Brazilijoje antrąją „pole“ poziciją iškovojo M. Verstappenas (56)

Brazilijoje antrąją „pole“ poziciją iškovojo M. Verstappenas
logo 2019 Lapkričio 16 d. 21:03, Pirelli

Brazilijoje vykusioje F-1 kvalifikacijoje geriausią rezultatą užfiksavo ir antrąją „pole“ poziciją sezone iškovojo „Red Bull“ lenktynininkas Maxas Verstappenas. Olandas greičiu pranoko „Ferrari“ pilotą Sebastianą Vettelį ir „Mercedes“ atstovą Lewisą Hamiltoną.

Įveikęs pirmąjį greitąjį ratą M. Verstappenas buvo pirmas, bet vos 0,008 sek. lenkė tuo metu antroje vietoje buvusį S. Vettelį.

Olandas antruoju bandymu vieną Interlagos trasos ratą įveikė per 1 min. 07,508 sek. ir iškovojo „pole“ poziciją artimiausią varžovą aplenkęs 0,123 sek. Antruoju bandymu savo rezultato taip ir nepagerinęs S. Vettelis liko antras.

Kvalifikacijos pabaigoje rezultatą pagerino ir į trečiąją vietą pakilo L. Hamiltonas. Nuo M. Verstappeno atsilikęs 0,191 sek., britas į ketvirtąją vietą nustūmė „Ferrari“ atstovą Charlesą Leclercą, kuriam dėl jėgainės elementų keitimo bus pritaikyta 10 starto pozicijų bauda.

Minėtasis C. Leclercas buvo vienintelis sportininkas, kuris antroje važiavimų dalyje geriausią rezultatą užfiksavo naudodamas vidutinio kietumo padangas, su kuriomis ir turės pradėti lenktynes. Visi kiti pilotai iš pirmojo dešimtuko startuos naudodami minkštos sudėties padangas.

Antruoju bandymu savo rezultato nepagerino ir penktą rezultatą užfiksavo antrasis „Mercedes“ pilotas Valtteri Bottas. Tuo tarpu šeštoje vietoje liko Alexas Albonas, nuo „pole“ poziciją iškovojusio komandos draugą M. Verstappeno atsilikęs 0,427 sek.

Septintoje vietoje važiavimus baigė „Toro Rosso“ lenktynininkas Pierre‘as Gasly. Prancūzas kvalifikacijoje vos 0,007 sek. pranoko aštuntoje vietoje likusį „Haas“ atstovą Romainą Grosjeaną.

Paskutines dvi vietas pirmame dešimtuke pasidalino „Alfa Romeo“ pilotas Kimi Raikkonenas ir antrasis „Haas“ sportininkas Kevinas Magnussenas.

Kvalifikacijoje labiausiai nepasisekė „McLaren“ lenktynininkui Carlosui Sainzui. Ispanas dar pirmoje važiavimų dalyje, jų pradžioje, susidūrė su technikos gedimu ir rato įveikimo laiko neužfiksavo, tad rytojaus lenktynes turės pradėti iš rikiuotės galo.

Vt.

Pilotas

Q1

Q2

Q3

Ratai


Komentarai (56)
Stalke
| 11/17 03:43 Atsakyti
YZF eilini karta visiskai pro sali, ekspertas mazdaug kaimo pijoko lygio.
KIIL
| 11/16 21:31 Atsakyti
verstapenas nebuvo niekada top3 kvalifikavesis sioje trasoje, bet zvejys sako rbr visa laika gerai vaziavo
kart
| 11/17 01:12 Atsakyti
YZF
11/17 01:08

Esme tame, kad niekas nesivarto, o kaimietukai neisikirto apie ka eina kalba (viska kas ivyko seniau kaip 6 menesiai labai greitai pamirsta) o poto nesuprate bando ieskoti pasiteisinimu savo feilams. Austrija, Meksika ir Brazilija yra tos trasos kur Verstapenas visuomet gerai vaziuodavo. Tie kas prisimena etapus, o ne iesko wikipedijoje skaiciuku savo "gudrumui" parodyti

