„Aston Martin“ komandos technikos direktorius Andrew‘as Greenas papasakojo, kad naujajame AMR21 bolide bus naudojama pernai metų „Mercedes“ ekipos pakaba. Negana to, Silverstoune įsikūrusi komanda pakabos modernizacijai nepanaudojo nė vieno tobulinimo taško...
Tai tapo įmanoma, kad taisyklėse yra likusi landa, pagal kurią komandos turi homologuoti 2020 m. mašinas ir naudoti jas šiais metais. Esmė tame, kad 2020 m. „Racing Point (taip pernai vadinosi „Aston Martin“ komanda) automobiliuose buvo montuojami 2019 m. pavyzdžio „Mercedes“ galinės pakabos elementai ir pagal taisykles šių komponentų nereikėjo homologuoti.
Sumontavę AMR21 boliduose 2020 m. „Mercedes“ galinę pakabą, komanda nepanaudojo nė vieno tobulinimo taško, kadangi šie elementai jau buvo homologuoti. Tai leido „Aston Martin“ tobulinimo taškus panaudoti modernizuojant kitas mašinos sritis, pavyzdžiui, atnaujinti bolido saugumo kapsulę.
„Nenoriu smulkiai leistis į detales, bet pagrindinės galimybės šiemet padidinti bolido greitį buvo paslėptos aerodinamikoje, todėl mes koncentravomės ties šia sritimi, - sakė A. Greenas. – Pakeitimai šių metų reglamente privedė prie to, kad bolidas prarado dalį aerodinaminio efektyvumo, todėl žiemą mes daug laiko skyrėme tam, norėdami kompensuoti aerodinaminius praradimus.
Mes perdirbome mašinos galinę dalį ir dabar joje sumontuota 2020 m. pavyzdžio „Mercedes“ pakaba. Mes iš pat pradžių laikėmės tokio plano. Tokiu būdu, pakaba ir aerodinamika buvo pagrindinės sritys, ties kuriomis mes dirbome tarpusezoniu“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |