Austrijos GP: penktadienio treniruotė Nr.1

Austrijos GP: penktadienio treniruotė Nr.1
logo 2020 Liepos 03 d. 13:46, Daimler AG

Pagaliau Austrijos Spielbergo trasoje prasidėjo ilgai lauktas 2020 metų „Formulės-1“ sezonas. „Red Bull Ring“ trasoje penktadienį prieš pietus į pirmąją treniruotę išvažiavo visi 20 pagrindinų komandų sudėčių pilotų. Geriausią laiką pirmoje treniruotėje parodė „Mercedes“ atstovaujantis Lewisas Hamiltonas, iš viso įveikęs 40 ratų. Iš karto po jo lentelėje išsidėstė jo komandos partneris Valtteri Bottas, o trečią laiką parodė „Red Bull“ atstovaujantis Maxas Verstappenas, kuris britui nusileido daugiau nei 0,5 sek.

Maxo komandos draugas Alexas Albonas užfiksavo 7 laiką, o tarp jų išsidėstė Carlosas Sainzas, Sergio Perezas ir Lando Norrisas. Geriausiu iš „Ferrari“ lenktynininkų buvo Charlesas Leclercas – monakietis parodė 9 rezultatą, o Sebastianas Vettelis galutiniame treniruotės protokole tebuvo tik 12-tas. Per pusantros valandos rezultatus pademonstravo 19 pilotų  - vieninteliu lenktynininku, nenuvažiavusiu greitojo rato Spielberge buvo Romainas Grosjeanas – dėl techninio gedimo prancūzo „Haas“ mašina ilgą laiką stovėjo ekipos boksuose.

Pirmos treniruotės metu nuo Estebano Ocono „Renault“ bolido atitrūko aerodinaminis elementas. Norėdami pašalinti nukritusią detalę iš starto-finišo tiesiosios teisėjai paskelbė VSC (virtualaus saugos automobilio) režimą.

Prieš važiavimų pabaigą M. Verstappeną apsuko trasoje su minkštomis padangomis. Klaidą padarė ir rusas Daniilas Kvyatas – jis išlėkė iš trasos prieš pat George‘o Russello „Williams“, tačiau jaunasis britas sugebėjo išsisukti nuo susidūrimo.

Priverstinės pertraukos sezone metu dauguma komandų atnaujino bolidus, tačiau viskas rėmėsi tik teoriniais skaičiavimais – išbandyti mašinų realioje trasoje nebuvo galimybės. Todėl pirmosios penktadienio treniruotės programa buvo itin turininga, tačiau kažkiek sutrukdė oras. Pirmuoju į džiūstančią po naktinio lietaus trasą išvažiavo Carlosas Sainzas. Po kelių minučių vėl nulijo lietus ir visi išvažiavo su tarpinėmis padangomis, bet vėliau sugrįžo prie „slick“ tipo padangų.

Nežiūrint į galimą „Red Bull“ protestą, „Mercedes“ komanda išbandė naujovišką DAS  vairo valdymo sistemą, kuri leidžia keisti ratų išvirtimo kampą.

Vt.

Pilotas

Laikas

Skirtumas

Ratai



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794