Atsisveikindama su F-1, „Honda“ tikisi tapti čempione (13)

Atsisveikindama su F-1, „Honda“ tikisi tapti čempione
logo 2020 Gruodžio 29 d. 19:28, Red Bull Content Pool / Getty Images

Prieš atsisveikindama su „Formule-1“, „Honda“ nekeičia tikslų ir tikisi kitais metais tapti čempione su „Red Bull“.

Japonai šiemet iškovojo tris pergales - dvi su „Red Bull“ komanda ir vieną su „AlphaTauri“ ekipa. Mintoji „Red Bull“ sezoną baigė antroje vietoje. Japonams tai geriausias pasiekimas F-1 per pastaruosius 16 metų.

„Šiemet tikėjomės su „Red Bull“ kovoti dėl čempionų titulų, bet negalėjome prilygti „Mercedes“. Akivaizdu, kad turime labiau pasitempti, jog būtume stipresni. Kaip jau buvo skelbta anksčiau, „Honda“ pasitrauks iš F-1. Bet mūsų tikslas nesikeičia - sieksime tapti čempionais“, - kalbėjo „Honda“ vadovas Toyoharu Tanabe.

„Kartu su mūsų partnerių komandomis dirbsime labai sunkiai per žiemos pertrauką, kuri šį kartą bus neįprastai trumpa, kad kitais metais būtume stipresni.“

T. Tanabe pasidžiaugė, kad šiemet nei vienas sportininkas, pilotavęs bolidą su „Honda“ varikliu, nė karto nebuvo nubaustas už jėgainės ar jos elemento keitimą.

Dėl variklio gedimo Maxas Verstappenas nepasiekė finišo Monzos ir Muggelo trasose vykusiose lenktynėse. Su gedimais buvo susidūrę ir kiti „Red Bull“ bei „AlphaTauri“ sportininkai, tačiau nei vienas iš jų nebuvo nubaustas už jėgainės ar jos elementų keitimus. Tuo tarpu dalis sportininkų, pilotavusių bolidus su kitų gamintojų varikliais, baudų sulaukė. Tarp jų S. Perezas, G. Russellas, R. Grosjeanas, K. Magnussenas ir L. Norrisas.

„Pasimokėme iš problemų, su kuriomis susidūrėme praeityje, ir pagerinome patikimumą. Tad šiemet kiekvienas iš mūsų sportininkų panaudojo tik tris variklius ir išvengė su jėgainių keitimu susijusių baudų.“


Komentarai (13)
Norge logo rėmėjas
IP: fbc5b04 | 12/30 11:24 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
12/30 10:53

Šito neskaičiau. Jei tikrai tai palankiau high-rake koncepcijos išpažinėjams, tai tuomet gali būti tikrai įdomu, nes Mercedes turės tuomet peržiūrėti ar resursus skirti kovai 2021, ar 2022. Bet man RBR gebėjimas visą sezoną važiuoti aukštumoj kelia abejonių. Bet kuriuo atveju – jeigu tikrai RBR, Ferrari ar dar bet kam kitam paeitų duoti kovą Mercedes – tai laukiu nesulaukiu.

as tai atsargiai ziuriu i tuos dalykus. supraskim, kad to naujo dugno taisykles neatsirado vakar ir mersai turi geriausius inzinierius su de facto neribotu biudzetu. tai kad ims ir nepritaikys to naujo dungo pagal savo bolido koncepcija sansas yra menkas. cia kad mums "pasisektu", turetu buti kazkoks fundamentalus feilas kaip neatitikimas oro tunelio duomenu ar pan. as daugiau noreciau tiketi, kad butent red bull koncepcijai tas naujas dugnas labiau tiks ir sugebes atkasti tas kokias 0.2s kuriu dabar truksta, kad priversti mersa startuoti ne is pirmos eiles. cia jau buvo rasyta ir n kartu musu kalbeta- mersams labai palengvina visus dalykus startas is priekio. ten toliau visi tie faktoriai - ausinimo, padangu tausojimo ir t,t, pasijungia. buvo ir pavyzdziu kai mersai uz kazko strigdavo, prasidedavo idomesni dalykai :) todel as labai tikiuosi is red bull kazko
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 12/30 10:53 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
12/30 08:16

bijau suklysti, bet buvo straipsnis apie tuos dugnus ir rase, kad komandos, naudojancios high rake turetu tureti pranasuma del tu nauju dugno taisykliu. net mersai buvo pamineti kaip galimai turesiantys problemu del to, nes reiks perziureti koncepcija, kad tas naujas dugnas veiktu

Šito neskaičiau. Jei tikrai tai palankiau high-rake koncepcijos išpažinėjams, tai tuomet gali būti tikrai įdomu, nes Mercedes turės tuomet peržiūrėti ar resursus skirti kovai 2021, ar 2022. Bet man RBR gebėjimas visą sezoną važiuoti aukštumoj kelia abejonių. Bet kuriuo atveju – jeigu tikrai RBR, Ferrari ar dar bet kam kitam paeitų duoti kovą Mercedes – tai laukiu nesulaukiu.
Norge logo rėmėjas
IP: fbc5b04 | 12/30 08:16 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
12/29 23:56

Na, tai pamatysim ar pavyks Honda su RBR pasiekt kažką ar ne kitąmet.

Aero taisyklių pakeitimas ženklus kitiems metams – keičiasi bolido dugnas, kuris yra pagrindinė dalis, kuri generuoja prispaudžiamą jėgą. Tai kas ras kaip jos išgauti daugiau, nei kiti, turės pranašumą. Nors čia stebuklų neturėtų būt, net ir su biudžetų lubom. Bet vis šiokia tokia intriga, kad o gaaaaal.

Jėgainės gal ir nėra lygios, bet čia vėl klausimas kas sugeba geriau viską integruoti į bendrą paketą. Tos pačios Mercedes klientės neblizga, nors jėgainė lyg ir ta pati.

Gal tik McLaren vienintelė, kuri jėgainės motininę komandą lenkia, ir čia kalba gal net labiau ne apie McLaren kompetenciją, o Renault nekompetenciją.

Žodžiu, Honda yra tik dalis visos dėlionės. Jei Newey vėl prasileis braižydamas su pieštuku, kol kiti su CAD dirba, tai Honda gali ir bombinį motorą pagamint – rezultato nebus.

bijau suklysti, bet buvo straipsnis apie tuos dugnus ir rase, kad komandos, naudojancios high rake turetu tureti pranasuma del tu nauju dugno taisykliu. net mersai buvo pamineti kaip galimai turesiantys problemu del to, nes reiks perziureti koncepcija, kad tas naujas dugnas veiktu
talianas
IP: 70077fe | 12/30 07:52 Atsakyti
Blackjack
12/29 21:08

Jau buvo honda tapus cempione, tik po isejimo is F-1.... Tik jau Brawn GP vardu...

Taip, Honda tapo čempione su Mercedes varikliu.
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 12/29 23:56 Atsakyti
kart
12/29 23:08

Hondai oficialiai paskutinis sezonas yra sekantis. O vėliau jau jiems nebeaktualu.

Na, tai pamatysim ar pavyks Honda su RBR pasiekt kažką ar ne kitąmet.

Aero taisyklių pakeitimas ženklus kitiems metams – keičiasi bolido dugnas, kuris yra pagrindinė dalis, kuri generuoja prispaudžiamą jėgą. Tai kas ras kaip jos išgauti daugiau, nei kiti, turės pranašumą. Nors čia stebuklų neturėtų būt, net ir su biudžetų lubom. Bet vis šiokia tokia intriga, kad o gaaaaal.

Jėgainės gal ir nėra lygios, bet čia vėl klausimas kas sugeba geriau viską integruoti į bendrą paketą. Tos pačios Mercedes klientės neblizga, nors jėgainė lyg ir ta pati.

Gal tik McLaren vienintelė, kuri jėgainės motininę komandą lenkia, ir čia kalba gal net labiau ne apie McLaren kompetenciją, o Renault nekompetenciją.

Žodžiu, Honda yra tik dalis visos dėlionės. Jei Newey vėl prasileis braižydamas su pieštuku, kol kiti su CAD dirba, tai Honda gali ir bombinį motorą pagamint – rezultato nebus.
bmw v8
IP: 9328689 | 12/29 23:24 Atsakyti
Būtų bairis, jeigu Redbull paimtų titulą 2022m, pasikartotų Honda fiasko kaip su Brawn GP 😂
kart
IP: aeb5a7d | 12/29 23:08 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
12/29 22:03

Tikslas gražus. O ar pavyks, tai IMHO, priklauso ne vien nuo Honda. Didžiausias klausimas tai kaip komandos prisitaikys prie pasikeitusių aero taisyklių. Ten išlošt gal daug ir neišloši, bet pralošt galima stambiai.

Žiūrint ir visus turbo-hibridinės eros sezonus, tai, kad ir ką Red Bull bedarytų gaudavosi šnipštas. Viena-kita pergalė per sezoną (jeigu pasisekdavo) ir kalbos, kad vat jau kitąmet...

Hondai oficialiai paskutinis sezonas yra sekantis. O vėliau jau jiems nebeaktualu.
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 12/29 22:03 Atsakyti
Tikslas gražus. O ar pavyks, tai IMHO, priklauso ne vien nuo Honda. Didžiausias klausimas tai kaip komandos prisitaikys prie pasikeitusių aero taisyklių. Ten išlošt gal daug ir neišloši, bet pralošt galima stambiai.

Žiūrint ir visus turbo-hibridinės eros sezonus, tai, kad ir ką Red Bull bedarytų gaudavosi šnipštas. Viena-kita pergalė per sezoną (jeigu pasisekdavo) ir kalbos, kad vat jau kitąmet...
YZF
IP: 4c5d4e2 | 12/29 21:15 Atsakyti
Sitie tai pastoviai kazko prisiruke. Vel dings kokiam desimtmeciui. Poto prisikels, 4-ta karta.
Blackjack
IP: c55b646 | 12/29 21:08 Atsakyti
Jau buvo honda tapus cempione, tik po isejimo is F-1.... Tik jau Brawn GP vardu...
×

TOP naujienos