Austrijoje vykusioje F-1 kvalifikacijoje „pole“ poziciją iškovojo didele persvara varžovus pranokęs „Mercedes“ pilotas Lewisas Hamiltonas.
Antroje vietoje liko „Red Bull“ atstovas Maxas Verstappenas, o trečias - „McLaren“ lenktynininkas Carlosas Sainzas.
Prieš savaitę iš „pole“ pozicijos startavęs Valtteri Bottas šį kartą varžybas pradės ketvirtas.
Buvo baiminamasi, kad dėl prasto oro kvalifikaciniai važiavimai bus nukelti į sekmadienį. Tačiau jie įvyko šiandien, tik 46 min. vėliau nei buvo planuota.
Paskutinėje važiavimų dalyje užvirė atkakli kova dėl pirmos startinės pozicijos. Likus kelioms minutėms iki važiavimų pabaigos pirmavo L. Hamiltonas. Bet jo rezultatą bandė pagerinti M. Verstappenas. Deja, bet olandas paskutiniame trasos posūkyje nesuvaldė bolido ir atsidūręs už trasos ribų palaidojo bet kokias viltis aplenkti arba priartėti prie „Mercedes“ piloto. Tuo tarpu L. Hamiltonas pagerino savo paties rezultatą ir artimiausią varžovą aplenkęs daugiau nei sekunde iškovojo „pole“ poziciją.
Paskutiniuoju bandymu savo rezultatą pagerino ir antrasis „Mercedes“ pilotas Valtteri Bottas. Tiesa, suomis liko ketvirtas, greičiu nusileidęs geriausią rezultatą savo karjeroje, kvalifikaciniuose važiavimuose, iškovojusiam „McLaren“ atstovui Carlosui Sainzui, kuris startuos trečias.
Į greičiausiųjų trejetą vienu metu buvo pakilęs „Renault“ pilotas Estebanas Oconas. Vis dėlto prancūzas prarado kelias pozicijos ir liko penktas. Tačiau jam pavyko greičiu pranokti praėjusį savaitgalį trečią vietą lenktynėse iškovojusį Lando Norrisą. Pastarajam bus pritaikyta 3 pozicijų baudą, tad jaunasis britas lenktynes pradės iš devintos pozicijos.
Antrasis „Red Bull“ ekipos pilotas Alexas Albonas šiandien vykusioje kvalifikacijoje liko septintas. Sportininkas greičiu pranoko „AlphaTauri“ komandos lenktynininką Pierre‘ą Gasly ir vakar treniruotėse bolidą sudaužiusį „Renault“ atstovą Danielį Ricciardo.
Vėl greičiu neišsiskyrė „Ferrari“ komandos lenktynininkai. Sebastianas Vettelis liko dešimtas, o Charlesas Leclercas, užfiksavęs 11-ą rezultatą, pasirodymą baigė antroje važiavimų dalyje.
Labiausiai šiandien nepasisekė „Haas“ atstovui Romainui Grosjeanui. Prancūzas jau pirmoje važiavimų dalyje išlėkė už trasos ribų ir rezultato neužfiksavo.
