Austrijos GP: keletas faktų

Austrijos GP: keletas faktų
logo 2002 Gegužės 07 d. 08:58, F-1.lt
Pirmą kartą lenktynės naujoje A1-Ring trasoje, esančioje prie Spielbergo miestelio, įvyko 1997-ais metais. Šiemet tai bus 6-asis GP Spielberge bei apskritai 25-asis Austrijos GP.
Startas. Startas A1-ring trasoje yra labai sudėtingas. Visų pirma, starto-finišo tiesioji kyla į kalną prieš pirmąjį posūkį, antra - pirmasis ir antrasis posūkiai yra smailūs ir labai sudėtingi. Vienintelį kartą starto procedūra ramiai praėjo 1997-ais metais. Pradedant 1998-aisiais, įvykių starto metu nestinga. 1998-ais po starto liko stovėti Panis bolidas, pirmame Castrol posūkyje T.Takagi iš trasos išmušė S.Nakano bei J.Herberto pilotuotus bolidus. Tuo viskas nesibaigė, nes Remus posūkyje susidūrė dar keturi bolidai - labiausiai nukentėjo D.Coulthardo, M.Salo bei P.Dinizo bolidai. 1999-ais metais antrame posūkyje susidūrė komandos draugai M.Hakkinenas ir D.Coulthardas, taip pat už jų važiavę M.Salo bei J.Herbertas. 2000-aisiais masinė avarija įvyko pirmame posūkyje. Po šios avarijos lenktynes buvo priversti baigti M.Schumacheris, J.Trulli, G.Fisichella, P.Dinizas. Vienas pagrindinių šios avarijos sukelėjų R.Zonta su aplamdytu bolidu tęsė lenktynes, tačiau po keliolikos ratų iš trąsos išstūmė vieną "Minardi" bolidą ir dar po poros ratų negrįžtamai išlėkė iš trasos. Išlipęs iš bolido, Ricardo gavo krano kabliu per galvą. Po šio įvykio Zonta kranininkui parodė vidurinio piršto kombinaciją. 2001-ais metais užgesus šviesoforo signalui iš savo startinių pozicijų nepajudėjo net keturi bolidai. Apvažiuodami juos apsistumdė E.Irvine'as bei J.Villeneuve'as.
Saugos Automobilis. Net tris kartus per penkerias lenktynes į trasą buvo išvažiavęs Saugos Automobilis: 1998-ais bei 2000-ais po masinių avarijų starto metu, 2001-ais po to, kai užgesus šviesoforo signalams starto-finišo tiesiojoje liko stovėti net keturi bolidai.
Nugalėtojai. A1-ring trasoje geriausiai iki šiol sekėsi lenktyniauti "McLaren" pilotams - M.Hakkinenas nugalėjo 1998-ais bei 2000-ais metais, pernai pergalę šventė D.Coulthardas. 1997-aisiais Ausrijos GP iškovojo J.Villeneuve'as, 1999-ais E.Irvine'as.
Lenkimai ir kovos. Trasos konfigūracija lenkimams yra labai palanki, todėl lenkimų ir kovų Austrijoje niekada netrūksta. Remus posūkis yra visų kovotojų pamėgtas posūkis ir kiekvienais metais jame matome daug lenkimų, tačiau jame lenktynių metu kiekvienais metais įvyksta po keletą incidentų. Žymiausi: 1997-ais Alesi pilotuotas bolidas tiesiog perskrido E.Irvine'o "Ferrari", 1998-ais susidūrė du "Sauber" bolidai bei D.Coulthardo "McLaren", taip pat vėliau J.Fisichella su Alesi nepasidalino vieta posūkyje. 1999-ais D.Coulthardas iš trasos išstūmė komandos draugą M.Hakkineną. 2000-ais incidentuose sudalyvavo R.Zonta, M.Gene bei G.Mazzacane. Visi puikiai prisimena ir pernai Remus posūkyje įvykusį incidentą tarp J.P.Montoya'os bei M.Schumacherio. Daug lenkimų atliekama Castrol bei Gosser posūkiuose, kurie yra tiesiųjų gale. Kartais lenktyninkai savo varžovą nutrūktgalvišku manevru bando lenkti ir Jochein Rindt posūkyje. 1998-ais A.Wurzui toks manevras baigėsi žvyre, o pernai E.Bernoldi savo varžovą įveikė.
Oro sąlygos. Iki šiol visos penkerios lenktynės vyko sausu oru, dažniausiai buvo saulėta. 1998-ais kvalifikacinės varžybos vyko per liūtį, 2000-aisiais po lietaus.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983