviai ir šiuo momentu nėra realu.

Manau, kad „Formulės-1“ ateičiai yra svarbu, kad čia mašinos išliktų pačiomis greičiausiomis pasaulyje ir čia bÅ«tų diegiamos pačios moderniausios technologijos. Man patinka, kad šiuolaikiniai bolidai yra labai sudėtingi, bet kad jų eksploatacija turi bÅ«ti saugi, bÅ«tinas tam tikras jutiklių ir duomenų perdavimo sistemų skaičius. Jei čia įvesime kokius nors apribojimus, nemanau, kad tai viską iš esmės pakeistų. O jei ir bÅ«tų kas nors ribojama, mÅ«sų inžinieriai sugalvos bÅ«dus, kaip tuos apribojimus apeiti“.


Komentarai (0)
×

TOP naujienos