Šviečiant skaisčiai saulei, keturios komandos tęsė bandymus legendinėje Monzoje.
Trečiąją dieną bandymų serija buvo nutraukta valandai po to, kai "Jaguar“ piloto J.Courtney pilotuotas bolidas Ascari posūkyje beveik 300 km/h greičiu rėžėsi į apsaugines padangas. Avarijos priežastimi buvo pakabos defektas, pats pilotas patyrė lengvos formos smegenų sukrėtimą. Maršalams prireikė keturiadešimties minučių sustatyti į vietą apsaugines padangas ir pašalinti visas bolido liekanas, kad bandymų sesija galėtų tęstis toliau.
"Jaguar“ komandą ir toliau kamavo įvairios techninės problemos, du kartus degė variklai.
"
Williams“ komanda visą dėmesį skyrė varikliams, ypač jų patikimumui. Šios komandos pilotas bandytojas A.Pizzonia trečią dieną iš eilės greičiausiai įveikė vieną ratą.
"Toyota“ ruošėsi rudenį įvyksiančiam Italijos GP, taip pat dirbo su aušinimo sistema, stebėjo bolido elgesį važiuojant per aukštus trasos kraštus.
Trečiosios dienos rezultatai:
1. Antonio Pizzonia "Williams“ 1:24.08 60 ratų
2. Olivier Panis BAR 1:24.66 54 ratai
3. Pedro de la Rosa "Jaguar“ 1:24.78 53 ratai
4. Anthony Davidsonas BAR 1:25.26 51 ratas
5. Mika Salo "Toyota“ 1:25.84 42 ratai
6. Ryanas Briscoe "Toyota“ 1:26.26 29 ratai
7. Jamesas Courtney "Jaguar“ 1:29.13 11 ratų.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).