Nuo 2000 metų Berndas Maylanderis yra nepakeičiamas saugos automobilio pilotas, per tą laiką jis nuvažiavo daugiau kaip 700 ratų, pirmaudamas peletone. Interviu jis papasakojo apie savo darbo ypatumus...
- Kas yra sudėtingiausia saugos automobilio vairuotojui?
- Aš turiu žinoti, kur konkrečiai įvyko avarija, kokioje peletono vietoje aš išvažiuoju į trasą, kur yra likusios mašinos ir ar yra pilotų, kurie turėtų mane aplenkti. Be to, aš turiu žinoti, kokioje trasos atkarpoje jiems yra geriausia lenkti, kad nebūtų sudaromos rizikingos situacijos kitoms mašinoms ir maršalams. Be to, aš nuolat palaikau ryšį su lenktynių direkcija. Bet kuris saugos automobilio išvažiavimas yra unikalus, būtent tai man ir patinka.
- Šiais metais jūs turite naują mašiną – „Mercedes AMG GT R“. Kada jūs spėjote su ja apsiprasti?
- Žiemą aš penkias dienas padirbėjau bandymuose greituminėje trasoje Nardo Italijoje. Man nereikėjo daug laiko susipažinti su mašina, kadangi GT S aš vairavau anksčiau. Beje, nauja mašinas yra greitesnė – maždaug sekunde lenktynių trasoje. Ji aprūpinta specialiomis ryšio priemonėmis ir žemėlapiu su GPS sistema, taip pat gerai pastebimomis saugumo šviesomis, bet didžioji mašinos dalis – variklis, pavarų dėžė ir pakaba yra standartiniai.
- Vienomis iš labiausiai įsimintinų lenktynių saugos automobilio pasirodymo prasme buvo 2011 metų Kanados GP etapas. Kokie jūsų prisiminimai apie tas lenktynes?
- Tai buvo beprotiškos lenktynės. Aš jose priekyje važiavau 47 proc. distancijos. Jos išėjo pačios ilgiausios „Formulės-1“ istorijoje, juk oro sąlygos buvo tiek blogos, kad teko stabdyti lenktynes gana ilgam laikui. Iš tikrųjų, sąlygos buvo tiek blogos, kad aš net neturėjau laiko išgerti puodelio kavos, kol veikė raudonų vėliavų režimas. Aš tada pavalgiau lenktynių valdymo kambaryje, kad nepraleisčiau kokios nors svarbios informacijos.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Valode | 3073 |
2. | mantioras | 3070 |
3. | fandom | 3063 |
4. | D27 | 3060 |
5. | Darius Linkevicius | 3039 |