Jei nuo kito sezono „Formulėje-1“ bus įvesti ribojimai komandų biudžetams, sporte gali atsirasti ne viena ir ne dvi naujos ekipos.
Rytoj Paryžiuje posėdžiaus Pasaulio autosporto taryba. Susitikimo metu, be pagarsėjusios „
McLaren“ melo teisėjams bylos, bus taip pat svarstoma iki kokios realios sumos galima būtų riboti ekipų biudžetus, kadangi anksčiau
FIA prezidento Maxo Mosley pasiūlyta 30 mln. svarų sterlingų (~116 mln. Lt) suma komandoms atrodo pernelyg maža.
Priminsime, kad biudžetų ribojimų idėja yra pakankamai patraukli, nes tokiu atveju kiekviena komanda galėtų rinktis vieną iš dviejų variantų – apribotą biudžetą ir plačias technines ir sportines galimybes arba neribojamą biudžetą ir griežtą techninį ir sportinį reglamentą.
Komanda, pasirinkusi pirmą variantą, galėtų mėgautis judančiais elementais ant bolido sparnų, platesnio sūkių diapazono varikliais, patobulintu bolido dugnu ir neribotomis bandymų sesijomis sezono metu.
Daugelis dabartinių F-1 ekipų neprieštarauja biudžeto ribojimams, bet nori, kad šie būtų kuo įmanoma tikslesni, nes neaišku kaip reiktų traktuoti lenktynininkų atlyginimus arba ekipų, tiekiančių savo motorus kelioms kitoms komandoms, išlaidas.
Yra taip pat informacija, kad nuo gegužės 15 d. bus galima oficialiai teikti paraiškas dalyvauti 2010 m. „Formulės-1“ čempionate, tad jei rytoj bus nustatytos bent jau aiškios biudžetų ribojimų gairės, į eilutę naujojo F-1 sezono link stos USF1, „Lola“, „Prodrive“ ir „iSport“. Visos šios ekipos oficialiai pareiškė svarstantys apie dalyvavimą „Formulėje-1“.
Taip pat kalbama, kad naujos komandos kitamęt gautų po 10 mln. JAV dolerių (~26,6 mln. Lt) išmokas, jei įsipareigos dalyvauti F-1 bent iki 2014 metų.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).