Ar šiame sezone dar galime tikėtis intrigos? (1)

Ar šiame sezone dar galime tikėtis intrigos?
logo Spalio 21 d. 12:50, Daimler AG

Lewisas Hamiltonas jau yra prie slenksčio durų, kurias pravėrus jį sutiks septintojo pasaulio čempiono titulo liaupsės, bet ką jis turėtų padaryti, kad galiausiai būtų karūnuotas čempionu? Ir ar Valtteri Bottas gali perimti iniciatyvą į savo rankas?

Iki 2020 metų „Formulės-1“ sezono pabaigos likus vos 6 lenktynėms ir L. Hamiltonui Niurburgringo trasoje iškovota 91-ąja karjeros pergalės dėka pakartojus iki tol atrodo neįveikiamą Michaelio Schumacherio rekordą, septintasis pasaulio čempiono titulas atrodo ne tik, kad ranka pasiekiamas, bet praktiškai ir neišvengiamas netolimos ateities įvykis.

Nustūmus į tamsų kampą emocijas ir skaičiuojant šaltai matematiškai galime pasakyti, kad viskas baigta bus tada ir tik tada, kai bus baigta. Ankstyvu pasitraukimu pasibaigusios V. Botto Eifelio GP lenktynės galėjo tapti pirmuoju žingsniu siekiant perimti iniciatyvą ir pabandyti įsikabinti į nuvažiuojantį kovos dėl pasaulio čempiono titulo traukinį, tačiau suomis nėra pasiruošęs trauktis.

Bolido patikimumas ir stabilumas buvo įrodytas per visus 11 etapų, todėl galime sakyti, kad pralaimėjimo priežastimi galėtų tapti tik Hamiltono žmogiškoji klaida.

Nepaisant vis tobulėjančios „Red Bull“ komandos, o to įrodymu tapo ir daugkartinio čempiono prisipažinimas po lenktynių įvykusios konferencijos metu apie tai, kad Maxo artėjimas paskutiniuosiuose Eifelio lenktynių ratuose, jį privertė nemenkai sunerimti, mes turime atmesti net ir menkiausią galimybę, kad Maxui pavyks panaikinti tą 83 taškų deficitą, nes šis straipsnis skirtas analizei, ar V. Bottas sugebės mesti iššūkį savo komandos draugui.

Šiuo metu 69-iais taškais nuo Hamiltono atsiliekančiam Bottui reikės kur kas daugiau nei kelių fortūnos šypsnių tam, kad taptų 2020 metų F-1 čempionu, tačiau tenka pripažinti, kad šių metų skambiai absurdišku (angl. „silly“) vadinamas sezonas ne kartą mums įrodė, kad antrasis „Mercedes“ pilotas turi ne tik tinkamą bolidą, bet ir demonstruoja greičio potencialą.

Ir vis dėlto, tam, kad sukliudytų garsiajam britui karūnuotis čempionu septintąjį kartą karjeroje, Bottui prireiks gerokai daugiau nei tik finišuoti aukštesnėse pozicijose už savo komandos draugą. Teoriškai Hamiltonas galėtų nusileisti suomiui ir finišuoti antroje vietoje kiekvienose iš likusių 6 lenktynių, tačiau net ir finišavus vietoje, už kurią taškai nebūtų skiriami - jis vis tiek galėtų iškovoti titulą. Jeigu dėl COVID-19 pandemijos plitimo įvestų apribojimų tektų sutrumpinti sezoną - tuomet Hamiltono šansai dar labiau padidėja.

Netikėtai suprastėjęs bolido patikimumas, atsiradę techniniai iššūkiai ar kontaktas su kitu bolidu kelia didžiausią grėsmę Hamiltono, kaip septyniskart pasaulio čempiono, perspektyvoms. Ir tokių incidentų galimybės nereikėtų atmesti. Prisimenate 2016-uosius?

Kada Hamiltonas gali būti tituluotas 2020 metų F-1 čempionu?

Neseniai išplėšęs 91-ąją savo karjeros pergalę ir tokioje statistikoje susilyginęs su legenda laikomu M. Schumacheriu, 1-asis „Mercedes“ lenktyninkas yra puikiame kelyje ir užtikrintai žengia savo septintojo čempiono titulo link, kad ir šioje grafoje pasiektų tai, ką iki tol yra pasiekęs tik vienas žmogus 70 metų skaičiuojančioje F1 istorijoje.

Net jeigu ir Valtteri pavyks užlipti ant aukščiausios nugalėtojų pakylos laiptelio visose likusiose 6 sezono lenktynėse, norinčiam užsitikrinti pergalę čempionate Hamiltonui prireiks į savo dabartinį taškų kraitį pridėti viso labo 88 taškus. Tai jis gali padaryti likusiose lenktynėse iškovodamas kelias antrąsias ir trečiąsias vietas. Nedaugelis išdrįstų lažintis dėl to, kad šiais metais Hamiltonas nebeiškovos pirmosios vietos nei vienose lenktynėse, o tai tikrai nužudytų visas likusias Botto viltis.

13-asis etapas, lenktynių trasa Imoloje, lapkričio 1-oji

Etapas Imoloje žymi datą, kurios metu Hamiltonas galėtų užsitikrinti 2020 metų F-1 čempiono titulą anksčiausiai, sėkmingai sukritus visoms kortoms nuo šio momento iki lapkričio 1-osios. Tiesa, reikėtų ir to, kad nuo Botto dviejose artimiausiuose etapuose Portugalijos ir Italijos trasose nusisukus sėkmei pasirodymus lydėtų užimtos vietos, už kurias į Valtteri sąskaitą taškai nebūtų skiriami, o šešiskart F-1 pasaulio čempionas savo pasirodymų dėka per dvi lenktynes sugebėtų įsirašyti į sąskaitą 36 taškus. Tai leistų britui tapti nepavejamu likus vos keturioms lenktynėms, kurių metų galimas surinkti maksimalus taškų skaičius būtų 104.

14-asis etapas, lenktynių trasa Stambule, lapkričio 15-oji


Komentarai (1)
RSFerrari
IP: 4b7e5fe | 10/22 14:12 Atsakyti
Ne, negalime tikėtis jokios intrigos.
Mersai - čempai.
Ham - čempas
Bot - 2-as
Ver - 3-ias
RB - antri čempe.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas