Bandymai: 2005-11-30, Barselona

Bandymai: 2005-11-30, Barselona
logo 2005 Lapkričio 30 d. 19:48, BAR Honda
Trečiąją bandymų Barselonos (Ispanija) trasoje dieną greičiausias buvo BAR ekipos pilotas Jensonas Buttonas.
Britas važiavo šių metų BAR 007 bolidu, kuriame buvo įmontuotas neapribotas 10 cilindrų variklis. Jo bandymų tikslas buvo 2004 ir 2005 metų aerodinamikos komponentų palyginimas. Tuo tarpu Anthony Davidsonas vairavo hibridinį BAR bolido modelį, kuriame buvo įmontuotas 8 cilindrų „Honda“ variklis, nauja pakaba bei pavarų dėžė.
J.Buttonas daugiau nei 1,5 sekundės aplenkė artimiausią varžovą – „Renault“ pilotą bandytoją Franką Montagny, kurio bolide buvo įmontuotas pagal 2006 metų techninius reikalavimus apribotas 10 cilindrų agregatas. Analogišką bolidą vairavo ir GP2 lenktynininkas Jose Maria Lopezas.
Jarno Trulli ir Ricardo Zonta toliau tęsė naujojo „Toyota“ bolido su 8 cilindrų varikliu bandymus. Antrajam lenktynininkui bandymų metų kilo problemų su kuro pompa.
Nickas Heidfeldas ir vėl vairavo šių metų „Sauber“ automobilį su įmontuotu nauju BMW 8 cilindrų varikliu. Vokietis liko patenkintas bandymais.
Davidas Coulthardas ir Christianas Klienas pilotavo „Red Bull“ bolidus, kuriuose vis dar buvo įmontuotas 10 cilindrų, tiesa, apribotas programine įranga, „Cosworth“ variklis. Šie bandymai rodo, kad greičiausiai C.Klienas kitąmet ir toliau lenktynėse važiuos „Red Bull“ bolidu.
Tuo tarpu Vitantonio Liuzzi toliau vairavo „Toro Rosso“ automobilį, kuris iš esmės yra ne kas kita, kaip šių metų „Red Bull RB1“ bolidas su apribotu 10 cilindrų „Cosworth“ varikliu. Įdomu tai, kad norint šį automobilį „Toro Rosso“ naudoti 2006 metų sezone, jai teks gauti ne tik visų „Formulės-1“ komandų, bet ir Tarptautinės automobilių federacijos (FIA) leidimą. Analogišką problemą, norėdama debiutuoti „Formulės-1“ varžybose, turės išspręsti ir „Aguri Suzuki“ komanda.
Prastokai bandymuose atrodė „Williams“ komanda. Markas Webberis ir Nico Rosbergas vairavo hibridinį FW27C bolidą su įmontuotu 8 cilindrų „Cosworth“ varikliu. Vokietis turėjo rimtų techninių problemų, todėl įveikė vos 18 ratų.
Primename, kad 2005 metais Barselonos trasoje bandymų metu geriausias pasiektas rezultatas yra 1:13.565 (Jensonas Buttonas, BAR, balandžio 7 d.). 2005 metų Ispanijos GP pirmosios kvalifikacijos geriausias laikas – 1:14.795 (Jarno Trulli, „Toyota“).
Peržvelkite bandymų nuotraukas


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1174
2. Tadux15 1155
3. Giriby 1151
4. mantioras 1151
5. Modetas99 1140