Paskutiniąją bandymų dieną Barselonoje Ispanijoje greičiausi buvo „Renault“ bolidus vairavę pilotai Heikki Kovalainenas ir Giancarlo Fisichella.
Prancūzų komandos sportininkai bandė padangas bei ieškojo optimaliausio savo bolidų derinimo.
Tuo pačiu užsiiminėjo ir „
Honda“ ekipa. Jie stengėsi pašalinti neįkaistančių padangų problemą, kuri jiems sugadino Australijos GP lenktynes. Komandos pilotas Rubensas Barrichello dėl peties skausmų, sukeltų užspausto nervo, kiek anksčiau baigė savo darbo dieną.
„Ferrari“ taip pat tęsė pasiruošimą San Marino GP etapui. Komandos pilotai Michaelis Schumacheris ir Felipe Massa bandė aerodinamiką, bolido reguliavimą bei padangas. Anot Michaelio, jiems pagaliau pavyko visa tai pilnai suderinti.
Visiškai nesisėkė „Williams“ pilotui Markui Webberiui. Australas ketvirtame posūkyje išlėkė iš trasos, patyrė nemažą avariją, o kol komanda taisė jo bolidą, Markas savo bandymams techniką pasiskolino iš komandos draugo Alexanderio Wurzo. Vos atgavęs savo automobilį, jis jį sudaužė dar kartą. Tačiau šį kartą kalta buvo sprogusi padanga. „Bridgestone“ tirs šio incidento priežastis.
Nusiminęs Barseloną paliko ir „Super Aguri“ lenktynininkas Yuji Ide. Jam ekipa numatė specialius bandymus, kurių metu iš jo buvo tikimasi vairavimo pagerėjimo. Tačiau japonui trasoje pasirodyti taip ir nepavyko, nes prieš tai Takumos Sato bandytas bolidas sugedo, o gedimus pašalinus, nebeliko laiko pritaikyti automobilį kiek aukštesnio Y.Ide reikalavimams. Negana to, šiam sportininkui komanda net nespėjo pagaminti sėdynės, taigi jis naudoja prieš 4 metus „Arrows“ lenktyniavusiam Heinzui-Haraldui Frentzenui pritaikytą ir šįmet kiek modifikuotą įrenginį.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).