Prieš atsisveikindama su „Formule-1“, „Honda“ nekeičia tikslų ir tikisi kitais metais tapti čempione su „Red Bull“.
Japonai šiemet iškovojo tris pergales - dvi su „Red Bull“ komanda ir vieną su „AlphaTauri“ ekipa. Mintoji „Red Bull“ sezoną baigė antroje vietoje. Japonams tai geriausias pasiekimas F-1 per pastaruosius 16 metų.
„Šiemet tikėjomės su „Red Bull“ kovoti dėl čempionų titulų, bet negalėjome prilygti „Mercedes“. Akivaizdu, kad turime labiau pasitempti, jog būtume stipresni. Kaip jau buvo skelbta anksčiau, „Honda“ pasitrauks iš F-1. Bet mūsų tikslas nesikeičia - sieksime tapti čempionais“, - kalbėjo „Honda“ vadovas Toyoharu Tanabe.
„Kartu su mūsų partnerių komandomis dirbsime labai sunkiai per žiemos pertrauką, kuri šį kartą bus neįprastai trumpa, kad kitais metais būtume stipresni.“
T. Tanabe pasidžiaugė, kad šiemet nei vienas sportininkas, pilotavęs bolidą su „Honda“ varikliu, nė karto nebuvo nubaustas už jėgainės ar jos elemento keitimą.
Dėl variklio gedimo Maxas Verstappenas nepasiekė finišo Monzos ir Muggelo trasose vykusiose lenktynėse. Su gedimais buvo susidūrę ir kiti „Red Bull“ bei „AlphaTauri“ sportininkai, tačiau nei vienas iš jų nebuvo nubaustas už jėgainės ar jos elementų keitimus. Tuo tarpu dalis sportininkų, pilotavusių bolidus su kitų gamintojų varikliais, baudų sulaukė. Tarp jų S. Perezas, G. Russellas, R. Grosjeanas, K. Magnussenas ir L. Norrisas.
„Pasimokėme iš problemų, su kuriomis susidūrėme praeityje, ir pagerinome patikimumą. Tad šiemet kiekvienas iš mūsų sportininkų panaudojo tik tris variklius ir išvengė su jėgainių keitimu susijusių baudų.“
Šito neskaičiau. Jei tikrai tai palankiau high-rake koncepcijos išpažinėjams, tai tuomet gali būti tikrai įdomu, nes Mercedes turės tuomet peržiūrėti ar resursus skirti kovai 2021, ar 2022. Bet man RBR gebėjimas visą sezoną važiuoti aukštumoj kelia abejonių. Bet kuriuo atveju – jeigu tikrai RBR, Ferrari ar dar bet kam kitam paeitų duoti kovą Mercedes – tai laukiu nesulaukiu.
bijau suklysti, bet buvo straipsnis apie tuos dugnus ir rase, kad komandos, naudojancios high rake turetu tureti pranasuma del tu nauju dugno taisykliu. net mersai buvo pamineti kaip galimai turesiantys problemu del to, nes reiks perziureti koncepcija, kad tas naujas dugnas veiktu
Na, tai pamatysim ar pavyks Honda su RBR pasiekt kažką ar ne kitąmet.
Aero taisyklių pakeitimas ženklus kitiems metams – keičiasi bolido dugnas, kuris yra pagrindinė dalis, kuri generuoja prispaudžiamą jėgą. Tai kas ras kaip jos išgauti daugiau, nei kiti, turės pranašumą. Nors čia stebuklų neturėtų būt, net ir su biudžetų lubom. Bet vis šiokia tokia intriga, kad o gaaaaal.
Jėgainės gal ir nėra lygios, bet čia vėl klausimas kas sugeba geriau viską integruoti į bendrą paketą. Tos pačios Mercedes klientės neblizga, nors jėgainė lyg ir ta pati.
Gal tik McLaren vienintelė, kuri jėgainės motininę komandą lenkia, ir čia kalba gal net labiau ne apie McLaren kompetenciją, o Renault nekompetenciją.
Žodžiu, Honda yra tik dalis visos dėlionės. Jei Newey vėl prasileis braižydamas su pieštuku, kol kiti su CAD dirba, tai Honda gali ir bombinį motorą pagamint – rezultato nebus.
Jau buvo honda tapus cempione, tik po isejimo is F-1.... Tik jau Brawn GP vardu...
Hondai oficialiai paskutinis sezonas yra sekantis. O vėliau jau jiems nebeaktualu.
Aero taisyklių pakeitimas ženklus kitiems metams – keičiasi bolido dugnas, kuris yra pagrindinė dalis, kuri generuoja prispaudžiamą jėgą. Tai kas ras kaip jos išgauti daugiau, nei kiti, turės pranašumą. Nors čia stebuklų neturėtų būt, net ir su biudžetų lubom. Bet vis šiokia tokia intriga, kad o gaaaaal.
Jėgainės gal ir nėra lygios, bet čia vėl klausimas kas sugeba geriau viską integruoti į bendrą paketą. Tos pačios Mercedes klientės neblizga, nors jėgainė lyg ir ta pati.
Gal tik McLaren vienintelė, kuri jėgainės motininę komandą lenkia, ir čia kalba gal net labiau ne apie McLaren kompetenciją, o Renault nekompetenciją.
Žodžiu, Honda yra tik dalis visos dėlionės. Jei Newey vėl prasileis braižydamas su pieštuku, kol kiti su CAD dirba, tai Honda gali ir bombinį motorą pagamint – rezultato nebus.
Tikslas gražus. O ar pavyks, tai IMHO, priklauso ne vien nuo Honda. Didžiausias klausimas tai kaip komandos prisitaikys prie pasikeitusių aero taisyklių. Ten išlošt gal daug ir neišloši, bet pralošt galima stambiai.
Žiūrint ir visus turbo-hibridinės eros sezonus, tai, kad ir ką Red Bull bedarytų gaudavosi šnipštas. Viena-kita pergalė per sezoną (jeigu pasisekdavo) ir kalbos, kad vat jau kitąmet...
Žiūrint ir visus turbo-hibridinės eros sezonus, tai, kad ir ką Red Bull bedarytų gaudavosi šnipštas. Viena-kita pergalė per sezoną (jeigu pasisekdavo) ir kalbos, kad vat jau kitąmet...