„Formulės-1“ sezonas užsibaigė lenktynėmis Abu Dabyje. Susumuojant rezultatus, išskirkime penkias pagrindines paskutiniojo F-1 sezono etapo išvadas.
Šiame sezone F-1 buvo nemažai įdomaus: „Ferrari“ kovojo su „Mercedes“, Sebastianas Vettelis kovojo su Lewisu Hamiltonu, bet iki Abu Dabio etapo intrigos neišliko. Sezono pabaiga buvo nuobodi ir finalinės lenktynės buvo puikiu to simboliu.
F-1 turi akivaizdžių problemų, kurias reikia spręsti. Viena iš jų yra ta, kad skirtumas tarp komandų yra pernelyg didelis, o lenkti tokiose trasose kaip Abu Dabis yra be galo sunku. Ir ką čia bekalbėti apie lenkimus – net persekioti priekyje važiuojantį pilotą yra labai nepaprasta.
Išspręsti šią problemą greitai nepavyks, bet reikia nors pradėti tai daryti. Bet naujieji čempionato savininkai, regis, yra užsiėmę kitais reikalais, pavyzdžiui, nauju logotipu.
Logiškas sezono užbaigimas: „Mercedes“ buvo stipriausia pasibaigusio sezono komanda ir Abu Dabyje tai ryškiai pademonstravo – nežiūrint net į tai, kad prieš startą atrodė, kad „Ferrari“, o gal ir „Red Bull“ turi šansų mesti iššūkį. Ne, „Mercedes“ dominavimo era kol kas neužsibaigė ir nutraukti ją varžovams kitais metai bus be galo sunku.
Nico Hulkenbergas atnešė komandai šeštą vietą Konstruktorių įskaitoje, finišavęs 6-tas Abu Dabyje ir toks rezultatas, regis, yra teisingas. „Renault“ tapo, atrodo, labiausiai progresuojančia komanda, žengusi didelį žingsnį į priekį vasarą, ir jei ne keletas techninių gedimų, pilnai galėjo pasivyti ir „Williams“ ir atimti iš jos penktą vietą Konstruktorių įskaitoje.
Hulkenbergo pakvietimas taip pat pasiteisino. Nico tapo tikru „Renault“ lyderiu ir visiškai logiška, kad būtent jis atnešė komandai pačius svarbiausius taškus sezono pabaigoje.
„Toro Rosso“ yra pagrindinis finalo pralaimėtojas. Jei dar visai neseniai komanda užėmė 5 vietą Konstruktorių įskaitoje, bet vėliau į priekį iš pradžių praleido „Williams“, o po to ir „Renault“. Taip, „Toro Rosso“ negali pasivyti konkurentų pagal mašinos vystymo tempus. Taip, taip pat nepadėjo didelis kiekis jėgainės gedimų, bet negalima nepažymėti to fakto, kad nei Pierre Gasly, nei Brendonas Hartley neatnešė komandai nė vieno taško – nors būtų pakakę ir trijų, kad komanda būtų išlikusi šešta komandinėje įskaitoje.
Abu Dabio GP etapas – ištisinis košmaras Lancui Strollui, kuris dar kartą apnuogino faktą, kas kanadietis debiutavo „Formulėje-1“ pernelyg anksti. Jam dar ryškiai trūksta patirties, paskutinėse lenktynėse Lance praktiškai naikino padangas, boksuose dėl to turėjo stoti tris kartus ir finišavo paskutinis iš tų, kas užbaigė lenktynes.
Ir visa tai vyko dar vieno pavyzdinio GP etapo, kurį nuvažiavo Felipe Massa. Taip, geriausi brazilo metai jau praeityje, bet keisti jį dabar, kai Strollas yra toks nestabilus – tai vis dėlto didelė rizika.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |