Vakar Ricardo Tormo žiede savo techniką bandė keturios komandos. Greičiausias buvo "Williams" pilotas bandytojas Antonio Pizzonia.
Jo parodytas laikas buvo beveik dvejomis sekundėmis prastesnis, negu Kimi Raikkoneno rekordas, kurį jis buvo pasiekęs žiemos bandymų metu.
Alexas Wurzas ("McLaren") pilotavo MP4-17 bolidą. Komandos tikslas buvo surasti optimalią priekinės pakabos geometriją tam, kad būtų galima pagerinti "Michelin" padangų charakteristikas. Tačiau komanda pakeitė savo bandymų programą, nes bolido "
Mercedes" variklis jau buvo pasiekiąs maksimalią ridą. Kitais žodžiais tariant, tai buvo paskutiniai variklio gyvavimo kilometrai, taigi komanda tiesiog analizavo padangų darbą, bet nelietė priekinės pakabos.
"Sauber" atstovas Felipe Massa ruošė ekipos techniką Monaco GP, nes ekipa neplanuoja čia grįžti prieš pat lenktynes Monte Karle, kai tą atliks kitos ekipos.
Fernando Alonso ir "Renault" komanda pagrindinį dėmesį skyrė traukos kontrolei (Traction Control) bei padangų darbui.
Rezultatai:
1 Antonio Pizzonia "Williams" - 1:12.711 - 94 ratai
2 Alexas Wurzas "McLaren" - 1:13.311 - 101
3 Fernando Alonso "Renault" - 1:13.505 - 80
4 Felipe Massa "Sauber" - 1:13.575 - 59
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).