„McLaren“ komandos vadovas Andrea Stella džiaugiasi, kad į „Formulę-1“ ateina jauni lenktynininkai, tačiau specialistas kartu įspėja jaunimą, kad kitais metais, kai jie debiutuos pasaulio čempionate, jie iš karto pajaus, kokioje žiaurioje aplinkoje jie atsidūrė.
2025 metais mažiausiai trijose komandose bus debiutantai: „Mercedes“ pasirašė kontraktą su Kimi Antonelli, „Haas“ – su Oliveriu Bearmanu, o „Alpine“ - su Jacku Doohanu. Tarp pretendentų į likusias dvi vietas „Sauber“ ir „Visa RB“ komandose taip pat minimi Gabrielis Bortoleto ir Liamas Lawsonas, tačiau naujazelandietis jau turi penkerių lenktynių F-1 patirtį.
O štai Monzoje praėjusį savaitgalį „Williams“ sudėtyje debiutavo Franco Colapinto, kuris pakeitė Loganą Sargeantą ir britų komandos sudėtyje važiuos dar 8 etapus.
Galimybę dalyvauti automobilių lenktynių aukščiausioje lygoje visi jie jau gavo, nors „Formulėje-1“ pastaruoju metu beveik nėra jokių bandymų jaunimui ir jis turi itin mažai galimybių mokytis, tenka vairuoti naujausius bolidus realiose lenktynių trasose.
Andrea Stella nuomone, pats faktas yra džiuginantis: „Manau, kad tai yra geras ženklas. Nežiūrint į tai, kad bandymų yra labai mažai, galimybių didinti profesionalų meistriškumą ir įgyti daugiau patirties jauni pilotai turi nedaug, bet kažkokie būdai patekti į „Formulę-1“ yra. Tai gerai, nes jie yra nusipelnę teisės pasireikšti.
Atrodo, kad su kiekvienu ciklu jaunųjų pilotų pasirengimo lygis būna vis didesnis. Kitais metais, kai jie visi debiutuos vienu metu, bus įdomu pažiūrėti, ką kiekvienas sugeba.
„Formulė-1“ yra gana žiauri aplinka ta prasme, kad čia labai didelis konkurencijos ir selekcijos lygis. Gerai, kad jie visi gauna šansą ir dabar tik nuo jų pačių priklausys, kaip jie šansą išnaudos, ar pavyks atskleisti talentus ir tęsti vystymąsi. Manau, kad tai yra gera žinia mūsų sportui“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Valode | 3073 |
2. | mantioras | 3070 |
3. | fandom | 3063 |
4. | D27 | 3060 |
5. | Darius Linkevicius | 3039 |