Abu Dabio GP: įdomioji statistika (21)

Abu Dabio GP: įdomioji statistika
logo Gruodžio 03 d. 10:21, Pirelli

Keletas įdomių statistinių faktų po Abu Dabyje pasibaigusių lenktynių...

Kvalifikacija

Laimėję kvalifikaciją Yas Marina trasoje, Lewisas Hamiltonas iškovojo 88 „pole“ poziciją karjeroje ir 5 šiame sezone. Tai žemiausias brito „pole“ rodiklis nuo 2011 metų, kai jis iškovojo tik vieną poziciją. Lewisas važiavo 250-tąjį savo lenktynių savaitgalį, 35,2 proc. iš jų jis laimėjo kvalifikacijas.

„Pole“ Abu Dabyje – 111 „Mercedes“ komandai. Komanda užima 4 vietą bendrame reitinge pagal šį rodiklį, nusileisdama „Williams“ (128 „pole“), „McLaren (155) ir „Ferrari“ (228). Tuo tarpu „pole“ skaičius pagal važiuotų etapų skaičių pas „Mercedes“ yra didžiausias (52,9 proc.) tarp šios ketveriukės.

Valtteri Bottas kvalifikavosi antras, nusileidęs „pole“ pozicijai 0,194 sek. - tai pats  dažniausias suomio rezultatas šiame sezone.

Sebastianas Vettelis kvalifikavosi tik penktas – tai blogiausias vokiečio rezultatas po Vengrijos GP etapo.

Kvalifikavęsis septintas ir aplenkęs komandos partnerį „McLaren“, Lando Norrisas šių metų kvalifikacijas prieš labiau patyrusį Carlosą  Sanizą laimėjo rezultatu 11:10. Tai buvo pati įtempčiausia kova šiame sezone.

„Williams“ ekipoje rezultatas triuškinantis – 21:0 George‘o Russello naudai, visose kvalifikacijose jis aplenkė Robertą Kubicą. Tai absoliutaus rekordo pakartojimas, kurį pernai užfiksavo Fernando Alonso, kuris aplenkė Stoffelį Vandoorne taip pat 21:0.

Lenktynės

Hamiltonas laimėjo Abu Dabio GP – tai 84 jo pergalė karjeroje ir 11 šiame sezone. Absoliutus Michaelio Schumacherio rekordas (91 pergalė per karjerą) gali būti pagerintas kitais metais.

Abu Dabio GP buvo 250 lenktynės Hamiltono karjeroje ir 50-tą kartą Lewisas laimėjo varžybas, startavęs iš „pole“.

Startavęs iš „pole“, pirmavęs nuo starto iki finišo, laimėjęs lenktynes ir nuvažiavęs greičiausią ratą, Hamiltonas iškovojo šeštąjį „Didįjį šalmą“ per karjerą. Lewisas užima antrąją reitingo vietą pagal šį rodiklį, o pirmauja Jimas Clarkas – jis turi 8 „Didžiuosius šalmus“.

Hamiltonas pakartojo Ayrtono Sennos rekordą pagal lenktynių skaičių, kuriose jis pirmavo nuo starto iki finišo – 19.

Hamiltonas taip pat pakartojo savo rekordą pagal rezultatyvių lenktynių paeiliui skaičių – jis uždirbo taškus 33 etapuose paeiliui nuo Didžiosios Britanijos’18 iki Abu Dabio’19.

Hamiltonas taip pat pagerino naują rekordą pagal taškų skaičių per sezoną – 413. Iš 546 įmanomų taškų jis laimėjo 75,7 proc.

Laimėjęs 11 lenktynių per sezoną, Hamiltonas pakartojo savo pasiekimą 2014 ir 2018 metais. Rekordas priklauso Schumacheriui – 13 pergalių per 18 etapų 2004 metais.

Maxas Verstappenas finišavo antras ir devintą kartą sezone užlipo ant podiumo. Maxas užbaigė sezoną trečioje asmeninės įskaitos vietoje – tai geriausias jo karjeros rezultatas.

Charlesas Leclercas užbaigė pirmąjį savo sezoną „Ferrari“ ekipoje ketvirtoje vietoje – tai geriausias pasiekimas karjeroje. Pirmą kartą per savo pasirodymų „Ferrari“ komandoje istoriją, S. Vettelis nusileido komandos draugui pagal sezono rezultatus.

Finišavęs septintas, Sergio Perezas septintą kartą paeiliui uždirbo taškus Abu Dabyje.

Finišavęs dešimtas, Carlosas Sainzas pakilo į 6 vietą asmeninėje įskaitoje, tapęs „geriausiu tarp likusiųjų“ pagal sezono rezultatus.

