Bolidų pristatymai: "Ferrari F2002" (44)

logo 2002 Vasario 06 d. 13:20
Šiandien "Ferrari" pristatė savo naująjį bolidą - "Ferrari F2002". Jis pasižymi gerokai pakeista galine bolido dalimi bei truputi pakeltu priekiniu sparnu.
Pagrindinė bolido koncepcija: pagerinta aerodinamika, pažemintas sunkio centras ir sudarytos optimalios sąlygos "Ferrari 051" variklio ir "Bridgestone" padangų darbui.
Važiuoklė yra nauja tiek dizaino, tiek konstrukcijos atžvilgiu. Tai leido geriau integruoti įvairius agregatus važiuoklėje bei sumažino bendrą bolido masę.
Visiškai naujos konstrukcijos yra radiatoriai, išmetimo vamzdžiai bei visa galinė bolido dalis. Taip pat radikaliai peržiūrėta ir pakeista galinė bei priekinė pakaba, kad ji kuo efektyviau dirbtų su "Bridgestone" padangomis.

Komentarai (44)


MS
| 2002 Birželio 26 d. 20:13
Na kagi, F2002 kol kas neaplenkiamas bolidas...
Mobil-West
| 2002 Vasario 11 d. 13:18
Butent, jei cia tikrai mums su Sputnyk skirta. Ne vienos komandos "nedergiam", tiesiog dalijames pastebejimais ir tiek (ir kitus kvieciam).
Sputnyk
| 2002 Vasario 08 d. 17:10
Taigi mes cia su Mobil-West nieko nevarom. Tik aptariam kaikuriuos techninius aspektus. (jeigu cia mum skirta)
RYTAS
| 2002 Vasario 08 d. 15:23
visi lietuviai vienodi vieni ant kitu varo.Paziuresime sezona ir tada sakysime kuri komanda gerai varo kuri ne.Bet Ferrari aishku bus pirma.
Mobil-West
| 2002 Vasario 08 d. 14:07
> Sputnik. O.K.
Sputnyk
| 2002 Vasario 08 d. 12:42
>Mobil-West. Taigi kaminai visai ne duju ismetimo sistema. Duju ismetimo vamzdziai yra kitoj vietoj (variklio gaubte) ir juos galima pastebeti tik ziurint is virsaus. "Kaminai" yra reikalingi karsto oro pasalinimui. Tu logiskai pagalvok. Kaip komanda gali dviem lenktynem pakeist duju ismetimo sistema? (kaminai FARRARIU buvo naudojami ir a1 ringe). Visu pirma reikia keist vamzdziu instaliacija, susiduriama su variklio prodlema, nes gaminant varikli nustatoma duju ismetimo sistema, dazniausei norint pakeist sistema laiko reikia daug daugiau. Ir varikli reikia bent jau kazkaip modifikuot. Taigi... greiciausei FERRARI nenaudojo "kaminu" per kitas varzybas nes variklis nesiskundzia perkaitimu. Tad kam bereikalingas aerodinaminis pasipriesinimas?
Mobil-West
| 2002 Vasario 07 d. 13:25
>Sputnik. Taip, bet ne "kamineliu" pavidalu. Tokia sistema 2000-2001 m. naudojo McLaren. 2001 m. ir Prost (A.T.A. :)). 2000 m. per Vengrijos GP (bent jau penktadieni ir sestadieni) "kaminai" buvo naudojami ir Ferrari ekipos boliduose.
Sputnyk
| 2002 Vasario 07 d. 12:40
>Mobil-West. Bet gi man atrodo kad ir F1 2000 ismetimo sistema buvo isvesta i virsu.
Mobil-West
| 2002 Vasario 07 d. 10:23
Ir dar. Del naujo aerodinaminio paketo, naujo variklio, titanines pavaru dezes, padangu... Ferrari zada vidutiniskai pagreiteti 2,2 sek.!
Mobil-West
| 2002 Vasario 07 d. 10:09
Virsutinio oro gaudytuvo forma tapo kaip pernai metu MP4/16. O MP4/17 - kaip pernai metu Ferrari. Be to, duju ismetimo vamzdziai skelti i virsu - velgi, panasiai kaip MP4/15 - 16. O pas MP4/17 vietoj to atsirado horizontalios ploksteles gale, ant variklio gaubto, kaip kad pas Ferrari F2001. Grazu ziureti....
×

F-1.lt pulsas