„Aston Martin“ 2026 m. taip pat turės savo variklius? (24)

„Aston Martin“ 2026 m. taip pat turės savo variklius?
logo 2021 Gruodžio 03 d. 14:13, Aston Martin F1

Nupirkęs ir pradėjęs valdyti „Aston Martin“ kompaniją, Kanados milijardierius Lawrence'as Strollas investavo gana rimtas lėšas į naujosios „Formulės-1“ komandos bazės statybas Silverstoune, šalia cechų, kuriuos naudojo dar „Jordan“ komanda.

Prieš dvejus metus bazėje dirbo 420 žmonių, jų biudžetas buvo 110 mln. JAV dolerių, dabar ten dirba 593 darbuotojai ir yra laisvi dar 35 etatai, o 2023 m. pirmą ketvirtį žmonių skaičius padidės iki 700. Bendras investicijų lygis yra vertinamas maždaug 200 mln. eurų.

Pagal „Auto Motor und Sport“ informaciją, Strollas dairosi į modelį, kurį iki 2026 m. pradės naudoti „Red Bull“, iki to laiko sukūręs nuosavą jėgos agregatų gamybos padalinį ir pradėjęs gaminti savo variklius.

Strollas vyresnysis ne kartą yra pabrėžęs, kad komanda, perkanti svetimus variklius, negali tapti pasaulio čempionais, o verslininkas „Formulėje-1“ turi labai rimtų planų.

Suprantama, kad realizuoti tokį projektą vienai bendrove yra ypatingai sunku, todėl reikalingas patyręs specializuotas partneris. Sprendžiant pagal „Audi“ bei „Porsche“ susidomėjimą F-1 rinka, labai tikėtina, kad Lawrence'ui pavyks ką nors iš jų įtikinti prisijungti prie naujo projekto.

Aston Martin Cognizant Formula One
Komanda: Aston Martin Cognizant Formula One 2022 sezono taškai: 77
Variklis: „Mercedes“ Važiuoklė: TBA
Plačiau

Komentarai (24)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
Žilvinas Vanagickas
IP: dbe20cf | 12/07 10:51 Atsakyti
ddt
12/06 20:17

O'Leary nebėra Ryanair CEO nuo 2019 metų, dabar tai E. Wilson. Kaip kompensaciją už ilgamečius nuopelnus Maiklas gavo Ryanair grupės CEO poziciją (nežinantis pagalvos kad tai apgreidas, bet realiai - tiesiog formali gerai apmokama ir gerai matoma pagalvė kad minkščiau nukristų), bet šįkart tik konkrečiam 5 metų terminui, po kurio - hasta la vista. Priežastis? Atvedimas iki katastriofiškai blogos vidinės atmosferos su darbuototojais kompanijoje, pasireiškusioje masiniais streikais, bylom ir pan). O pokyčių labiausiai ir reikalavo, ir juos gavo 10 proc turintis investuotojas - vienas mažesnių akcininkų.

Viskas būtų neblogai, bet RYAAY šiaip tai ir yra Ryanair Holdings ;) Tik mano misstype - O'Leary jame CEO nuo 1997, ne nuo 1994. OK, gal jau rišam, nes pradedame įtikinėti vienas kitą tais dalykais, kuriuos ir taip žinome, o šita diskusija kitiems darosi nei įdomi, nei informatyvi.
ddt
IP: 21ec4ad | 12/06 20:17 Atsakyti
Žilvinas Vanagickas
12/06 01:18

Tikrai RYAAY? Jų CEO kaip nuo 1994 buvo O'Leary, taip ir yra, negirdėjau, kad kažkas jį nukirstų. Grįžtant prie Mercedes, labai abejoju, kad F1 komanda sprendžia kam Mercedes pardavinės variklius, platformas, transmisijas ar kitą equipmentą. Akcininkai į Daimlerio valdybą nieko nedeleguodavo, siūlydavo stebėtojų taryba (kuri taip pat nėra sudaroma sutinkamai su akcijų teikiamų balsų pasiskirstymu). Vienintelė kita organizacija, kuri valdyboje turi "savo žmogų" - profesinės sąjungos.

