Austrijoje vykusiose F-1 lenktynėse dominavo ir trečią pergalę iš eilės iškovojo „Red Bull“ pilotas Maxas Verstappenas. Varžybose, kuriose netrūko baudų sportininkams, olandas už savęs paliko „Mercedes“ pilotą Valtterį Bottą ir „McLaren“ atstovą Lando Norrisą.
Po starto kvalifikacijos nugalėtojas M. Verstappenas sėkmingai išsaugojo lyderio poziciją. Tuo tarpu L. Norrisas turėjo gintis nuo Sergio Perezo.
Sportininkams nespėjus įveikti pirmo rato, trasoje pasirodė saugos automobilis. Pastarojo prireikė po to, kai po kontakto su Antonio Giovinazzi bolidu trasoje sustojo Estebano Ocono automobilis.
Lenktynes pratęsus, S. Perezas bandė lenkti L. Norrisą. Meksikietis atsidūrė už trasos ribų ir nukrito į dešimtą vietą. Tuo tarpu L. Norrisui už tai, jog varžovui nepaliko laisvos vietos, buvo skirta 5 sek. bauda.
Lenktynių metu Lewisui Hamiltonui pavyko trasoje aplenkti L. Norrisą ir pakilti į antrą vietą. Jaunąjį britą po kurio laiko aplenkė ir V. Bottas. Tiesa, suomis tai padarė sustojimų metu.
Antroje varžybų pusėje paaiškėjo, kad L. Hamiltonas apgadino savo bolido dugną. Kadangi brito tempas krito, jį pavijo, o po kurio laiko ir aplenkė komandos draugas V. Bottas. L. Hamiltonas greitai prarado dar vieną poziciją ir L. Norrisui.
Iki finišo likus 10 ratų, M. Verstappeno persvara prieš varžovus buvo tokia didelė, jog „Red Bull“ nusprendė pakviesti savo sportininką dar vienam sustojimui. Į trasą grįžęs su naujomis padangomis olandas greičiausiai įveikė vieną trasos ratą, taip iškovodamas vieną papildomą tašką.
M. Verstappenas be didesnio vargo finišo liniją kirto pirmas, antroje vietoje likusį V. Bottą aplenkęs daugiau nei 15 sek. Tuo tarpu L. Norrisas finišavo trečias ir užlipo ant paskutinio apdovanojimų pakylos laiptelio.
Su apgadintu bolidu ketvirtoje vietoje finišavo L. Hamiltonas. Tuo tarpu antrasis „Red Bull“ pilotas S. Perezas finišo liniją kirto penktas, bet pritaikius dvi 5 sek. baudas, kurias gavo už tai, jog du kartus nepaliko laisvos vietos Charlesui Leclercui, meksikietis nukrito į šeštą vietą. Tad penktoji vieta atiteko „Ferrari“ atstovui Carlosui Sainzui. Ispanas, kurį į priekį praleido komandos draugas C. Leclercas, varžybų pabaigoje sugebėjo aplenkti „McLaren“ pilotą Danielį Ricciardo, finišo liniją kirtusį septintoje vietoje.
„AlphaTauri“ atstovas Pierre‘as Gasly buvo vienintelis iš sportininkų, naudojusių dviejų sustojimų taktiką, kuriam pavyko finišuoti pirmame dešimtuke. Prancūzas lenktynes baigė devintas. O paskutinis taškas atiteko „Alpine“ pilotui Fernando Alonso, kuris varžybų pabaigoje aplenkė „Williams“ atstovą George‘ą Russellą.
Teisėjai šios dienos lenktynėse dvi laiko baudas skyrė ne tik S. Perezui, bet ir Yuki Tsunodai. Priešingai nei meksikietis, japonas dvi 5 sek. baudas gavo už tai, jog du kartus kirto baltą liniją, žyminčią įvažiavimą į techninio aptarnavimo zoną.
Paskutinis varžybų ratas nepraėjo be incidentų. Išvažiavęs iš posūkio Kimi Raikkonenas kliudė S. Vettelio bolidą. Po kontakto abu sportininkai atsidūrė už trasos ribų, kur ir baigė Austrijos GP lenktynes.
