Austrijos GP: penktadienio treniruotė Nr.1 (19)

Austrijos GP: penktadienio treniruotė Nr.1
logo 2020 Liepos 03 d. 13:46, Daimler AG

Pagaliau Austrijos Spielbergo trasoje prasidėjo ilgai lauktas 2020 metų „Formulės-1“ sezonas. „Red Bull Ring“ trasoje penktadienį prieš pietus į pirmąją treniruotę išvažiavo visi 20 pagrindinų komandų sudėčių pilotų. Geriausią laiką pirmoje treniruotėje parodė „Mercedes“ atstovaujantis Lewisas Hamiltonas, iš viso įveikęs 40 ratų. Iš karto po jo lentelėje išsidėstė jo komandos partneris Valtteri Bottas, o trečią laiką parodė „Red Bull“ atstovaujantis Maxas Verstappenas, kuris britui nusileido daugiau nei 0,5 sek.

Maxo komandos draugas Alexas Albonas užfiksavo 7 laiką, o tarp jų išsidėstė Carlosas Sainzas, Sergio Perezas ir Lando Norrisas. Geriausiu iš „Ferrari“ lenktynininkų buvo Charlesas Leclercas – monakietis parodė 9 rezultatą, o Sebastianas Vettelis galutiniame treniruotės protokole tebuvo tik 12-tas. Per pusantros valandos rezultatus pademonstravo 19 pilotų  - vieninteliu lenktynininku, nenuvažiavusiu greitojo rato Spielberge buvo Romainas Grosjeanas – dėl techninio gedimo prancÅ«zo „Haas“ mašina ilgą laiką stovėjo ekipos boksuose.

Pirmos treniruotės metu nuo Estebano Ocono „Renault“ bolido atitrÅ«ko aerodinaminis elementas. Norėdami pašalinti nukritusią detalę iš starto-finišo tiesiosios teisėjai paskelbė VSC (virtualaus saugos automobilio) režimą.

Prieš važiavimų pabaigą M. Verstappeną apsuko trasoje su minkštomis padangomis. Klaidą padarė ir rusas Daniilas Kvyatas – jis išlėkė iš trasos prieš pat George‘o Russello „Williams“, tačiau jaunasis britas sugebėjo išsisukti nuo susidÅ«rimo.

Priverstinės pertraukos sezone metu dauguma komandų atnaujino bolidus, tačiau viskas rėmėsi tik teoriniais skaičiavimais – išbandyti mašinų realioje trasoje nebuvo galimybės. Todėl pirmosios penktadienio treniruotės programa buvo itin turininga, tačiau kažkiek sutrukdė oras. Pirmuoju į džiÅ«stančią po naktinio lietaus trasą išvažiavo Carlosas Sainzas. Po kelių minučių vėl nulijo lietus ir visi išvažiavo su tarpinėmis padangomis, bet vėliau sugrįžo prie „slick“ tipo padangų.

NežiÅ«rint į galimą „Red Bull“ protestą, „Mercedes“ komanda išbandė naujovišką DAS  vairo valdymo sistemą, kuri leidžia keisti ratų išvirtimo kampą.

Vt.

Pilotas

Laikas

Skirtumas

Ratai


Komentarai (19)
Andrius Palubinskas
| 07/04 13:49 Atsakyti
Ezo
07/04 13:34

Sveiki, gal turit kas dar pakvietima i morning stream?

Domintu ir mane pakvietimas
Ezo
| 07/04 13:34 Atsakyti
Sveiki, gal turit kas dar pakvietima i morning stream?
MaK
| 07/03 18:15 Atsakyti
kart
07/03 17:48

Ne adminas, bet pats jau daug metų dalyvauju internetinių portalų rinkoje tiek Lietuvoje, tiek užsienyje. Kas mėnesį moku nemažas sumas už įrankius, kurie gan tiksliai seka tokias statistikas. Žodžiu, su lietuvišku turiniu ir banerine reklama visiškas pravalas, kai tuo tarpu su tokiu pačiu lankomumu, bet anglišku turiniu, pajamos skiriasi net ir dešimtimis kartų.

Aišku su kiekvienu puslapiu yra daug niuansų(reklamos įkainiai pagal turinį ir t.t.), bet palyginimui, valdau vieną portalą Lietuvoje su 2 kartus didesniu lankomumu nei f-1.lt ir iš reklamos pajamos siekia vos 1000-1500eur/mėn. Atskaičius išlaidas lieka dar mažiau. Sunku įsivaizduoti apie gerą turinį už tokias sumas.

tai va o visi verkia kad cia belenkiek reklamu, matyt reik dziaugtis, kad isvis dar puslapis yra, jei net minimumo nesurenka ant tiek zmoniu
kart
| 07/03 17:48 Atsakyti
MaK
07/03 17:22

tai va kas cia toks adminas :D

Ne adminas, bet pats jau daug metų dalyvauju internetinių portalų rinkoje tiek Lietuvoje, tiek užsienyje. Kas mėnesį moku nemažas sumas už įrankius, kurie gan tiksliai seka tokias statistikas. Žodžiu, su lietuvišku turiniu ir banerine reklama visiškas pravalas, kai tuo tarpu su tokiu pačiu lankomumu, bet anglišku turiniu, pajamos skiriasi net ir dešimtimis kartų.

Aišku su kiekvienu puslapiu yra daug niuansų(reklamos įkainiai pagal turinį ir t.t.), bet palyginimui, valdau vieną portalą Lietuvoje su 2 kartus didesniu lankomumu nei f-1.lt ir iš reklamos pajamos siekia vos 1000-1500eur/mėn. Atskaičius išlaidas lieka dar mažiau. Sunku įsivaizduoti apie gerą turinį už tokias sumas.
kart
| 07/03 17:27 Atsakyti
Vyksta lenktyniu simuliacija, radio pokalbis tarp komandos ir Perezo:

SP: koks mano tempas?
RP: lygiuojiesi į Verstapeną

Jau net pasidarė įdomu pamatyti protokolą. Iš kitos pusės, RBR kol kas labai struglina su balansu.
MaK
| 07/03 17:22 Atsakyti
kart
07/03 15:58

Nereikia net apie pandemiją, nes jau daug metų akivaizdu, iš kur jie tą info gauna, pagal tai kada ji pateikiama. Bet jo, kalbėti galima daug ką, nes viskas atsiremia į finansus. Žinau f-1.lt lankomumą, tai Lietuvos rinkoje su tokiu išgyventi vienam žmogui gal ir įmanoma, bet savaime suprantama, kad vienas žmogus gero turinio nesukurs.
Lietuvoje aplamai rinka tokia, kad vien iš monetizacijos reklama uždirbti praktiškai neįmanoma.

tai va kas cia toks adminas :D
RSFerrari
| 07/03 16:55 Atsakyti
Nu ką, bus mersai savam stiliui
kart
| 07/03 16:00 Atsakyti
žiūrim
07/03 15:59

nežinau, F1 ne futbolas, realus garsas yra - nėra taip blogai, kaip futbole

Nėra taip blogai, bet tikrai ne tas. Čia kažkas sakė, kad koks skirtumas, bet jeigu jau per FP tas jaučiasi, tai lenktynių dieną tas dar labiau pasijaus.
žiūrim
| 07/03 15:59 Atsakyti
deivec
07/03 15:06

ziuriu as ta trasa.....vis man truksta ziurovu...F1 gi ne ta be ziurovu ziurint per TV :D:D:D

nežinau, F1 ne futbolas, realus garsas yra - nėra taip blogai, kaip futbole
kart
| 07/03 15:58 Atsakyti
Senas_Kareivis
07/03 15:51

Čia dirba vertėjai, kuriems principe nelabai moka, jei gerai pamenu iš vieno pasisakymų kur verkė apie tai kaip pandemija paveikė tinklapio veiklą. Apie lenteles ir Live Timing - nelabai vertėjų apimtyje turbūt. Nors nesu tikras ar gerai prisimenu, tai jei negerai, tai atsiprašau :)

Nereikia net apie pandemiją, nes jau daug metų akivaizdu, iš kur jie tą info gauna, pagal tai kada ji pateikiama. Bet jo, kalbėti galima daug ką, nes viskas atsiremia į finansus. Žinau f-1.lt lankomumą, tai Lietuvos rinkoje su tokiu išgyventi vienam žmogui gal ir įmanoma, bet savaime suprantama, kad vienas žmogus gero turinio nesukurs.
Lietuvoje aplamai rinka tokia, kad vien iš monetizacijos reklama uždirbti praktiškai neįmanoma.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas