„Alfa Romeo“ planuoja trauktis iš F-1? (26)

„Alfa Romeo“ planuoja trauktis iš F-1?
logo Spalio 21 d. 21:20, Alfa Romeo

Britų žurnalisto Joe Sawardo teigimu, pasibaigus 2020 m. sezonui „Alfa Romeo“ gali palikti ne tik „Sauber“ komandą, bet ir „Formulę-1“.

Pernai italų automobilių gamintoja tapo minėtos „Sauber“ ekipos pagrindine rėmėja. O šiemet pradėjus techninį bendradarbiavimą, šveicarų komanda buvo pervadinta į „Alfa Romeo Racing“.

„Alfa Romeo“ kol kas sunkiai sekasi automobilių rinkoje ir panašu, kad pasibaigus 2020 metų sezonui partnerystė su komanda nebus pratęsta“, - vienam iš italų portalų sakė J. Sawardas.

„Komandos rezultatai šiemet yra nuviliantys. Dalis komandos nesutaria tarpusavyje ir šypsosi tik tada, kai juos filmuoja kameros.“

J. Sawardo teigimu, dalis komandos, kuri anksčiau norėjo naudoti „Honda“ variklius, nėra patenkinta tuo, jog dabar yra antroji „Ferrari“ ekipa. Britas mano, kad „Sauber“ ateityje vis dėlto gali naudoti japonų jėgaines, bet ta partnerystė nebus tokia stipri, kokia galėjo būti pradėjus bendradarbiauti su japonais nuo 2018 m.

Komentarai (26)


kart
| Spalio 23 d. 20:04
Egidijus Lisauskas
| Spalio 23 d. 19:51

Nusipirkau 10 metų senumo. Nuvariau į ofiacialų servisą vožtuvų sureguliuot ir patikrinę vin, sako šiai auto priklauso pagydyt durelių elektrą. Dykai sutvarkė elektrą. O kiek girdėjau vieną bmw modelį draudikai apeisinėja, nes pleška atvira liepsna (gamintojas dykai nesutinka taisyti savo klaidų). Įdomu koks ten japonas su garantiniu ir per kelis metus byra važiuoklė??? Pas mane dabartinėj hondoj vis dar originalios dalys (spyruoklės, amortikai, keistos tik amortikų gumos). Tarkim pirštai ar traukutės nupūna nuo druskų. O kad OE dalys ir aftermarket skyriasi dideliu atstumu, aš tą įsitikinau, kai nei vieno EU gamintijo amortiko atrama nelaikė net 1k km. Įsistačius OE, ji atlaikė jau 4k km.

Buvo variantas Lietuvoje, kai kazkuri atstovybe pardave pietu rinkai skirta Opel Corsa, nors niekas apie tai neinformavo. Jau po pirmos ziemos pradejo luptis nuo slenksciu dazai ir atsiradineti rudys. Pora kartu garantinis keite variklio kompa, nes jis vis trumpindavo del besikaupiancio kondensato.
Tik teismu deka viskas isaiskejo, bet draugas nieko nepese, nes tipo atstovybe apie automobili klienta informavo tinkamai.

Tai tokiu atveju, galvoju, kad yra n su ivairiais parduodamais auto. Hondos, Huyndai skirti musu rinkai tikrai geri, patikimi auto, bet turbut pasitaiko, kad kazkas nusiperka auto be antikorozijos ir panasiai, todel jos momentaliai supuva.
kart
| Spalio 23 d. 19:51
Rokas1
| Spalio 23 d. 18:43

Juokinga pasirodė, kad šalių atskirų, o ne regionų nori, nors apklausa daryta Britanijos portalo, kuris populiariausias vidurio ir šiaurės Europoj :)
Iš kur apie dyzelius ištraukei apie patikimumą tikrai neįsivaizduoju. Tie patys dyzeliai ir į Opel ėjo, kurie pagarsėja buvo, kad sugest gali viskas aplink variklį, bet ne jis pats. Asmeniškai pažįstu žmogų, kuris iš Alfos 1.9, nuvažiavusio daugiau nei 300k išspaudė 300+ag ir dar juda toliau nei karto problemos nematęs, pats iš savo 2.4jtdm turėjau panašius skaičius išgavęs ir prasukęs variklis buvo arti 500k km. Ir pačiam teko dirbt ir su VAG ir su Alfų dyzeliais, sudėtingumo ten jokio nėra, tik tiek, kad dauguma meistrų pripratę kasdien matyt vieną iš 5 variklių kuriuos mintinai moka, tai bet kas kito jau būna sudėtinga. Ir pasikartosiu, internete atsiliepimų skaityt nereikia man, kadangi tiek itališkų, tiek vokiškų mašinų matęs ir turėjas bei su jom dirbęs esu pakankamai. Bet kaip ir pats sakei, diskusija bereikšmė čia, kadangi kiekvienas iš patirties kalba ir patirtis kiekvieno skirtinga ;)

Tavo apklausa aplamai ne branda vertina, o konkrecius modelius ir pagal tai skiria karmos taskus, tai neverta net apie ja diskutuoti.

Dauguma varikliu laiko ilgai, juos priziurint tinkamai. Bet jeigu 1.9tdi vaziuoja ant visokio sudo, tai Alfa prastos kokybes kuro nelabai megsta. Teko bent pora kartu keisti filtrus ir isleisti kura is bako del sios problemos.

Nei Opelio, nei Alfos 1.9 savo sanaudomis tikrai neprilygsta VW 1.9tdi varikliui. Nors gamintojas ir deklaruoja grazius skaicius, bet realybeje toli grazu.

Kalbant apie 2.4, tai mano BMW x5 3.0l, kur kas galingesnis dyzelis su dviem varomomis asimis nenusileidzia ekonomija, o jei dar atjungiu viena asi, tai net is tolo tas Alfos motoras jam neprilygsta galios ir sanaudu santykiu.
Egidijus Lisauskas
| Spalio 23 d. 19:51
Nusipirkau 10 metų senumo. Nuvariau į ofiacialų servisą vožtuvų sureguliuot ir patikrinę vin, sako šiai auto priklauso pagydyt durelių elektrą. Dykai sutvarkė elektrą. O kiek girdėjau vieną bmw modelį draudikai apeisinėja, nes pleška atvira liepsna (gamintojas dykai nesutinka taisyti savo klaidų). Įdomu koks ten japonas su garantiniu ir per kelis metus byra važiuoklė??? Pas mane dabartinėj hondoj vis dar originalios dalys (spyruoklės, amortikai, keistos tik amortikų gumos). Tarkim pirštai ar traukutės nupūna nuo druskų. O kad OE dalys ir aftermarket skyriasi dideliu atstumu, aš tą įsitikinau, kai nei vieno EU gamintijo amortiko atrama nelaikė net 1k km. Įsistačius OE, ji atlaikė jau 4k km.
Rokas1
| Spalio 23 d. 18:43
kart
| Spalio 23 d. 15:42

Tau matau pasirode juokinga, kad kalbu apie statistika pagal atskiras rinkas. Turbut nezinai, kad tie patys VW Europos ir JAV rinkose skiriasi is esmes. Net vaziuokles dalys skiriasi. Toje pacioje Europoje jie skiriasi ir zmones skundziasi skirtingais simptomais.
Lietuvoje mazai kas skundziasi greitai besidevincia VAG'u oda del karscio, lygiai taip pat Italijoje mazai kas skundziasi Alfu supuvusiais dugnais.

Nera jokiu mitu, yra tik servisu istorijos. Su varikliu patikimumu, tai nereikia sekti pasaku is galvos, nes to meto VAG'u dyzeliai net ir be idealios prieziuros vis dar sukasi be didesniu gedimu iki siol. Milijonas km jiems nieko nereiskia.
Alfu varikliai lepus, remontas daug brangesnis. Matomai gyvenime neteko vazineti senesne nei 10 metu Alfa, kad taip kalbi. Toks vaizdas, kad prisiskaitei Alfos fanu atsiliepimu googleje ir pagal tai rasai, nes labai jau panasios mintys, kaip ir tu Alfos fanatu. Bet nuo realios situacijos toli.

Alfa jau buvo ant bankroto slenkscio. Nenustebciau, kad ne uz kalnu vel ateis sunkmetis ir FIAT'as nuspres uzsaldyti Alfos komerciniu automobiliu linija, paliekant tik ekskliuzyvus.

Juokinga pasirodė, kad šalių atskirų, o ne regionų nori, nors apklausa daryta Britanijos portalo, kuris populiariausias vidurio ir šiaurės Europoj :)
Iš kur apie dyzelius ištraukei apie patikimumą tikrai neįsivaizduoju. Tie patys dyzeliai ir į Opel ėjo, kurie pagarsėja buvo, kad sugest gali viskas aplink variklį, bet ne jis pats. Asmeniškai pažįstu žmogų, kuris iš Alfos 1.9, nuvažiavusio daugiau nei 300k išspaudė 300+ag ir dar juda toliau nei karto problemos nematęs, pats iš savo 2.4jtdm turėjau panašius skaičius išgavęs ir prasukęs variklis buvo arti 500k km. Ir pačiam teko dirbt ir su VAG ir su Alfų dyzeliais, sudėtingumo ten jokio nėra, tik tiek, kad dauguma meistrų pripratę kasdien matyt vieną iš 5 variklių kuriuos mintinai moka, tai bet kas kito jau būna sudėtinga. Ir pasikartosiu, internete atsiliepimų skaityt nereikia man, kadangi tiek itališkų, tiek vokiškų mašinų matęs ir turėjas bei su jom dirbęs esu pakankamai. Bet kaip ir pats sakei, diskusija bereikšmė čia, kadangi kiekvienas iš patirties kalba ir patirtis kiekvieno skirtinga ;)
kart
| Spalio 23 d. 15:42
Rokas1
| Spalio 23 d. 08:09

Dar gal surast pagal miestą ir vairuotojų lytį patikimumą? :D bet ok, kai prasuks nauji modeliai 300k pažiūrėsim, kol kas daugiausiai prasukusį Stelvio žinau su 150k ir problemų neturėjo :)
Apie senus dyzelius nežinau iš kur ištraukei, kad pajuokos objektas, kadangi 1.9 patikimumu nesileido VAGo atitikmenim, o 2.4 nors ir turėjo panašiai mitų kaip audi 2.5, turėjo ir didesnį resursą ir geresnį patikimumą. Prie ko perkamumas čia iš viso nesupratau.
Bet matyt kiekvienam pagal save. Kaip ir sakiau, iš savo ir savo aplinkos patirties matau, kad toli grąžu nėra tiek problemų su patikikumu, kiek tautoj mitų sklaido, tu matyt turi kitokią patirtį. Tik tiek, kad kiek esu su automobiliais susidūręs, nei vieną markę nedrįščiau vadint "šūdu ant ratų", nes tokios markės tiesiog būtų seniai bankrutavusios

Tau matau pasirode juokinga, kad kalbu apie statistika pagal atskiras rinkas. Turbut nezinai, kad tie patys VW Europos ir JAV rinkose skiriasi is esmes. Net vaziuokles dalys skiriasi. Toje pacioje Europoje jie skiriasi ir zmones skundziasi skirtingais simptomais.
Lietuvoje mazai kas skundziasi greitai besidevincia VAG'u oda del karscio, lygiai taip pat Italijoje mazai kas skundziasi Alfu supuvusiais dugnais.

Nera jokiu mitu, yra tik servisu istorijos. Su varikliu patikimumu, tai nereikia sekti pasaku is galvos, nes to meto VAG'u dyzeliai net ir be idealios prieziuros vis dar sukasi be didesniu gedimu iki siol. Milijonas km jiems nieko nereiskia.
Alfu varikliai lepus, remontas daug brangesnis. Matomai gyvenime neteko vazineti senesne nei 10 metu Alfa, kad taip kalbi. Toks vaizdas, kad prisiskaitei Alfos fanu atsiliepimu googleje ir pagal tai rasai, nes labai jau panasios mintys, kaip ir tu Alfos fanatu. Bet nuo realios situacijos toli.

Alfa jau buvo ant bankroto slenkscio. Nenustebciau, kad ne uz kalnu vel ateis sunkmetis ir FIAT'as nuspres uzsaldyti Alfos komerciniu automobiliu linija, paliekant tik ekskliuzyvus.
Rokas1
| Spalio 23 d. 08:09
kart
| Spalio 23 d. 00:11

Žodžiu, neverta tęsti šios diskusijos. O jeigu bus noro, tai tu man surask automobilių patikimumą procentais kiekvienoje valstybėje atskirai. Kiekvienoje valstybėje atskirai todėl, kad skirtingoms rinkoms tas pats modelis gaminamas su skirtingais parametrais.

Po to ir buna, kad prisipirkę itališkų, japoniškų ir t.t. auto skirtų vietinėms rinkoms skundžiasi rūdimis, pečiuko nešildymu ir panašiai.

Dar gal surast pagal miestą ir vairuotojų lytį patikimumą? :D bet ok, kai prasuks nauji modeliai 300k pažiūrėsim, kol kas daugiausiai prasukusį Stelvio žinau su 150k ir problemų neturėjo :)
Apie senus dyzelius nežinau iš kur ištraukei, kad pajuokos objektas, kadangi 1.9 patikimumu nesileido VAGo atitikmenim, o 2.4 nors ir turėjo panašiai mitų kaip audi 2.5, turėjo ir didesnį resursą ir geresnį patikimumą. Prie ko perkamumas čia iš viso nesupratau.
Bet matyt kiekvienam pagal save. Kaip ir sakiau, iš savo ir savo aplinkos patirties matau, kad toli grąžu nėra tiek problemų su patikikumu, kiek tautoj mitų sklaido, tu matyt turi kitokią patirtį. Tik tiek, kad kiek esu su automobiliais susidūręs, nei vieną markę nedrįščiau vadint "šūdu ant ratų", nes tokios markės tiesiog būtų seniai bankrutavusios
kart
| Spalio 23 d. 00:11
Rokas1
| Spalio 22 d. 22:47

https://www.whatcar.com/news/best-car-brands-for-reliability-and-the-ones-to-avoid/n17101

Šia apklausa rėmiausi, kuri apima 18 000+ respondentų. Big 3 sumečiau į vieną, nes patikimumu visus juos ir lenkia. O jei manai, kad 2-3 metų mašinos nelabai genda tai akivaizdžiai neturi pakankamai patirties su jomis. Yra n+1 atvejų, kai tokio amžiaus automobiliai iš servisų neišvažiuoja. Be to, berods nei vienas Alfų konkurentas nesiūlo jų teikiamos nemokamos 5 metų garantijos, kas irgi gali leist susidaryt įspūdį apie patikimumą. Again, gal laikas atnaujint žinias iš gūdžių 90s laikų. Pats esu turėjas ir pažįstu daugybę Giulleta, 159 o dabar ir Giulia bei Stelvio savininkų, kurie automobilius eksplotavo ne vienus metus ir jų patikimumą gali patys patvirtint (gal nebent atmetus kondiškę 159, kuri nesuprantamai sugeba sugest). Vienintelės problemos būdavo su grandininiais benzininiais varikliais, kurie buvo GM kūriniai ir kartais mėgdavo pabėdavot, bet pvz 1.9 ar 2.4 dyzeliai ar Giulettos 1.4tbi varikliai ne tik smagūs, bet ir pavarūs. Pats esu ir delfiną, b5, a6, 320, 530, 147, Giuletta ir 159 turėjas ir būtent paskutinės Alfos keldavo mažiausiai problemų. O dabar pats abi mašinas gerai išbandęs tikrai sunkiai įsivaizduoju kokiu tikslu žmonės pasirenka pvz naują 330 su 2 (ar 3 nepamenu) metų garantija vietoj to, kad rinktis Giulia 2.0 su 5 metų garantija, panašia įranga ir už mažesnę kainą. Bet tikriausiai tie seni mitai, kaip su Alfa iš garažo neišvažiuosi vis dar veikia žmones

Žodžiu, neverta tęsti šios diskusijos. O jeigu bus noro, tai tu man surask automobilių patikimumą procentais kiekvienoje valstybėje atskirai. Kiekvienoje valstybėje atskirai todėl, kad skirtingoms rinkoms tas pats modelis gaminamas su skirtingais parametrais.

Po to ir buna, kad prisipirkę itališkų, japoniškų ir t.t. auto skirtų vietinėms rinkoms skundžiasi rūdimis, pečiuko nešildymu ir panašiai.
kart
| Spalio 22 d. 23:52
Rokas1
| Spalio 22 d. 22:47

https://www.whatcar.com/news/best-car-brands-for-reliability-and-the-ones-to-avoid/n17101

Šia apklausa rėmiausi, kuri apima 18 000+ respondentų. Big 3 sumečiau į vieną, nes patikimumu visus juos ir lenkia. O jei manai, kad 2-3 metų mašinos nelabai genda tai akivaizdžiai neturi pakankamai patirties su jomis. Yra n+1 atvejų, kai tokio amžiaus automobiliai iš servisų neišvažiuoja. Be to, berods nei vienas Alfų konkurentas nesiūlo jų teikiamos nemokamos 5 metų garantijos, kas irgi gali leist susidaryt įspūdį apie patikimumą. Again, gal laikas atnaujint žinias iš gūdžių 90s laikų. Pats esu turėjas ir pažįstu daugybę Giulleta, 159 o dabar ir Giulia bei Stelvio savininkų, kurie automobilius eksplotavo ne vienus metus ir jų patikimumą gali patys patvirtint (gal nebent atmetus kondiškę 159, kuri nesuprantamai sugeba sugest). Vienintelės problemos būdavo su grandininiais benzininiais varikliais, kurie buvo GM kūriniai ir kartais mėgdavo pabėdavot, bet pvz 1.9 ar 2.4 dyzeliai ar Giulettos 1.4tbi varikliai ne tik smagūs, bet ir pavarūs. Pats esu ir delfiną, b5, a6, 320, 530, 147, Giuletta ir 159 turėjas ir būtent paskutinės Alfos keldavo mažiausiai problemų. O dabar pats abi mašinas gerai išbandęs tikrai sunkiai įsivaizduoju kokiu tikslu žmonės pasirenka pvz naują 330 su 2 (ar 3 nepamenu) metų garantija vietoj to, kad rinktis Giulia 2.0 su 5 metų garantija, panašia įranga ir už mažesnę kainą. Bet tikriausiai tie seni mitai, kaip su Alfa iš garažo neišvažiuosi vis dar veikia žmones

"O jei manai, kad 2-3 metų mašinos nelabai genda" - cituoju save "praktiskai negenda". Tai ir reiškia, kad yra išimčių, ką pats ir patvirtini.

Ir kodėl tu užsiciklinai su tais 90s? Užtenka pažiūrėti 10 metų atgal. Tokių metų Alfos nieko vertos ir nelabai perkamos, kai tuo tarpu vokiškų pats gazas.

Galiu tik pasikartoti - tie visi patikimumo testai automobiliams apytiksliai iki 5 metų senumo ir 300k ridos yra nieko verti, nes maždaug nuo tos ribos prasideda visokie "užprogramuoti" ir t.t. gedimai.

Lempučių perdeginėjimus, apie kuriuos rašo tavo nurodytame vertinime aš neskaitau gedimais, nes tokie dalykai turi standartą, todėl remonto kainos atžvilgiu skirtumo nera.


Apie apklausą

Kas atkreipė dėmesį tavo apklausoje, kad ten vertinami labiau konkretūs modeliai, o ne markė. Ir būtent vienu modeliu remiantis gamintojui uždėta karmos taškų.

Iš karto už akių užkliuvo Porsche 911, kuris įdėtas į patikimiausių sąrašą. O žinai kodėl jis čia? Todėl, kad eilę metų buvo kritikuotas dėl aibės problemų, tokių kaip vos iš salono išriedėjusio automobilio stogas į vidų praleisdavo vandenį, neveikiantys valytuvai ir t.t. Kadangi šitas modelis praktiškai reprezentuoja markę, tai šį kartą buvo pasistengta.

Bet tai tik 911, kai tuo tarpu Cayene ir dauguma kitų porsche modelių vis dar yra iš VW dalių surinktas jovalas. Gali paklausinėti servisuose apie jų popierinius radiatorius, tai papasakos visko.
Kas įdomiausia, tai kad Cayene atitikmuo VW Touareg, kuris pagamintas ant tos pačios bazės yra vertinamas kaip patikimesnis.

Ir aplamai, tau nėra keista, kad tavo apklausoje aptarinėjami visiškų skirtingų segmentų automobiliai? Porsche 911, Citroen C4 ir t.t. Mano nuomone, čia yra visiškas bullshit.

Grįžtant prie Alfų - vėl kartojuosi, visi nauji varikliai turi resursą, tai kai prasuks tie tavo draugai naujus motorus po 300k, tada ir pakalbėsim. Senieji Alfų dyzeliai ir buvo geri, kol buvo nauji, bet po to patapo pajuokos objektu mechanikų tarpe.

Todėl aš pasilieku prie savo - inžineriniais sprendimais(kas išaugina serviso kainą), detalių pasiūla(kas įtakoja jų kainą) išliekamąją verte Alfa tikrai daug kur neprilygsta vokiškiems auto.

Ir kai aš rašiau, kad Alfa yra mėšlas ant ratų, aš kalbėjau apie visumą(kaštai, patikimumas, dizainas, komfortas, išliekamąją vertę), o ne vien pirmąjį įspūdį.
Rokas1
| Spalio 22 d. 22:47
kart
| Spalio 22 d. 21:32

Gulia ir Stelvio 2-3 metu senumo masinos. Joks tokio amziaus automobilis praktiskai negenda, tai kaip tu palyginai patikimuma, sunku pasakyt.

Jau vien tik tai, kad vokiskus suplakei i big 3, pasako, kad nelabai tu ta statistika ir domejaisi arba rasai klaidingai is atminties.
Kaip bebutu keista butent pigena VW yra vienas patikimiausiu vokisku auto ir jis Alfas patikimu lenkia, kaip sakai, sviesmeciais. Tie patys FIAT patikimumu i vienus vartus pranoksta Alfas.

Pries ka Alfos turi pranasuma patikimumu, tai speciau, kad Audi, Landrover, Prosche.

https://www.whatcar.com/news/best-car-brands-for-reliability-and-the-ones-to-avoid/n17101

Šia apklausa rėmiausi, kuri apima 18 000+ respondentų. Big 3 sumečiau į vieną, nes patikimumu visus juos ir lenkia. O jei manai, kad 2-3 metų mašinos nelabai genda tai akivaizdžiai neturi pakankamai patirties su jomis. Yra n+1 atvejų, kai tokio amžiaus automobiliai iš servisų neišvažiuoja. Be to, berods nei vienas Alfų konkurentas nesiūlo jų teikiamos nemokamos 5 metų garantijos, kas irgi gali leist susidaryt įspūdį apie patikimumą. Again, gal laikas atnaujint žinias iš gūdžių 90s laikų. Pats esu turėjas ir pažįstu daugybę Giulleta, 159 o dabar ir Giulia bei Stelvio savininkų, kurie automobilius eksplotavo ne vienus metus ir jų patikimumą gali patys patvirtint (gal nebent atmetus kondiškę 159, kuri nesuprantamai sugeba sugest). Vienintelės problemos būdavo su grandininiais benzininiais varikliais, kurie buvo GM kūriniai ir kartais mėgdavo pabėdavot, bet pvz 1.9 ar 2.4 dyzeliai ar Giulettos 1.4tbi varikliai ne tik smagūs, bet ir pavarūs. Pats esu ir delfiną, b5, a6, 320, 530, 147, Giuletta ir 159 turėjas ir būtent paskutinės Alfos keldavo mažiausiai problemų. O dabar pats abi mašinas gerai išbandęs tikrai sunkiai įsivaizduoju kokiu tikslu žmonės pasirenka pvz naują 330 su 2 (ar 3 nepamenu) metų garantija vietoj to, kad rinktis Giulia 2.0 su 5 metų garantija, panašia įranga ir už mažesnę kainą. Bet tikriausiai tie seni mitai, kaip su Alfa iš garažo neišvažiuosi vis dar veikia žmones
ddt
| Spalio 22 d. 22:17
Tu kalbi apie dėvėtas.. Alfai kaip gamintojui (ir ne tik jai) dėvėtų rinka neegzistuoja, o garantinį laikotarpį jos atidirba kai kuriais atvejais geriau nei tie patys BMW, nors tikrai nesakau kad turėtų būti kažkoks stebuklas. Naujasis X3 pvz pagal neišbaigtumą ir krūvas nemalonių smulkmenų daug kam yra tapęs geru galvos skausmu, ir šiuo atveju Stelvio nemanau kad būtų bent arti jos. Apie BMW saugos sistemų/radarų byrėjimą tai pilnas internetas.. Ir galų gale, aš nelabai esu girdėjęs tokių atvejų, kaip dėl saugos diržų tvirtinimo broko būtų keičiami automobiliai, bet - hmm, būtent, tai ne apie Alfa. Spėk, apie ką... BMW/Supra (recall'ą paskelbė būtent BMW). Taip kad dėl Alfos aš nebūčiau toks kategoriškas. Taip, Alfa yra mėgėjų ir fanatų produktas, bet nėra jau tokios tarkos kaip būtų galima pagalvoti - piečiau Europoje keliuose pilna tų pačių Giuliett'ų, kurios rieda ir rieda. O guolius šiaip perpresuoja, ir tikrai ne tik Alfoms. Nežinau apie konkrečiai kokius atvejus tu kalbėjai, galbūt jie kažkokie specifiniai, bet perpresavimas yra kaip ir norma tokiose auksarankių šalyse, kaip LT :)
×

F-1.lt pulsas