Abu Dabio GP: įdomioji statistika (21)

Abu Dabio GP: įdomioji statistika
logo 2019 Gruodžio 03 d. 10:21, Pirelli

Keletas įdomių statistinių faktų po Abu Dabyje pasibaigusių lenktynių...

Kvalifikacija

Laimėję kvalifikaciją Yas Marina trasoje, Lewisas Hamiltonas iškovojo 88 „pole“ poziciją karjeroje ir 5 šiame sezone. Tai žemiausias brito „pole“ rodiklis nuo 2011 metų, kai jis iškovojo tik vieną poziciją. Lewisas važiavo 250-tąjį savo lenktynių savaitgalį, 35,2 proc. iš jų jis laimėjo kvalifikacijas.

„Pole“ Abu Dabyje – 111 „Mercedes“ komandai. Komanda užima 4 vietą bendrame reitinge pagal šÄ¯ rodiklį, nusileisdama „Williams“ (128 „pole“), „McLaren (155) ir „Ferrari“ (228). Tuo tarpu „pole“ skaičius pagal važiuotų etapų skaičių pas „Mercedes“ yra didžiausias (52,9 proc.) tarp šios ketveriukės.

Valtteri Bottas kvalifikavosi antras, nusileidęs „pole“ pozicijai 0,194 sek. - tai pats  dažniausias suomio rezultatas šiame sezone.

Sebastianas Vettelis kvalifikavosi tik penktas – tai blogiausias vokiečio rezultatas po Vengrijos GP etapo.

Kvalifikavęsis septintas ir aplenkęs komandos partnerį „McLaren“, Lando Norrisas šių metų kvalifikacijas prieš labiau patyrusį Carlosą  Sanizą laimėjo rezultatu 11:10. Tai buvo pati įtempčiausia kova šiame sezone.

„Williams“ ekipoje rezultatas triuškinantis – 21:0 George‘o Russello naudai, visose kvalifikacijose jis aplenkė Robertą Kubicą. Tai absoliutaus rekordo pakartojimas, kurį pernai užfiksavo Fernando Alonso, kuris aplenkė Stoffelį Vandoorne taip pat 21:0.

Lenktynės

Hamiltonas laimėjo Abu Dabio GP – tai 84 jo pergalė karjeroje ir 11 šiame sezone. Absoliutus Michaelio Schumacherio rekordas (91 pergalė per karjerą) gali bÅ«ti pagerintas kitais metais.

Abu Dabio GP buvo 250 lenktynės Hamiltono karjeroje ir 50-tą kartą Lewisas laimėjo varžybas, startavęs iš „pole“.

Startavęs iš „pole“, pirmavęs nuo starto iki finišo, laimėjęs lenktynes ir nuvažiavęs greičiausią ratą, Hamiltonas iškovojo šeštąjį „Didįjį šalmą“ per karjerą. Lewisas užima antrąją reitingo vietą pagal šÄ¯ rodiklį, o pirmauja Jimas Clarkas – jis turi 8 „Didžiuosius šalmus“.

Hamiltonas pakartojo Ayrtono Sennos rekordą pagal lenktynių skaičių, kuriose jis pirmavo nuo starto iki finišo – 19.

Hamiltonas taip pat pakartojo savo rekordą pagal rezultatyvių lenktynių paeiliui skaičių – jis uždirbo taškus 33 etapuose paeiliui nuo Didžiosios Britanijos’18 iki Abu Dabio’19.

Hamiltonas taip pat pagerino naują rekordą pagal taškų skaičių per sezoną – 413. Iš 546 įmanomų taškų jis laimėjo 75,7 proc.

Laimėjęs 11 lenktynių per sezoną, Hamiltonas pakartojo savo pasiekimą 2014 ir 2018 metais. Rekordas priklauso Schumacheriui – 13 pergalių per 18 etapų 2004 metais.

Maxas Verstappenas finišavo antras ir devintą kartą sezone užlipo ant podiumo. Maxas užbaigė sezoną trečioje asmeninės įskaitos vietoje – tai geriausias jo karjeros rezultatas.

Charlesas Leclercas užbaigė pirmąjį savo sezoną „Ferrari“ ekipoje ketvirtoje vietoje – tai geriausias pasiekimas karjeroje. Pirmą kartą per savo pasirodymų „Ferrari“ komandoje istoriją, S. Vettelis nusileido komandos draugui pagal sezono rezultatus.

Finišavęs septintas, Sergio Perezas septintą kartą paeiliui uždirbo taškus Abu Dabyje.

Finišavęs dešimtas, Carlosas Sainzas pakilo į 6 vietą asmeninėje įskaitoje, tapęs „geriausiu tarp likusiųjų“ pagal sezono rezultatus.