Vt. |
Pilotas |
Laikas |
Ratai |
1. |
Charlesas Leclercas |
1:24:24.312 |
71 |
2. |
Maxas Verstappenas |
+1.532s |
71 |
3. |
Lewisas Hamiltonas |
+41.217s |
71 |
4. |
George'as Russellas |
+58.972s |
71 |
5. |
Estebanas Oconas |
+68.436s |
71 |
6. |
Mickas Schumacheris |
+1lap |
70 |
7. |
Lando Norrisas |
+1lap |
70 |
8. |
Kevinas Magnussenas |
+1lap |
70 |
9. |
Danielis Ricciardo |
+1lap |
70 |
10. |
Fernando Alonso |
+1lap |
70 |
11. |
Valtteri Bottas |
+1lap |
70 |
12. |
Alexanderis Albonas |
+1lap |
70 |
13. |
Lance'as Strollas |
+1lap |
70 |
14. |
Guanyu Zhou |
+1lap |
70 |
15. |
Pierre'as Gasly |
+1lap |
70 |
16. |
Yuki Tsunoda |
+1lap |
70 |
17. |
Sebastianas Vettelis |
+1lap |
70 |
18. |
Carlosas Sainzas |
DNF |
56 |
19. |
Nicholas Latifi |
DNF |
48 |
20. |
Sergio Perezas |
DNF |
24 |
Pilotas: | Maxas Verstappenas | 2022 sezono taškai: | 258 |
Komanda: | Red Bull | Amžius: | 24 m. |
Trasa: | „A1-Ring", Spielbergas (Austrijos GP) | ||
Ilgis: | 4,326 km | Ratų skaičius: | 71 |
Jūs į tuos prilipęs neprilipęs mažiau kreipkit dėmesio, nes tai tik savęs apgaudinėjimas. Jeigu prilipęs per kelis ratus nesugebi atlikti veiksmo, tai bloga darai labiau tik sau(perkaista stabdžiai, padangos ir etc.). Todėl dažnai pilotai didžiąją lenktynių dalį laikosi ~3s atstumu, kad gautų švaresnio oro ir tik esant progai bando atakuoti.
Aš net neabejoju, kad Max'as palieptas komandos būtų atakavęs taip pat ir būtų nesunkiai važiavęs prilipęs. Bet turbūt pasiskaičiavo, kad aplenkti persvara per maža, todėl taupė padangas ir planavo undercutą.
Priminsiu, kad RB laimėjo likus vienam ratui tik todėl, kad Max'as darė papildomą sustojimą. Bet ir prieš sustojimą Max'as važiavo pirmas(iki antrų pitų jis turėjo ~2.5s gap'ą nuo Hamio)
Žodžiu, lenktynėse Hamį aplenkė du kartus. Mersai čia nieko negalėjo padaryti, net jeigu ir būtų stoję antrą kartą.
Visiškai užtikrinta RBR pergalė, be jokio didesnio Mersų pasipriešinimo.
P.S. Perezas net ir su vienu sustojimu įsispraudė tarp Mersų ir pasiėmė podiumą. Antrame stinte jis už abu Mersus buvo greitesnis(praktiškai į vienus vartus, po ~0.4 - 0.5s greitesnis rate). https://i.imgur.com/LD5DHML.png
Tai prastai lenktynes ziuri. Nes LH pirmam stinte pasidare 3s suvirs gapa. MV tokio gapo nepasidare, LH buvo prilipes. Tai kur cia tavo isvada kad greitesni buvo? Tu pagal reza sprendi? Ta prasme RB laimejo likus vienam ratui, mersai easy galejo pasiimti ten pergale. Akinius uzsisek kita karta
Aš net neabejoju, kad Max'as palieptas komandos būtų atakavęs taip pat ir būtų nesunkiai važiavęs prilipęs. Bet turbūt pasiskaičiavo, kad aplenkti persvara per maža, todėl taupė padangas ir planavo undercutą.
Priminsiu, kad RB laimėjo likus vienam ratui tik todėl, kad Max'as darė papildomą sustojimą. Bet ir prieš sustojimą Max'as važiavo pirmas(iki antrų pitų jis turėjo ~2.5s gap'ą nuo Hamio)
Žodžiu, lenktynėse Hamį aplenkė du kartus. Mersai čia nieko negalėjo padaryti, net jeigu ir būtų stoję antrą kartą.
Visiškai užtikrinta RBR pergalė, be jokio didesnio Mersų pasipriešinimo.
P.S. Perezas net ir su vienu sustojimu įsispraudė tarp Mersų ir pasiėmė podiumą. Antrame stinte jis už abu Mersus buvo greitesnis(praktiškai į vienus vartus, po ~0.4 - 0.5s greitesnis rate). https://i.imgur.com/LD5DHML.png
kad man atrodo cia botas?
Nu keistas tu zmogus, su tais smailais 😒
Kaip sako:vienu žodžiu,trūksta žodžių!.Jau dabar,lenktynės darosi panašios viena į kitą!..Su tuo pačiu leader.Vettka!..Vettka!...🗣🏁🏎☝
Apsirukęs žiūrėjai vadinasi, arba specialiai neigi faktą kad mersai pirmus 2 sektorius daužė bulius ir jie tik 3 sektoriuje vos atsigriebdavo. Mersai pralaimėjo dėl strategijos, greičio turėjo daugiau ir buvo pilna techninių insiderių apie tai.
As ne basanoskino analizes ziuriu, o lenktynes ziuriu. LH niekur nepabego, nes jeigu butu pabeges, jo Max'as nebutu po pitu aplenkes. Sky visokiu teoriju prisigalvoja, savo numyletiniui pateisinti, atsargiau ju isvadas vertink.
Tai prastai lenktynes ziuri. Nes LH pirmam stinte pasidare 3s suvirs gapa. MV tokio gapo nepasidare, LH buvo prilipes. Tai kur cia tavo isvada kad greitesni buvo? Tu pagal reza sprendi? Ta prasme RB laimejo likus vienam ratui, mersai easy galejo pasiimti ten pergale. Akinius uzsisek kita karta
Sunkios Lenktynes jau Hamiltonas Paleidzia Verstapena dar didesne persvara