„BMW
Sauber“ komandos vadovas Mario Theissenas pasiūlė padidinti minimalaus „Formulės-1“ bolidų svorio limitą, taip palengvinant sunkesnių lenktynininkų dalią.
Šiemet didesnio svorio pilotai kenčia dėl Kinetinės energijos regeneracijos sistemos (KERS) įvedimo. Kai kurie sportininkai negali pasinaudoti šia naujove, nes įtaiso svoris yra toks didelis, jog nebelieka galimybių tinkamai subalansuoti bolidą laisvai jame išdėstant balastą.
Dėl šios priežasties šį savaitgalį Australijoje vienas „BMW Sauber“ pilotas – Nickas Heidfeldas – sistemą savo bolide turės, o kitas – Robertas Kubica – ne.
„Mes iškelsime šį klausimą. Tai kelia susirūpinimą. Tai, kad turime KERS tik viename bolide jau rodo, kad problema susijusi ne tik su KERS“, - pareiškė M. Theissenas.
„KERS yra paruošta naudojimui lenktynėse ir esu tikras, kad mūsų KERS yra viena iš lengviausių. Lenktynininkus baudžia taisyklės“, - pažymėjo „BMW Sauber“ komandos vadovas.
„Mes turime užtikrinti, kad kiekvienas lenktynininkas gautų geriausią techniką lenktynėms priklausomai nuo trasos charakteristikų, todėl sprendimus priimsime prieš kiekvienerias varžybas. Ateityje palaikytume minimalaus svorio didinimą“, - pridūrė jis.
Šiuo metu „Formulės-1“ bolidas kartu su lenktynininku turi sverti bent 605 kg.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).