Komentarai (21)
Misiulis
| 12/03 12:05 Atsakyti
As sakyciau kad sis etapas visgi puikiai parode, kad Ferrariams smarkiai pakenke tos direktyvos. Tureje akivaizdu pranasuma jie vel atsidure ten, kur buvo iki vasaros pertraukos ir net tokioj trasoj, kuri is esmes turejo veikt jiems su tais kietais varikliais. Jei tarkim dar pries direktyvas visi galejom tiketis, kad kiti meta ipagaliau bus brake throuth, bet paskutinis etapas rodo, kad kitamet matysim eilini lengva Hamio titula.
Misiulis
| 12/03 13:31 Atsakyti
kart> Po vasaros pertraukos Ferrar ibuvo tokie stiprus, kad pasidare pofik kokia trasa, kovo del pole visur, o pergales kiso tik del padangu. O po direktyvu staigia iturejom vel skirtingas trasas ir nebera jokio uztikrintumo. Aisku, mexico ir brazil labiau RedBUlliu trasa, USA ir AbuDabis labiau Mersu, bet bliamba, po vasaros pertraukos Ferrari eme visas trasas no matter what.
A85 logo rėmėjas
| 12/03 22:22 Atsakyti
Dar viena įdomioji statistika, kad abudu Haas draiveriai per sezoną surinko tiek taškų, kokie yra jų bolido numeriai: KM – 20, RG – 8.
Jacques
| 12/03 12:50 Atsakyti
Misiulis
12/03 12:05

As sakyciau kad sis etapas visgi puikiai parode, kad Ferrariams smarkiai pakenke tos direktyvos. Tureje akivaizdu pranasuma jie vel atsidure ten, kur buvo iki vasaros pertraukos ir net tokioj trasoj, kuri is esmes turejo veikt jiems su tais kietais varikliais. Jei tarkim dar pries direktyvas visi galejom tiketis, kad kiti meta ipagaliau bus brake throuth, bet paskutinis etapas rodo, kad kitamet matysim eilini lengva Hamio titula.

Del lengvo Hamiltono titulo,gal dar anksti kalbeti,bet įtartinai krito Mersu forma nuo sezono vidurio,ar ne tik jie bus pradeje jau kitu metu bolida kurti.
Misiulis
| 12/03 13:36 Atsakyti
Iš esmės po vasaros pertraukos buvo dar efektas tas ,kad ėmė dingti SV problemos su bolidu (skaičiau kad ten kažkokias papildomas dalis pradėjo ferrari dėt ant priekinio sparno, kokias jau praktiškai visi dėjo), tada pasitaisė SV forma ir nebebuvo toks beviltiškas prieš Leclercą. Tuo pačių ir bendra ferrari forma smarkiai pagerėjo. Ir štai vėl sezonui baigiantis mūsų ferraristų nuotaikos tokios pat beviltiškos kaip po kokios vengrijos.
Misiulis
| 12/03 13:38 Atsakyti
Iš esmės Ferrari abu dhaby atsiliko dafigąąąą, dafigąąąą. Jei ne DRS problemos, Bottas būtų buvęs dar ir Verstapeną pakutenęs. Tokia pat beviltiška forma buvo Vengrijoj.
loo
| 12/03 14:10 Atsakyti
Man labiau panašu, kad sezono eigoj mersai žaidžia su savo greičiu, ir priklausomai nuo situacijos, esant reikalui, durnina visus aplinkui, kad tik nemirtų viltis tiek sirgaliams, tiek komandoms, tiek F1 savininkams. :) Abu Dabyje LH jeigu būtų spaudęs, tai labai arti to, kad Verstapenas būtų ratu padarytas. Ar įsivaizduojat, koks tas realus skirtumas tarp mersų ir kitų TOP komandų?
bmw v8
| 12/03 14:31 Atsakyti
Kažką būtų galima spręsti mums paprastiems mirtingiesiems, jeigu vyktų keli etapai po du kartus per sezoną toj pačioj trasoj, o dabar čia kaip šakėm ant vandens... Tarkim 5 ir 10 etapas būtų toj pačioj trasoj ir koks 12 ir 20, va tada galima būtų iš šono žiūrint kažką įvertinti, o dabar tai nežinai nieko, nėra jokio atspirties taško, nebent lygint su praeitais metais, bet tai irgi nebus tikslu, nes kai kurie bolidai net nepanašūs į pernykščius.
Misiulis
| 12/03 14:33 Atsakyti
bmw v8
12/03 14:31

Kažką būtų galima spręsti mums paprastiems mirtingiesiems, jeigu vyktų keli etapai po du kartus per sezoną toj pačioj trasoj, o dabar čia kaip šakėm ant vandens... Tarkim 5 ir 10 etapas būtų toj pačioj trasoj ir koks 12 ir 20, va tada galima būtų iš šono žiūrint kažką įvertinti, o dabar tai nežinai nieko, nėra jokio atspirties taško, nebent lygint su praeitais metais, bet tai irgi nebus tikslu, nes kai kurie bolidai net nepanašūs į pernykščius.

Ir tai žinok viskas skirtųsi dėl paprasčiausių temperatūros skirtumų.
Misiulis
| 12/03 14:42 Atsakyti
maxpower
12/03 14:36

Į lankas su abu dabiu eini. Užtenka pažiūrėti kuriuose sektoriuose daugiausiai laiko pralošė. 0.6s lėtesni 3 sektoriuje buvo kur vien posūkiai tai ar tikrai pakenkė direktyva?

Tai va tai va, ar 0,6 vien trecia msektoriuj nera per daug? Ar biski neatrodo kaip direktyvos zalos maskavimas bolida reguliuojant tiesiajai, kad nesimatytu, jog krito tiesiojoj performancas ir that much praranda treciajam sektoriuj? 0,6 vienam sektoruj yra tiesiog massive :)
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas