BMW inžinieriai atkakliai siekia, kad radikalus Italijoje naudotas "kvalifikacinis“
variklis būtų naudojamas ir lenktynėse JAV, arba po dviejų savaičių sezono uždarymui Japonijoje.
Bavarijos kompanija nepaprastai pasistūmėjo į priekį, kai sukūrė specialią
"P82 V10“ versiją (ypač tinkančią kvalifikacijai greitoje Monzos trasoje),
kurios apsukų skaičius viršijo 19000. Ji šeštadienį nuskraidino
Juaną Pablo Montoyą į greičiausią kvalifikacijos ratą F-1 istorijoje.
"Dabar pamėginsime gauti leidimus šiems varikliams dalyvauti lenktynėse,"
"BMW Motorsport“ direktorius Mario Theissenas pasakė BMW-Motorsport.com.
"Tai reiškia, kad mes baigsime ilgus bandymus ir pritaikysime juos
lenktynėse. Jei viskas seksis sekančios savaitės bandymuose, tada mes juos
panaudosime Indianapolyje. Jei ne, tada pritaikysime naują komplektą
Japonijoje."
Theissenas buvo nusivylęs vakarykščiais "
Williams“ ir BMW lenktynių rezultatais: Ralfas Schumacheras iškrito dar lenktynių
pradžioje dėl problemų su variklio pneumatiniu vožtuvu, o Juanas Pablo
Montoya - dėl pakabos gedimo.
"Po puikios kvalifikacijos, žinoma lenktynių rezultatai nuvylė, nėra jokių
abejonių,“ pasakė jis. "Vis gi, Monza įrodė mūsų komandai Munchene, kad
viskas, ką jie padarė, davė gerų rezultatų. Manau, kad tai geras pagrindas likusioms dviem lenktynėms.“
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).