Alternatyva dviejų dalių galiniam sparnui

Alternatyva dviejų dalių galiniam sparnui
logo 2006 Rugsėjo 08 d. 13:01, FIA
„Formulės-1“ technikos direktoriai artimiausiu metu turėtų pristatyti savo alternatyvą Tarptautinės automobilių federacijos (FIA) siūlomai dviejų dalių (CDG) galinio sparno konstrukcijai.
Kitą savaitę vyksiančio „Formulės-1“ technikos darbo grupės ir FIA susitikimo metu bus bandoma baigti formuoti 2008 metų sezono techninį reglamentą. „Williams“ komandos inžinerijos direktoriaus Patricko Heado teigimu, specialistai žada pristatyti kardinaliai kitokį sprendimą, turėsiantį ženkliai padidinti lenkimų skaičių.
“FIA bandė ieškoti sprendimo, kuris padėtų išspręsti lenkimų trūkumo problemą, tačiau komandos liko nepatenkintos tuo, kad federacijos tyrimai buvo paremti tik skaičiuojamąja skysčių ir dujų dinamika (angl. Computational Fluid Dynamics - CFD - red. past.)”, - aiškino specialistas.
“Jei CFD būtų pasiekusi tokį lygį, kad vien ja būtų galima remtis kuriant bolidų aerodinamiką, komandoms nebūtų reikalingi vėjo tuneliai”, - pridūrė jis.
“Renault“ inžinerijos direktoriaus Pato Symondso teigimu, „Formulės-1“ technikos darbo grupės siūlomą sprendimą sudaro naujos konstrukcijos priekinis ir galinis sparnai bei atnaujinta bolido dugno konstrukcija.
“Vizualiai bolidai atrodys visiškai kitaip. Jie bus visiškai atnaujinti ir lenkimų požiūriu veiks kiek geriau nei CDG sparnai, tačiau, tuo pačiu, neatrodys taip radikaliai. Išvaizdos skirtumas bus toks, kad po kelių lenktynių visi lengvai pripras ir pamirš, kad jie prieš tai atrodė kitaip”, - pažymėjo jis.
Praėjusių metų spalį FIA pasiūlytas CDG galinis sparnas sulaukė priešiškos reakcijos ir iš „Formulės-1“ komandų, ir iš sporto gerbėjų pusės. Be to, kad konstrukcija atrodo išties neįprastai, ji gerokai pablogina reklamos pozicijos ant galinio sparno patrauklumą.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983