„Bridgestone“ atstovų teigimu, Monako GP ketvirtadienio treniruočių metu kai kurioms komandoms problemų kėlusios padangos kitomis lenktynių savaitgalio dienomis veiks geriau.
Hirohide Hamashima pastebėjo, kad minkštos sudėties padangos Monte Karlo gatvėse „grūdu pasidengė“ anksčiau nei tikėjosi gamintojas, o itin minkštos sudėties produkcija jos naudotojams nesuteikė laukto pranašumo.
„Pirmoji važiavimų diena Monake visada neparanki duomenų rinkimui dėl greito trasos paviršiaus charakteristikų kitimo – kelias valomas ir klojamas gumos sluoksniu“, - pareiškė „Bridgestone“ autosportui skirtų padangų vystymo programos direktorius.
„Daugiausia ratų šiandien buvo įveikta minkštomis padangomis. Susidūrėme su kiek didesniu padangų grūdėtumo lygiu nei tikėjomės, tačiau situacija turėtų pasikeisti gerėjant kelio paviršiaus charakteristikoms“, - kalbėjo padangų gamintojo atstovas.
„Atnaujintos itin minkštos sudėties padangos sulaukė gerų atsiliepimų dėl sukibimo, tačiau nematėme tokio didelio ratų įveikimo laikų skirtumo, kaip tikėjomės. Vis dėlto, situacija gali pakisti gerėjant sąlygoms trasoje“, - tvirtino specialistas.
„Be abejo, kad šiam savaitgaliui prognozuojamas šlapias oras, ir tai gali viską apversti aukštyn kojomis“, - pridūrė jis.
Garsiausiai apie problemas naudojant padangas kalbėjo „Ferrari“ ekipos atstovai. Šiems kilo keblumų su abiejų rūšių produkcija, kol ši buvo nauja, o didesnių bėdų italai patyrė naudodami itin minkštos sudėties padangas.
Problemomis dėl padangų taip pat skundėsi „
Honda“ ir „
Force India“ komandos. Pirmosios atstovams kilo problemų naudojant itin minkštos sudėties produkciją, o antrosios – naujas padangas.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).