A. Seidlas paaiškino, kodėl „McLaren“ atsisakė teikti apeliaciją

A. Seidlas paaiškino, kodėl „McLaren“ atsisakė teikti apeliaciją
logo 2020 Rugpjūčio 15 d. 10:45, McLaren F1

„McLaren“ komanda iš pradžių buvo tų ekipų sąraše, kurios ruošėsi pateikti apeliaciją dėl FIA sprendimo, susijusio su „Renault“ protestu prieš „Racing Point“, bet vėliau atsisakė tokio ketinimo, kaip ir „Williams“ komanda.

„McLaren“ komandos vykdomojo direktoriaus Andreas Seidlo paprašė papasakoti, kodėl jų ekipa pakeitė poziciją, nes akivaizdu, jog politiniai sumetimai čia suvaidino toli gražu ne paskutinį vaidmenį.

„Noriu iš karto pasakyti, kad tai neturi jokio ryšio su „Mercedes“, - pareiškė A. Seidlas. - „Renault“ pateikė protestą prieš „Racing Point“, o  ne prieš „Mercedes“. Silverstoune mes pareiškėme apie ketinimą pateikti apeliaciją vien dėl to, kad būtų gauta papildomo laiko ir norėdami geriau išsiaiškinti, ką „Formulė-1“ ir FIA rengiasi daryti, kad būtų sustabdyta panaši praktika kopijuojant svetimas mašinas, ką mes matome šiais metais.

Manyčiau, jog „McLaren“ galės laimėti iš šios situacijos, kadangi federacija aiškiai išsakė savo nuostatas ir ketinimus - kopijavimas bus uždraustas, o tai iš principo svarbu nepriklausomoms komandoms, tokioms kaip mūsų. Tai labai svarbu pačiam mūsų egzistavimui, mūsų konkurencingumui ateityje. Dabartinė FIA pozicija mus tenkina ir ateityje, be abejo, mes įdėmiai stebėsime, kaip įvykiai vystysis toliau.

Esmė ne vien tame, ką nuspręs apeliacinis teismas. Mums svarbu, kad gautumėm aiškias taisykles,  kurios uždraustų kopijavimo praktiką tokiu lygiu kaip tai padarė „Racing Point“. Dialogo su FIA metu mes supratome, kad jau kitais metais tokios taisyklės atsiras.

Kiek žinoma, svarstymai Tarptautinio apeliacinio teismo lygiu užtrunka labai ilgai ir mes nenorime dalyvauti šiame procese bei pageidaujame koncentruotis tik ties savo darbu“.

Yra didelė tikimybė, jog jau nuo kito etapo FIA uždraus naudoti specialius variklio kvalifikacinius režimus, tačiau A. Seidlas kol kas nepasiruošęs komentuoti šios iniciatyvos, nes komandos dar negavo iš FIA smulkaus būsimos naujovės techninio išaiškinimo.

„Jei atvirai, tai mes kol kas nežinome nieko daugiau nei buvo viešai pranešta, - sakė „McLaren“ vadovas. - Kol kas tik gavome laišką su pageidavimais kažką pakeisti. „Formulės-1“ mašinoje yra labai daug perjungimo mygtukų, o jėgos agregatai turi labai daug darbo režimų, beje, jų turi ne vien vidaus degimo variklis, bet ir hibridinė dalis. Iš pradžių reikia išsiaiškinti, ką FIA nori iš tiesų uždrausti, o tik tada pažiūrėsime, kaip tai suveiks.

Mums, kaip komandai klientei, kuri perka jėgaines iš jų gamintojų, svarbu, kad jos nenusileistų konkurentams pagal galingumą bei efektyvumą ir būtų tokios pat, kokias turi ir gamyklinės komandos. Aš visiškai pasitikiu „Renault“ bei „Mercedes“, kai jie sako, kad visi agregatai yra vienodi, o kitus niuansus gamintojai turi spręsti su FIA.

Dabar visos komandos naudoja kvalifikacinius variklių nustatymus, bet kol kas aš nežinau, kiek yra didelis skirtumas tarp „Renault“ ir „Mercedes“ motorų. Todėl reikia paprasčiausiai palaukti norint iki galo suprasti, ką duos šie nauji draudimai“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794