Belgijos GP: lenktynės

Belgijos GP: lenktynės
logo 2004 Rugpjūčio 29 d. 16:50, Ferrari
Itin permainingose ir dramatiškose Belgijos GP lenktynėse puikią pergalę iškovojo be klaidų lenktyniavęs „McLaren“ pilotas Kimi Raikkonenas!
Praėjusių metų „Formulės-1“ vicečempionas atlaikė „Ferrari“ lyderio Michaelio Schumacherio spaudimą. Šis finišavo antras, tačiau to užteko, kad vokietis užsitikrintų jau septintąjį pasaulio čempiono titulą!
Trečias lenktynes baigė kitas „Ferrari“ pilotas Rubensas Barrichello.
Pirmuosius taškus savo „Formulės-1“ karjeroje iškovojo puikiai pasirodęs „Jaguar“ ekipos narys Christianas Klienas.
Lenktynės vyko itin dramatiškai nuo pat jų starto. Pirmajame lenktynių posūkyje susidūrė R.Barrichello ir „Jaguar“ pilotas Markas Webberis. Pirmajam buvo pažeistas galinis sparnas ir brazilas buvo priverstas užsukti į techninio aptarnavimo zoną. Tuo tarpu antrasis nusilaužė priekinį sparną, tačiau iki boksų nuvažiuoti nespėjo, nes po keletos posūkių pateko į kitą incidentą.
Pirmuosiuose lenktynių posūkiuose taip pat susidūrė ir iš lenktynių pasitraukė Takuma Sato (BAR), Markas Webberis („Jaguar“), Gianmaria Bruni („Minardi“) ir Giorgio Pantano („Minardi“).
Po šių avarijos ant trasos likusios nuolaižos greičiausiai buvo vėlesnių incidentų priežastis.
Nuo lenktynių pradžios iki pirmojo sustojimo pirmavo „Renault“ pilotai Jarno Trulli ir Fernando Alonso, tačiau vėliau pirmasis nusirito į rikiuotės galą, o antrasis išlėkė iš trasos 11-ame rate.
12-ame rate, nukentėjo „McLaren“ atstovas Davidas Coulthardas – sprogo padanga ir škotas turėjo tik su trimis ratais įveikti beveik visą trasos ilgį, kol nusigavo į techninio aptarnavimo zoną.
21-ame lenktynių rate susidūrė „Williams“ pilotas Juanas Pablo Montoya ir „Renault“ atstovas Jarno Trulli, pirmajam bandant aplenkti antrąjį. Abu pilotai tęsė lenktynes, tačiau prarado keletą pozicijų varžovams.
29-ame rate padanga sprogo ir BAR pilotui Jensonui Buttonui. Tuo metu britas ratu lenkė „Minardi“ pilotą Zsoltą Baumgartnerį. Nevaldomas J.Buttono bolidas dideliu greičiu rėžėsi į varžovo automobilį, ir abu pilotai buvo priversti baigti lenktynes.
Po keletos ratų iš lenktynių dėl greičių dėžės gedimo buvo priverstas pasitraukti puikiai važiavęs „Williams“ pilotas Antonio Pizzonia. Brazilas tuo metu važiavo trečias ir realiai pretendavo užlipti ant podiumo. Jam tai greičiausiai bus paskutiniosios lenktynės šiame sezone, nes Italijos GP į komandą planuoja grįžti Ralfas Schumacheris.
37-ame rate padanga sprogo kitam „Williams“ pilotui – Juanui Pablo Montoyai. Kolumbietis nuvažiavo į techninio aptarnavimo zoną ir baigė lenktynes.
Iškart po to kilo kitas incidentas – D.Coulthardas, bandydamas aplenkti „Jaguar“ atstovą C.Klieną, rėžėsi į pastarojo bolido galą, nusilaužė priekinį sparną, išlėkė už trasos ribų, švelniai trenkėsi į apsauginį barjerą... ir sugebėjo grįžti į lenktynes po sustojimo boksuose! Negana to, per paskutiniuosius ratus „McLaren“ pilotas sugebėjo atkovoti keletą pozicijų iš varžovų ir iškovojo taškus.
Likus dviem ratams iki finišo nepasisekė „Toyota“ pilotui Ricardo Zontai. Ketvirtoje vietoje važiavęs pilotas turėjo pasitraukti iš lenktynių dėl variklio gedimo.
Pilnose netikėtumų lenktynėse saugos automobilis pasirodė net tris kartus, o bolidai už jo važiavo gerą ketvirtadalį visų lenktynių.
Kitas „Formulės-1“ čempionato etapas – Italijos GP, vyksiantis po dviejų savaičių, rugsėjo 12 d.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983