Pirmąją šios savaitės „Formulės-1“ bolidų bandymų Monzos trasoje Italijoje dieną greičiausias buvo „McLaren“ lenktynininkas Lewisas Hamiltonas.
Nepaisant iš ryto patirto mechaninio gedimo, naują aerodinamikos elementų paketą, skirtą naudojimui trasose, kuriose reikia mažai prispaudžiamosios galios, bandęs britas greičiausią savo ratą apsuko per 1 min. 24,112 sek.
Antras bandymuose liko „Ferrari“ lenktynininkas Kimi Raikkonenas, greičiausią savo ratą įveikęs 0,146 sek. lėčiau už L. Hamiltoną. Suomis taip pat bandė naują aerodinamikos komponentų paketą bei bolido patobulinimus, skirtus sklandžiau įveikti aukštus trasos kelkraščius.
Kitos bandymuose dalyvavusios komandos taip pat bandė naują bolidų aerodinamiką. Įdomesnius sprendimus pademonstravo „Toyota“ pilotas Jarno Trulli, išmėginęs bolidą su naujomis šoninėmis aušinimo angomis bei galiniu sparnu, ir „
Williams“ bandytojas Kazuki Nakajima, vairavęs bolidą su į „McLaren“ panašiu papildomu priekinio sparno elementu.
„Renault“ komanda, kurios bolidą šiandien vairavo Nelsonas Piquet jaunesnysis, pirmą kartą išbandė naują standartinę elektronikos valdymo sistemą, kurią bus privalu naudoti nuo 2008 metų sezono.
Bandymų pabaigoje pradėjus lyti, ir sinoptikams žadant kritulius trečiadienį, komandos nusprendė pratesti važiavimus iki penktadienio imtinai.
Šiemet tai pirmeji „Formulės-1“ bolidų bandymai Monzos trasoje. Kitą savaitgalį čia bus rengiamos Italijos GP lenktynės.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).