A. Seidlas: sunku įsivaizduoti naują gamintoją įžengiantį į F-1 (5)

A. Seidlas: sunku įsivaizduoti naują gamintoją įžengiantį į F-1
logo Liepos 04 d. 20:05, Red Bull Content Pool / Getty Images

McLaren“ vadovas Andreasas Seidlas teigia sunkiai įsivaizduojantis naują gamintoją artimiausioje ateityje įžengiantį į „Formulę-1“.

Nuo tada, kai buvo pradėtas naudoti naujas variklių formatas, į čempionatą sugrįžo tik vienas gamintojas - „Honda“.

Ruošiant taisykles, kurios įsigaliotų nuo 2021 m., planuojama stipriai sumažinti komandų ir gamintojų išlaidavimą. Anksčiau buvo planuoja supaprastinti variklius, bet motorai stipriai nepakis.

Praeityje „Porsche“ komandoje dirbęs A. Seidlas mano, kad siekdama sudominti naujus gamintojus, F-1 turėtų supaprastinti techninį reglamentą bei sumažinti išlaidas.

„Norint padaryti šį sportą patraukliu kitiems gamintojams, labai, labai svarbu pasirūpinti, kad išlaidos, dalyvaujant čempionate, būtų daug mažesnės nei yra dabar. Jei nori įžengti į šį sportą, turi būti realistas. Išlaidos infrastruktūrai ir dalyvavimui būtų itin didelės. Sunku įsivaizduoti, jog kas nors norėtų dabar investuoti tokias sumas pinigų“, - kalbėjo A. Seidlas.

„Naujam variklių gamintojui įžengti į F-1 dabar būtų labai sunku. Manau, kad būtų logiška ir ateityje nekeisti variklių formato ir išlaikyti stabilumą nekeičiant reglamento. Dabar matome, jog esant stabilioms taisyklėms, variklių galios skirtumas mažėja.“

„Tiesiog turime palaukti kito ciklo ir pažiūrėti kokia tuo metu bus situacija automobilių pramonėje. Galbūt tada pasitaikys proga sudominti gamintojus įžengti į čempionatą.“

Komentarai (5)


tribeca
| Liepos 05 d. 20:58
Naivus Kvailys
| Liepos 05 d. 14:07

Su Renault varikliu laimeta pergale pernai. Renault komandos problema yra ne variklis, o bolidas.

As rasiau apie McLaren komanda, ju automobilius ir buvusi ju zmogu kuri cia komentaruose neteisingai apderge, o jus apie ka? Beje, jei gerai prisimenu, gal ir klystu, bet pernai Renault variklis laimejo 4 kartus, ir visus kartus Red Bull automobilyje kas rodo kad siemet Renaul varikliui greiciausiai nenuskils pergaliu ir kas dar syki irodo kad ne varikliai buvo McLaren problema, laimei jie jau atsigaudineja, vaziuokle padoresne ir padeda pirmauti 1.5 klaseje, gal ir iki pirmos formules lygio kada nors pakils ir atnes Renault varikliui pergale, butu idomu, nors siemet cia labai jau reikia faktoriams sukristi, o paciai Renault komandai nelabai kas sviecia.
Naivus Kvailys
| Liepos 05 d. 14:07
tribeca
| Liepos 05 d. 09:12

Priminsiu kad kai Boulier vadovavo Lotus, tai buvo labai labai greita komanda su nedideliu biudzetu. Ne Boulier uzduotis McLarenuose buvo gaminti vaziuokle, bet butent del jos neitiketino prastumo jis buvo ismestas kartu su Honda varikliu, kuriuo, beje, nesenai buvo laimeta pergale, kas Renault varikliams kuri laika negresia.

Su Renault varikliu laimeta pergale pernai. Renault komandos problema yra ne variklis, o bolidas.
Life
| Liepos 05 d. 11:51
Porsche, Ford, BMW, Honda, Toyota, sočiai potencialių gamintojų.
tribeca
| Liepos 05 d. 09:12
Priminsiu kad kai Boulier vadovavo Lotus, tai buvo labai labai greita komanda su nedideliu biudzetu. Ne Boulier uzduotis McLarenuose buvo gaminti vaziuokle, bet butent del jos neitiketino prastumo jis buvo ismestas kartu su Honda varikliu, kuriuo, beje, nesenai buvo laimeta pergale, kas Renault varikliams kuri laika negresia.
deivec
| Liepos 04 d. 21:39
gal as cia is tuscio i kiaura...bet sitas zmogus panasu, kad ne Boulier tipo...man atrodo kad jis padarys tvarka. Aka Germany approved and tested
×