Toliau apsimetinesi durniumi? Net ir kaip gerai vaziuodavo RBR pilotai, kvalose visada isnykdavo Mersu ir Ferrari party moduose. Maksas si karta turbu puse sekundes is saves dadejo. LOL.
kart
| 11/16 21:06 Atsakyti
Viso sezono apibudinimas #Ferrari #chytina #Honda #sudas #Mersas #ir #Afrikoje #Mersas
kart
| 11/17 01:04 Atsakyti
YZF
11/17 00:59

Ne, geriau yra pamirsti kad Maxas dominavo cia praeitu metu lenktynese ir turejo labai gera pasirodyma per lietu dar anksciau, ir istraukti tos sesijos rezultatus kur MB su Ferrari eilini syki dominavo. #IQ

Geriau yra pamirsti, kad kvala nera lenktynes ir vartytis is gaidoso.
Bukowski
| 11/16 21:32 Atsakyti
YZF
11/16 21:25

Nu ka, dingo kazkur Ferrari 1-2 tendencija....kiba reikejo kranelius #prisukti? Nu gal ne, gal nereikejo... RBR su savo greiciu posukiuose sitoje trasoje visa laika gerai vaziavo (kaip ir Meksikoje), paziuresim ar Max'as nesusimaus per lenktynes ir tvarkingai atliks savo darba. 0.4sec viduriniame sektoriuje, kur daug posukiu - geras gripas, kompensuoja net dustancia Honda tiesiojoje. Mersams bus sunkoka, nes ir praeitais metais man rodos jie cia struglino. Nors per lenktynes gerai padangas priziuri ir jeigu su strategija ciki, tai podiumas gali buti uzfiksuotas.

Akivaizdus Red Bull cheatas. Pila alyva į variklį 100%. Nes kaip visą sezoną važiavo už Mersedes ir Ferrari, o dabar staiga šovė į pirmą vietą. TAIP NEBŪNA!!! Akivaizdus cheatinimas!!! Negi niekas nemato?!!!!
Bukowski
| 11/16 21:08 Atsakyti
Akivaizdu, kad Red Bull cheatina! Visą sezoną važiavo už Mercedes ir Ferrari nugarų, o dabar staiga pole position. Taip nebūna. Akivaizdus cheatinimas. Matyt pila alyvą į variklį. CHEATERIAI!!!
Jonaitis
| 11/16 21:14 Atsakyti
Nespejau kvalos isijungt. Kelintas Alfonsas atvare?
Bukowski
| 11/16 21:36 Atsakyti
YZF
11/16 21:25

Nu ka, dingo kazkur Ferrari 1-2 tendencija....kiba reikejo kranelius #prisukti? Nu gal ne, gal nereikejo... RBR su savo greiciu posukiuose sitoje trasoje visa laika gerai vaziavo (kaip ir Meksikoje), paziuresim ar Max'as nesusimaus per lenktynes ir tvarkingai atliks savo darba. 0.4sec viduriniame sektoriuje, kur daug posukiu - geras gripas, kompensuoja net dustancia Honda tiesiojoje. Mersams bus sunkoka, nes ir praeitais metais man rodos jie cia struglino. Nors per lenktynes gerai padangas priziuri ir jeigu su strategija ciki, tai podiumas gali buti uzfiksuotas.

Aj, nu jo... nes kai Mercedes 1-2 tendencija puse sezono buvo, tai viskas normaliai. Taip ir turi būti. O kai jau kas nors kitas biški pasistiebia, tuomet jie jau cheateriai. Taip - jie cheateriai!!! Aš siūlau visas komandas uždrausti, leisti tik dviems Mercedes po trasas lenktyniauti. Juk visas pasaulis tik to ir nori. Mercedes forever champions!!! Užtrausti Ferrari ir dar Red Bull, kad ramu būtų. MERCEDES ECHAMPIONS FORVEVER!!!
maxpower
| 11/16 21:52 Atsakyti
fnatic
11/16 21:10

Mercedesas jau viską iškovojęs jeigu ką. Ar yra prasmės toliau rizikuoti? Ne. Suvažiuoti savo malonumui paskutinius etapus garbingai? Taip. Pasitestuoti kitų metų sprendimus ant šių metų bolido? Taip.

Taip kad esi pats savo vietoje - degenerato ;)

Tai kad kaip tik sakyčiau galėtų rizikuot dar labiau neturi ko prarast
×

TOP naujienos