„McLaren“ komandos vyriausiasis lenktynių inžinierius Andrea Stella, prieš tai dirbęs Fernando Alonso inžinieriumi „Ferrari“, sulygino darbo skirtingose komandose ypatumus.
Andrea Stella: „Ko trūksta „Ferrari“ iki titulo? Daugelis nesupranta, kad norint realiai padidinti bolido efektyvumą reikia dviejų ar trijų metų tyrinėjimų, o rimtam progresui – ne mažiau nei penkerių metų. Laiko klausimas iškyla dar ir todėl, kad šiuolaikinėje „Formulėje-1“ jau nieko radikalaus neišrasi.
„Ferrari“ turi viską, ko reikia – tokią pačią įrangą, tiek pat talentingus bendradarbius – šiandien nėra problemų gaunant tam reikalingas medžiagas ar žinias. „Ferrari“ turi viską, kas yra komandų bazėse ir Didžiojoje Britanijoje.
Skirtumas tas, kad Anglijoje „Formulė-1“ – tai paprasčiausias darbas. Po darbo dienos „McLaren“ aš palieku biurą ir einu namo. Galiu susitikti su kolegomis bare iš kitų komandų, pasikeisti mintimis, idėjomis, nuomonėmis. Gali būti, jog barmenas žino, kad aš dirbu „Formulėje-1“, bet tai niekam neturi didesnės reikšmės.
Kai aš dirbau „Ferrari“, tai buvo ne darbas, o misija, apsupanti mus iš visų pusių. Jūs išeidavote iš biuro, užeidavote į barą išgerti kavos ir barmenas būtinai klausdavo, kada „Ferrari“ pradės vėl nugalėti? Arba jūs eidavote į restoraną, kur sirgalius prie gretimo staliuko teiraudavosi, ar „Ferrari“ laimės kitas lenktynes? Rytą atsiversdavote laikraštį – ir ten visuomet būdavo straipsnis apie „Ferrari“.
Dirbdamas Anglijoje aš dabar nematau skirtumo apie skirtingų komandų darbo metodikas. „Ferrari“ taip pat turi tą patį požiūrį ir metodus. Mattia Binotto – protingas ir labai patyręs specialistas. Jo talentas niekur neišgaravo, paprasčiausiai pergalėms reikia laiko ir Maranelle tai yra pagrindinis deficitas“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |