„Alfa Romeo“ „Formulę-1“ gali iškeisti į „Formulę-E“ (6)

„Alfa Romeo“ „Formulę-1“ gali iškeisti į „Formulę-E“
logo 2021 Vasario 12 d. 20:16, Sauber

Artimiausioje ateityje italų automobilių gamintoja „Alfa Romeo“ iš „Formulės-1“ gali persikelti į „Formulę-E“.

„Alfa Romeo“ bei „Maserati“ dabar priklauso „Stellantis“ grupei, kuri susikūrė susijungus „Fiat Chrysler Automobiles“ ir PSA grupėms. Tad imta svarstyti kokia kryptimi ateityje turėtų pasukti grupei priklausantys automobilių gamintojai.

Nors galutinis sprendimas dar nėra priimtas, kalbama, jog būtent „Alfa Romeo“ arba „Maserati“ galėtų debiutuoti „Formulės-E“ čempionate, kai pastarajame bus pradėti naudoti trečiosios kartos bolidai. Manoma, kad F-1 gali palikti „Alfa Romeo“, kurios, kaip pagrindinės rėmėjos, sutartis su „Sauber“ baigs galioti šių metų gale. Šveicarijoje įsikūrusi „Sauber“ italų automobilių gamintojo vardą bei prekinį ženklą F-1 čempionate naudoja nuo 2019 m.

Kalbos apie „Alfa Romeo“ pasitraukimą iš F-1 ėmė sklisti po to, kai jos naujuoju vadovu tapo buvęs „Peugeot“ vadovas Jeanas-Philipe‘as Imparato. Pastarasis praeityje ne kartą viešai yra pasisakęs apie automobilių elektrifikaciją.

„Prašyti 200 milijonų eurų automobilių sporto programai yra beprotystė. Automobilių sportas yra miręs, nebent jame yra naudojami elektra varomi varikliai“, - dar 2019 m. sakė J.-P. Imparato.

Biudžeto lubos „Formulės-E“ čempionate įsigalios nuo kitų metų. O naujos kartos bolidai bus naudojami 2022-2023 m. sezone. Jeigu „Alfa Romeo“ tikrai ketina varžytis „Formulės-E“ čempionate, sutartį gamintojas turi pasirašyti iki kito mėnesio galo. Jei sutartis iki to laiko nebus pasirašyta, manoma, kad automobilių gamintojas čempionate gali debiutuoti vėliau - dešimtame sezone (2023-2024 m.).

„Stellantis“ grupei priklausantis „DS Automobiles“ jau pasirašė naują sutartį ir įsipareigojo dalyvauti FE čempionate iki 2027 m.


Komentarai (6)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
Slick
IP: ef12fd6 | 02/18 08:47 Atsakyti
Galiu pasakyti tik vieną dalyką: daugelis senų komandų buvo ir bus. Atmetus jau Ferrari, Williams bei McLaren, kur yra šaknys Mercedes? O gi legendinės Tyrell komandos. Kaip ir kitos, turėjusios daugiau ar mažiau vardų, tačiau yra stabilumas. Labiau abejočiau dėl HAAS. naujai įsikūrusios komandos ilgai netveria, bet linkiu sėkmės tiek HAAS tiek ir Sauberiams. Manau Peteris Sauberis sugalvos ką nors, kad komanda liktų ;)
svecias787
IP: a68ac26 | 02/13 12:02 Atsakyti
Subjektyvus
02/13 08:17

taigi nieko cia tokio, nes pasak B. Ecclestone: „Ferrari“ yra „Formulė-1“.
taigi gali, kad ir visos komandos pasitraukti :)))
o pasak S. Domenicali: stambios kompanijos domisi „Formule-1“. ;)))
zodziu viskas nuostabu su ta F1.

ironija suprantama, bet i viena suplakei du skirtingus dalykus - f1 komandas ir f1 varikliu gamintojus. lamborgini pardavejas kalbejo apie pastaruosius ;)
Geras Nickas
IP: 5a5bb73 | 02/13 10:14 Atsakyti
Kad Maserati atsirastų Formulėj-E tai gal ir suprantama. Naujas MC20 turės elektrinę versiją, nauji Ghibli ir Levane irgi gali gaut pilnai elektrinę versijas, kurie ir turėtų pasirodyt po 2-3 metų. Alfa Romeo apie elektrifikaciją kol kas tyli, tai nebent kartu su Maserati naudos tą pačią elektrinę platformą ir pristatys kažką per ateinančius metus. Jau būtų laikas atsinaujint ir praplėst modelių gamą.
.kart
IP: ff4c1cb | 02/13 08:42 Atsakyti
Subjektyvus
02/13 08:17

taigi nieko cia tokio, nes pasak B. Ecclestone: „Ferrari“ yra „Formulė-1“.
taigi gali, kad ir visos komandos pasitraukti :)))
o pasak S. Domenicali: stambios kompanijos domisi „Formule-1“. ;)))
zodziu viskas nuostabu su ta F1.

Alfa ne komanda, o tik rėmėja. Sauber yra komanda, kuri niekur nesitraukia ir ieškos naujo rėmėjo. Pagal gandus, tai gali būti Renault.
Subjektyvus
IP: 4424613 | 02/13 08:17 Atsakyti
taigi nieko cia tokio, nes pasak B. Ecclestone: „Ferrari“ yra „Formulė-1“.
taigi gali, kad ir visos komandos pasitraukti :)))
o pasak S. Domenicali: stambios kompanijos domisi „Formule-1“. ;)))
zodziu viskas nuostabu su ta F1.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas