Abu Dabio GP: kvalifikacija (tiesiogiai) (27)

Abu Dabio GP: kvalifikacija (tiesiogiai)
logo Lapkričio 30 d. 14:52, Pirelli

Pernai kvalifikacijoje triumfavo „Mercedes“ pilotas Lewisas Hamiltonas. Britas iškovojo „pole“ poziciją  įveikęs ratą per 1 min. 34,794 sek.

Lenktynių distancija: 305,355 km

Trasos ilgis: 5,554 km

Trasos rekordas: 2009 m. S. Vettelis - 1 min. 40,279 sek.

Pirmą kartą surengtos varžybos: 2009 m.

Tiesioginę Abu Dabio GP kvalifikacijos transliaciją galite stebėti nuo 15:00 val. RTL televizijos eteryje.

 

Komentarai (27)


maxpower
| Lapkričio 30 d. 19:07
Define
| Lapkričio 30 d. 18:56

Teisingai, nes nera rezervu padidinti bendra downforce, kas buvo anksciau, kai lygiavosi letuose sektoriuose su RBR ir AMG :)

Niekad jie nesilygiavo letuose posukiuose kur atsilosdavo tai tiesiose
Define
| Lapkričio 30 d. 18:56
maxpower
| Lapkričio 30 d. 18:25

Tai kad 3 sektoriuje daugiausiai prarado kur nera tiesiuju.

Teisingai, nes nera rezervu padidinti bendra downforce, kas buvo anksciau, kai lygiavosi letuose sektoriuose su RBR ir AMG :)
maxpower
| Lapkričio 30 d. 18:25
Define
| Lapkričio 30 d. 17:54

Kur dingo Ferrari nerealus greitis?Kazkaip Ferrari nesikeicia tai baterija, tai kuras tik kai tai prisuka dingsta nerealus greicio pranasumai tiesiosiose ir galimybe padidinti downforce.Gaila, kad nesukuria geresnes jegaines,bolido o tik bando tokius metodus.Sunkus kiti metai bus, ypac 4X nes jau 5 tusti sezonai.

Tai kad 3 sektoriuje daugiausiai prarado kur nera tiesiuju.
Define
| Lapkričio 30 d. 17:54
Kur dingo Ferrari nerealus greitis?Kazkaip Ferrari nesikeicia tai baterija, tai kuras tik kai tai prisuka dingsta nerealus greicio pranasumai tiesiosiose ir galimybe padidinti downforce.Gaila, kad nesukuria geresnes jegaines,bolido o tik bando tokius metodus.Sunkus kiti metai bus, ypac 4X nes jau 5 tusti sezonai.
EičJey
| Lapkričio 30 d. 17:01
mantas1982
| Lapkričio 30 d. 16:53

Pasitaisys kitais metais :)

Žiemos testuose :D
mantas1982
| Lapkričio 30 d. 16:53
Camicasee
| Lapkričio 30 d. 16:26

Kaip ir beveik kiekvienas varžybas pastaraisiais metais Vetelis neapvylė - treniruotėse sudaužė mašiną, apšilimo rate/startuojant greitą ratą padarė firminį suktuką, galim dėti pliusą savaitgaliui. Tada paskutinis lemiamas -0,5s nuo savo greičiausio rato, komandos draugas net nespėjo startuot antro bandymo, bet vis tiek aplenkė. Vien žo, puiku žiūrėt - Forza Ferrari veiksme iš varžovo pozicijos, toliau taip ir dirbkit ant nr1 piloto, lauksim ryt multi 21, sugadintų CL varžybų, o tada Sebo klaidos važiuojant priekyje (jis yra Grojan'o kopija tik geroj mašinoj), nereik po to verkti, kad varžovai greiti ir atsilikimas didelis, kai patys lygioj vietoje kliurkas daro.

Pasitaisys kitais metais :)
Camicasee
| Lapkričio 30 d. 16:26
Kaip ir beveik kiekvienas varžybas pastaraisiais metais Vetelis neapvylė - treniruotėse sudaužė mašiną, apšilimo rate/startuojant greitą ratą padarė firminį suktuką, galim dėti pliusą savaitgaliui. Tada paskutinis lemiamas -0,5s nuo savo greičiausio rato, komandos draugas net nespėjo startuot antro bandymo, bet vis tiek aplenkė. Vien žo, puiku žiūrėt - Forza Ferrari veiksme iš varžovo pozicijos, toliau taip ir dirbkit ant nr1 piloto, lauksim ryt multi 21, sugadintų CL varžybų, o tada Sebo klaidos važiuojant priekyje (jis yra Grojan'o kopija tik geroj mašinoj), nereik po to verkti, kad varžovai greiti ir atsilikimas didelis, kai patys lygioj vietoje kliurkas daro.
kart
| Lapkričio 30 d. 16:15
Rokas1
| Lapkričio 30 d. 16:13

Tas gal trumpesnėse trasose daugiau įtakos turi, Abu Dabis pakankamai ilgas, tai net ir pirmas išvažiavęs paskutinį sunkiai pasivyt gali

Minute anksčiau išvažiuok ir realiai to užtenka, kad pagauti apšilinėjančius.
Rokas1
| Lapkričio 30 d. 16:13
kart
| Lapkričio 30 d. 16:10

Ne kiek trasa geresne, bet anksciau isvaziavus ir iveikinejant greita rata rizikuoji i outlapo trafika papult.

Tas gal trumpesnėse trasose daugiau įtakos turi, Abu Dabis pakankamai ilgas, tai net ir pirmas išvažiavęs paskutinį sunkiai pasivyt gali
Rokas1
| Lapkričio 30 d. 16:11
maxpower
| Lapkričio 30 d. 16:09

Ta prasme ten per kokiu 10 sekundžių kardinaliai sąlygos pasikeičia?

Ne kardinaliai gal, bet 0.05 gali pasikeist, ir dar tas, kad kuo daugiau mašinų šviežiai prieš tave pravažiuoja, tuo daugiau gumos palieka ant trasos, todėl paskutiniam visada geriausios sąlygos (bent teoriškai) būna. O tos 0.05 visai nemažai juk sudaryt gali, tai ir rizikuoja visi. Pagalvojus dar pakankamai retai pasitaiko, kad nespėtų kažkas pradėt paskutinio rato, tai rizika turbūt pasitvirtina
×

F-1.lt pulsas