Vt. |
Pilotas |
Q1 |
Q2 |
Q3 |
Ratai |
1. |
Lewisas Hamiltonas |
1:18.188 |
1:17.825 |
1:19.273 |
34 |
2. |
Maxas Verstappenas |
1:18.297 |
1:17.938 |
1:20.489 |
34 |
3. |
Carlosas Sainzas |
1:18.590 |
1:18.836 |
1:20.671 |
33 |
4. |
Valtteri Bottas |
1:18.791 |
1:18.657 |
1:20.701 |
34 |
5. |
Estebanas Oconas |
1:19.687 |
1:18.764 |
1:20.922 |
33 |
6. |
Lando Norrisas |
1:18.504 |
1:18.448 |
1:20.925 |
34 |
7. |
Alexanderis Albonas |
1:20.882 |
1:19.014 |
1:21.011 |
31 |
8. |
Pierre'as Gasly |
1:20.192 |
1:18.744 |
1:21.028 |
33 |
9. |
Danielis Ricciardo |
1:19.662 |
1:19.229 |
1:21.192 |
32 |
10. |
Sebastianas Vettelis |
1:20.243 |
1:19.545 |
1:21.651 |
33 |
11. |
Charlesas Leclercas |
1:20.871 |
1:19.628 |
24 |
|
12. |
George'as Russellas |
1:20.382 |
1:19.636 |
22 |
|
13. |
Lance'as Strollas |
1:19.697 |
1:19.645 |
23 |
|
14. |
Daniilas Kvyatas |
1:19.824 |
1:19.717 |
24 |
|
15. |
Kevinas Magnussenas |
1:21.140 |
1:20.211 |
22 |
|
16. |
Kimi Raikkonenas |
1:21.372 |
12 |
||
17. |
Sergio Perezas |
1:21.607 |
12 |
||
18. |
Nicholas Latifi |
1:21.759 |
12 |
||
19. |
Antonio Giovinazzi |
1:21.831 |
12 |
||
20. |
Romainas Grosjeanas |
1 |
Man ta IP kazkoki vejiska rido, pvz aeae968. Ir pas visus taip. Su raidem. Tiek per firefoxa, exploreri ir per telefa. P.S. neblogai laiku gavai ;)
kad jie lipa vis ant to pacio greblio. ruosiasi, ruosiasi, senom padangom bando. o kai jau laiko nebelieka, tada *** ta savo greita rata. tai siuo atveju lyt pradejo stipriau ir baigtas kriukis.
Kazkas su tavim negerai - nuolat bandai vaidint labai objektyvu, nors hate’as buna kiekvienam komentare :D as taves klausiau, kas negerai su Oconu? Is ko sprendi, kad jis silpnas?
variklis prarades belekiekgalios, aero irgi nespindinti. bet atsiprasau, - kai pasikrauni per lietu nuo Gasly ir Ocono :)))) ir per plauka vos Williamsas neaplenkia, as sitoj vietoj ziuriu i piloto darza. ne kitaip
variklis prarades belekiekgalios, aero irgi nespindinti. bet atsiprasau, - kai pasikrauni per lietu nuo Gasly ir Ocono :)))) ir per plauka vos Williamsas neaplenkia, as sitoj vietoj ziuriu i piloto darza. ne kitaip
gal ir taip, bet as tai net nesigilinu siemet kieno ten kalte, nes sukurt tokia gelda dar reik turet proto. pameni mano "crazy" spejima, daryta barselonos testu metu? :) kad ferari sukure gelda, kuri trasoje stumdysis su racing pointais ir sauberiais ir bus toks spaudimas, kad binokulis po sezono tures iseit. panasu, kad viskas pildosi su kaupu :))) del vakar tai nevisai suprantu ko tu stebiesi. vieta ten kur ir turejo buti pagal greiti , kur ir buvo pirmam etape - desimtuko gale (su keliais pasiseke/nepasiseke). skaiciau leclerkas aiskiai pasake - deja, bet tai yra musu realus greitis siai dienai. aisku,baisu, bet sitiems nevykeliams (turiu omeny dabartinius ferari bolido "kurejus") taip ir reikia. kai visi mane, kad po kumyro isejimo forma buvo dugnas, tai dabar sugebejo ta dugna pramust. vienintelis kelias jiems - jau dabar pradeti zvejoti specialistus is kitu komandu. esami yra nepajegus sukurti konkurencinga technika.
P.S. Liuse turbut dar sekunde butu atkandes pabaigoje jeigu lietus irgi nebutu sustiprejes.
Paeis korta verstapenui? Ar nepaeis?
Hamio paskutinis ratas buvo įveiktas po Max'o spino. Tai Max'o bandymas niekaip negalėjo būti lyginamas su paskutiniu. Ir ne, nebuvo purple. Pirmas sektorius buvo tik purple, antras sektorius žalias. Jeigu netyčia nežinai, tai žalias sektorius reiškia, kad pagerinai savo laiką, bet ne geriausią.
Sumoje Max'as atsilikinėjo nuo Hamio priešpaskutinio bandymo +0.078s.