„McLaren“ vadovas Andreasas Seidlas teigia sunkiai įsivaizduojantis naują gamintoją artimiausioje ateityje įžengiantį į „Formulę-1“.
Nuo tada, kai buvo pradėtas naudoti naujas variklių formatas, į čempionatą sugrįžo tik vienas gamintojas - „Honda“.
Ruošiant taisykles, kurios įsigaliotų nuo 2021 m., planuojama stipriai sumažinti komandų ir gamintojų išlaidavimą. Anksčiau buvo planuoja supaprastinti variklius, bet motorai stipriai nepakis.
Praeityje „Porsche“ komandoje dirbęs A. Seidlas mano, kad siekdama sudominti naujus gamintojus, F-1 turėtų supaprastinti techninį reglamentą bei sumažinti išlaidas.
„Norint padaryti šį sportą patraukliu kitiems gamintojams, labai, labai svarbu pasirūpinti, kad išlaidos, dalyvaujant čempionate, būtų daug mažesnės nei yra dabar. Jei nori įžengti į šį sportą, turi būti realistas. Išlaidos infrastruktūrai ir dalyvavimui būtų itin didelės. Sunku įsivaizduoti, jog kas nors norėtų dabar investuoti tokias sumas pinigų“, - kalbėjo A. Seidlas.
„Naujam variklių gamintojui įžengti į F-1 dabar būtų labai sunku. Manau, kad būtų logiška ir ateityje nekeisti variklių formato ir išlaikyti stabilumą nekeičiant reglamento. Dabar matome, jog esant stabilioms taisyklėms, variklių galios skirtumas mažėja.“
„Tiesiog turime palaukti kito ciklo ir pažiūrėti kokia tuo metu bus situacija automobilių pramonėje. Galbūt tada pasitaikys proga sudominti gamintojus įžengti į čempionatą.“
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | mantioras | 2905 |
2. | Valode | 2900 |
3. | D27 | 2883 |
4. | Darius Linkevicius | 2872 |
5. | Tadas Misevičius | 2852 |