Komentarai (21)


MS
| Gruodžio 04 d. 15:46
Merc bolidas nerealiai stiprus, ypac Abu Dhabi kur jie laimi visus etapus nuo hybrid eros pradzios. Kad Merc ypac stiprus race rezime, paziurekit su nudroztais hardais sekunde visiems iveze, o Bottas is galo startaves per marytes plauka ant podiumo nelipo, nors drs neveike trecdali etapo. Red Bull ir Ferrari turi eiti ant ribos, kitaip eilinis nuobodus sezonas nusimato.
Misiulis
| Gruodžio 04 d. 12:02
Pasiseke Hamiui siemet vokietijoj kai ten diskvalifikavo ar abu williams ar force india nepamenu ir hamis taska gavo :) tai tesiasi jo rezultatuviu lenktyniu serija, nors tada pats norejo nebaigt varzybu, o komanda liepe vaziuot
A85
| Gruodžio 03 d. 22:22
Dar viena įdomioji statistika, kad abudu Haas draiveriai per sezoną surinko tiek taškų, kokie yra jų bolido numeriai: KM – 20, RG – 8.
kart
| Gruodžio 03 d. 18:50
deivec
| Gruodžio 03 d. 17:19

Rekordas priklauso Schumacheriui – 13 pergalių per 18 etapų 2004 metais.

ekspertam nieko tai nesako ? ar cia tipo antzmogis buvo shumas ir laimejo su gelda tiek pergaliu per sezona

Žiauriai tu čia į temą radai progą pakutenti Hamiui kiaušus.
deivec
| Gruodžio 03 d. 17:19
Rekordas priklauso Schumacheriui – 13 pergalių per 18 etapų 2004 metais.

ekspertam nieko tai nesako ? ar cia tipo antzmogis buvo shumas ir laimejo su gelda tiek pergaliu per sezona
kart
| Gruodžio 03 d. 17:05
Misiulis
| Gruodžio 03 d. 14:42

Tai va tai va, ar 0,6 vien trecia msektoriuj nera per daug? Ar biski neatrodo kaip direktyvos zalos maskavimas bolida reguliuojant tiesiajai, kad nesimatytu, jog krito tiesiojoj performancas ir that much praranda treciajam sektoriuj? 0,6 vienam sektoruj yra tiesiog massive :)

Pasikrauti 0.6s sektoriuje nėra daug, jeigu tą skirtumą atloši kitame. Ne pirmas kartas šį sezoną, kai Ferrari pralošė viename sektoriuje 0.3-0.5s, bet kituose viską atsilošdavo, bet Abu Dabis tokia trasa, kad Ferram paskutinis sektorius visiškas peilis, o kitų sektorių konfiguracija nėra ideali atsilošimui.
Kaip sakė Klepsidra, būtų bent kiek ilgesnė tiesioji ir tas skirtumas aptirptų kaip mat.
kart
| Gruodžio 03 d. 17:00
Misiulis
| Gruodžio 03 d. 13:38

Iš esmės Ferrari abu dhaby atsiliko dafigąąąą, dafigąąąą. Jei ne DRS problemos, Bottas būtų buvęs dar ir Verstapeną pakutenęs. Tokia pat beviltiška forma buvo Vengrijoj.

Ferrari Dabyje atsilieka dafigą jau daug metų, nepriklausomai ar važiavo su high downforce bolidu ar ne. Jeigu ši trasą nuspręstų nugalėtoją, tai tada būtų blogai, bet taip nėra.
maxpower
| Gruodžio 03 d. 15:17
Misiulis
| Gruodžio 03 d. 14:42

Tai va tai va, ar 0,6 vien trecia msektoriuj nera per daug? Ar biski neatrodo kaip direktyvos zalos maskavimas bolida reguliuojant tiesiajai, kad nesimatytu, jog krito tiesiojoj performancas ir that much praranda treciajam sektoriuj? 0,6 vienam sektoruj yra tiesiog massive :)

Fun fact bet Sebas buvo net letesnis nei pernai. Tai abejoju ar variklio galia galejo sumazet nuo pernai metu
Misiulis
| Gruodžio 03 d. 14:42
maxpower
| Gruodžio 03 d. 14:36

Į lankas su abu dabiu eini. Užtenka pažiūrėti kuriuose sektoriuose daugiausiai laiko pralošė. 0.6s lėtesni 3 sektoriuje buvo kur vien posūkiai tai ar tikrai pakenkė direktyva?

Tai va tai va, ar 0,6 vien trecia msektoriuj nera per daug? Ar biski neatrodo kaip direktyvos zalos maskavimas bolida reguliuojant tiesiajai, kad nesimatytu, jog krito tiesiojoj performancas ir that much praranda treciajam sektoriuj? 0,6 vienam sektoruj yra tiesiog massive :)
maxpower
| Gruodžio 03 d. 14:36
Misiulis
| Gruodžio 03 d. 12:05

As sakyciau kad sis etapas visgi puikiai parode, kad Ferrariams smarkiai pakenke tos direktyvos. Tureje akivaizdu pranasuma jie vel atsidure ten, kur buvo iki vasaros pertraukos ir net tokioj trasoj, kuri is esmes turejo veikt jiems su tais kietais varikliais. Jei tarkim dar pries direktyvas visi galejom tiketis, kad kiti meta ipagaliau bus brake throuth, bet paskutinis etapas rodo, kad kitamet matysim eilini lengva Hamio titula.

Į lankas su abu dabiu eini. Užtenka pažiūrėti kuriuose sektoriuose daugiausiai laiko pralošė. 0.6s lėtesni 3 sektoriuje buvo kur vien posūkiai tai ar tikrai pakenkė direktyva?
×

F-1.lt pulsas