O'Leary nebėra Ryanair CEO nuo 2019 metų, dabar tai E. Wilson. Kaip kompensaciją už ilgamečius nuopelnus Maiklas gavo Ryanair grupės CEO poziciją (nežinantis pagalvos kad tai apgreidas, bet realiai - tiesiog formali gerai apmokama ir gerai matoma pagalvė kad minkščiau nukristų), bet šįkart tik konkrečiam 5 metų terminui, po kurio - hasta la vista. Priežastis? Atvedimas iki katastriofiškai blogos vidinės atmosferos su darbuototojais kompanijoje, pasireiškusioje masiniais streikais, bylom ir pan). O pokyčių labiausiai ir reikalavo, ir juos gavo 10 proc turintis investuotojas - vienas mažesnių akcininkų.
Žilvinas Vanagickas
IP: ce0039d | 12/06 01:18 Atsakyti
ddt
12/05 15:29

A, tiesa, Daimler, aš tiesiog turėjau omenyje pačią komandą. O kas iš akcininkų sudaro valdybą, ir kokios jų teisės? Tiesiog įdomu, nes pvz mažieji RYAAY akcininkai iš JAV, turintys 10 proc (yra akcininkų, daugiau turinčių) ir vietą valdyboje, gan nesunkiai (tiesa, užtruko metus) nukirto RYAAY CEO galvą, nes ne vien procentas buvo faktorius.

Tikrai RYAAY? Jų CEO kaip nuo 1994 buvo O'Leary, taip ir yra, negirdėjau, kad kažkas jį nukirstų. Grįžtant prie Mercedes, labai abejoju, kad F1 komanda sprendžia kam Mercedes pardavinės variklius, platformas, transmisijas ar kitą equipmentą. Akcininkai į Daimlerio valdybą nieko nedeleguodavo, siūlydavo stebėtojų taryba (kuri taip pat nėra sudaroma sutinkamai su akcijų teikiamų balsų pasiskirstymu). Vienintelė kita organizacija, kuri valdyboje turi "savo žmogų" - profesinės sąjungos.
ddt
IP: 21ec4ad | 12/05 15:29 Atsakyti
Žilvinas Vanagickas
12/04 20:57

Daimler atveju. Dabar, tikriausiai, gausiu ir iš Daimler Trucks, ir iš Mercedes-Benz.

A, tiesa, Daimler, aš tiesiog turėjau omenyje pačią komandą. O kas iš akcininkų sudaro valdybą, ir kokios jų teisės? Tiesiog įdomu, nes pvz mažieji RYAAY akcininkai iš JAV, turintys 10 proc (yra akcininkų, daugiau turinčių) ir vietą valdyboje, gan nesunkiai (tiesa, užtruko metus) nukirto RYAAY CEO galvą, nes ne vien procentas buvo faktorius.
Žilvinas Vanagickas
IP: ce0039d | 12/04 20:57 Atsakyti
ddt
12/04 20:53

Mercedes atveju?

Daimler atveju. Dabar, tikriausiai, gausiu ir iš Daimler Trucks, ir iš Mercedes-Benz.
ddt
IP: 21ec4ad | 12/04 20:53 Atsakyti
Žilvinas Vanagickas
12/04 20:25

Na aš juk gaunu pranešimus akcininkams.

Mercedes atveju?
Žilvinas Vanagickas
IP: ce0039d | 12/04 20:25 Atsakyti
ddt
12/04 19:13

O iš kur žinios, kad Mercedes atveju kontrolės neturi niekas?

Na aš juk gaunu pranešimus akcininkams.
ddt
IP: 21ec4ad | 12/04 19:13 Atsakyti
Žilvinas Vanagickas
12/04 18:07

Gali būti visaip, tačiau mes kalbame apie labai konkrečią organizaciją. Ir Mercedes atveju kontrolės neturi niekas. Duomenys tiek apie visų klasių akcijų, tiek apie balsų pasiskirstymą yra vieši.

O iš kur žinios, kad Mercedes atveju kontrolės neturi niekas?
Žilvinas Vanagickas
IP: ce0039d | 12/04 18:07 Atsakyti
ddt
12/04 08:00

Taip, bet net ir 10 proc turintys akcininkai gali turėti pakankamai galios, kad nesunkiai galėtų įtakoti sprendimus pakeisti pvz CEO. Yra nemažai tokių pavyzdžių, viskas priklauso nuo valdymo ir sprendimų priėmimo sistemos, kurios mes dauguma atvejų nežinom, nes tai nėra vieša. Taip kad čia yra daug kintamųjų, ir ne viskas vienareikšmiška :)

Gali būti visaip, tačiau mes kalbame apie labai konkrečią organizaciją. Ir Mercedes atveju kontrolės neturi niekas. Duomenys tiek apie visų klasių akcijų, tiek apie balsų pasiskirstymą yra vieši.
Klepsidra
IP: cb95e01 | 12/04 08:04 Atsakyti
rasytojelis
12/03 20:05

Visiems dėl lustų krizės vėluoja, bet AM ten jų tie modeliai kosmosą kainuoja, tai tokiems sunkus rast pirkėjų.

Del lustu krizes DBX stovi salonuose USA neperkami? Nauji modeliai gal ir veluoja delto, bet kad pagaminti neperkami
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas