„Mercedes“ vyriausiasis lenktynių inžinierius Andrew Shovlinas papasakojo apie pavarų dėžės jutiklio problemas per Austrijos GP etapą – pirmosios problemos iškilo dar penktadienį...
Andrew Shovlinas: „Mes apie tai sužinojome dar penktadienį, kai Valtteri mašinoje iškilo ši problema vienos iš pirmųjų sesijų pabaigoje. Po to ji pasikartojo šeštadienį – tuomet mes supratome, kad vargu ar jos išvengsime per lenktynes. Atrodo, kad tai yra konkretaus bolido problema.
Kalbama apie elektros sistemos trukdžius, kurie kažkuriuo momentu pradeda trukdyti įvairių sistemų veiklai. Valtteri problemos atsirado maždaug lenktynių viduryje ir situacija palaipsniui blogėjo, o pas Lewisą ji atsirado vėliau.
Spielbergo trasa – tiesiog tragiška mašinoms. Įprastai sezonas prasideda Melburne. Ten sudėtinga lenkti. Ir kai varžovas būna užnugaryje, jūs galite patausoti bolidą – jie vis tiek jūsų neaplenks. Austrijoje lenkti yra kur kas paprasčiau. Ir jei jūs čia nenaudojate kelkraščių, jei neatakuojate, tai galite tapti lengva auka priešininkui. Tai yra vienas iš faktorių.
Be to, patys kelkraščiai yra itin agresyvūs. Ir jūs per juos važiuojate labai daug ratų. Mums tai tapo problema. O ir karštas oras nepadėjo. Sekmadienį buvo per 30 laipsnių, kalnuose oras išretėjęs ir tai atsiliepė aušinimo sistemai – mašinos viduje temperatūra buvo labai aukšta.
Kiekvienais metais pirmajame etape būna daug techninių pasitraukimų. Čia mes surengsime du etapus vienoje trasoje. Ir jei vienas problemas bus galima nesunkiai išspręsti, tai kitų šioje trasoje paprasčiausiai neišspręsi“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |