Nors Malaizijos GP metu parodytas geriausias kvalifikacijos laikas buvo lėtesnis už 2001-ųjų 'Pole position', "Arrows" komandos laikas pagerėjo bent 0,5 sek., lyginant su tais pačiais 2001-ais metais.
Kur gi slypi tokio gero pasirodymo paslaptis?
Atsakymas vienareikšmis - nauji aerodinaminiai sprendimai, o būtent - A23 bolido priekinė dalis.
Aišku, galima teigti, jog prie sėkmės prisidėjo ir "Bridgestone", ir nauji "Cosworth" varikliai, bet komandos techninis direktorius Mike'as Coughlanas teigia, kad tai būtent naujos "Arrows A23" važiuoklės nuopelnas.
Pagrindinis skirtumas tarp A22 ir A23 matomas plika akimi, tai labai iškelta bolido 'nosis'. O pažvelgus atidžiau, galima išvysti dvi labai didelės formos vertikalias plokštumas, kurios dar vadinamos kiliais.
"Pagrindinė dizainerių ir konstruktorių užduotis yra sukurti konstrukciją, kuri generuotų kuo daugiau prispaudžiamosios galios ir nukreiptų kuo švaresnį oro srautą po bolido dugnu. Šiuo atveju A23 priekio konstrukcija puikiai atlieka tiek vieną, tiek kitą funkciją," teigia Mike'as.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).