Kitų metų pirmoje pusėje ketinama pakoreguoti 10-ąjį Barselonos trasos posūkį. Tiesa, įgyvendinus planus, F-1 varžybos minėtame lenktynių žiede greičiausiai bus dar nuobodesnės.
Sausio mėnesį ketinama koreguoti pirmąjį stadiono sekcijos posūkį. Atlikus planuojamus pokyčius, sportininkai dešimtąjį posūkį galės įveikti greičiau nei anksčiau.
Trasos atstovų teigimu, pakoregavus posūkį ir eliminavus nenaudojamą trasos dalį bei padidinus žvyro zoną, bus pagerintos saugumo sąlygos tiek motociklų, tiek automobilių lenktynėms. Teigiama, kad projektas yra suderintas su FIM ir FIA.
Tiesa, nederėtų skubėti džiaugtis suplanuotais pokyčiais, ypač F-1 sirgaliams. „MotoGP“ sportininkams atvažiuojant į 10-ąjį posūkį, stabdymo zona išliks panaši, tad motociklininkai ir toliau ten turės galimybių lenkti varžovus. Tuo tarpu F-1 pilotams, kadangi posūkis bus greitesnis, stabdymo zona sutrumpės. Tad panašu, kad bus eliminuota viena iš dviejų vietų trasoje, kurioje iki šiol buvo galima atlikti lenkimą.
Dėl lenkimų stokos Barselonoje retai įvyksta įdomios F-1 lenktynės. Dažniausiai su DRS pagalba F-1 pilotai sugeba aplenkti varžovus atvažiuodami į pirmąjį posūkį. Dėl gana greito įvažiavimo į posūkį, stabdymo zona ten yra gana trumpa.
Ne dažnai lenkimai įvykdavo ir dešimtame posūkyje. Tačiau ilgoje tiesiojoje pasinaudojus DRS kai kuriems pilotams vis dėlto pavykdavo ten aplenkti varžovus. Tačiau pakoregavus 10-ą posūkį, tikimybė pamatyti ten lenkimą, dar labiau sumažės.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |