Buvę F-1 pilotai kritikuoja S. Vettelį (60)

Buvę F-1 pilotai kritikuoja S. Vettelį
logo 2020 Liepos 06 d. 18:00, Ferrari

Ferrari“ lenktynininkas Sebastianas Vettelis buvo sukritikuotas savo buvusių kolegų dėl pasirodymo per Austrijos GP lenktynes. Keturiskart pasaulio čempiono ataka prieš Carlosą Sainzą buvo vainikuota apsisukimu trasoje ir pozicijų praradimu. Galiausiai Sebastianas finišavo tik dešimtas, tuo tarpu kai jo komandos kolega Charlesas Leclercas užlipo ant antrojo podiumo laiptelio.

„Atvirai kalbat, tokius apsisukimus gali daryti jauni lenktynininkai, bet ne Sebastianas, - situaciją vokiečių „Sky“ kanalo eteryje komentavo Ralfas Schumacheris. – Aš net nežinau, kas su juo vyksta“.

Dar griežčiau Vettelio klaidą per RTL televiziją komentavo Nico Rosbergas: „Iš Sebastiano pusės mes matėme vaikišką apsiskaičiavimą. Su juo tai yra buvę ne kartą. Tai kažkas nepaaiškinamo. Sebastianas vėl ir vėl daro tą pačią klaidą, kai užima vidinę trajektoriją lenkiant varžovą.

Vettelis sako, kad „Ferrari“ pretenduoja tik į 6-7 vietą, o jo komandos partneris lenktynes užbaigia antras. Sebastianui teks viską pradėti nuo pat pradžių – dabar keturi titulai jau nieko nereiškia. Jis turi įrodyti, jog yra nusipelnęs vietos F-1“.

Jensonas Buttonas britų „Sky Sports F1“ eteryje išreiškė viltį, kad Vettelis netrukus pasitaisys: „Apsisukimas buvo kvailokas. Aš visada gyniau Sebastianą, bet šįkart jam reikia gerai išanalizuoti savo veiksmus. Manau, kad jis bus labai nepatenkintas savimi, kai tai padarys. Laimei, kitos lenktynės jau už kelių dienų ir tikiuosi, kad Sebastianas pasirodys kur kas geriau“.


Komentarai (60)
vetelis
IP: 97a725f | 07/09 02:01 Atsakyti
net nesuprantu, kaip ji galima gint, kaip jis dar vaziuoja ferrari, nieko, nieko ten nenuveike. Kaip koks snipas buvo. eik tiesiog i kokius kartingus. 11 vieta kvalifikacijoj? ir 10 lenktynese? iseik veteli ***😂😂😂😂
Life
IP: f512266 | 07/08 01:34 Atsakyti
kart
07/07 14:22

Galit jūs baigt vieną kartą tą whatabouthis'mą? Daknisę iki gyvo kaulo, kai kiekviena diskusija yra nukreipiama "o tas, o anas". Kalba dabar ne apie Vettelį ėjo visai. Suaugę žmonės atrodo esat, bet elgiatės kaip mažvaikiai.

Tai be konteksto sunku kažką individualiai vertinti, kai du pilotai su tuo pačiu bolidu ima atitinkamai 2 ir 10 vietas, tai daug ką pasako apie jų pajėgumų skirtumą.
fasten
IP: 1fcb32d | 07/07 18:44 Atsakyti
Žiaurus fermos tempo kritimas lyginant su praėjusiais metais. Lygiai tas pats su fermos komandomis klientemis. Tikėtina, kad DAs sistema paduoda 0,3s rate, buliai ir visi kas nesusieti su fermos varikliais, išliko panašiam lygyje kaip ir pernai.
Liūdesys, laukiame upgreidu, gal tai leis varžytis bent su mclaren ar RP
SmOg3R
IP: df8f5ca | 07/07 18:13 Atsakyti
kart
07/07 16:54

Rizikuojant, tikimybė padaryti klaidų visada padidėja. Nerizikuojant dėl čempo gali kovoti tik su geriausiu bolidu. Kitu atveju rizikuoji, kur tik įmanoma arba važiuoji laukdamas dovanų.
Gražūs tokie momentai, kai iš oro gauni podiumą, bet mažai optimizmo man, kaip Ferrari fanui. Nežinau, ties kuria čia vieta galima įžvelgti pozityvo, kai per lenktynes realiai aplenki tik vieną bolidą. Ir tas yra McLaren, kurio biudžetas, koks?

Visų pirma Leclercas atliko ne vieną o 2 lenkimus. Antra, palyginus su Vettelio suktuku ir Albono pernelyg optimistišku manevru prieš LH (tokiais atvejais 50/50 kad bus kontaktas) optimiškumo suteikia būtent Leclerco vairavimas, kuris gali būti kertiniu Ferrari šį sezoną praradus visą sekundę ir tampant lygiais su McLaren bei RP. Man tik kiek keistokas anti-Ferrari FIA požiūris pastaruoju metu.
F666
IP: 3d73cd6 | 07/07 17:03 Atsakyti
kart
07/07 16:42

Tai kai sezonas pasibaigs, tada ir pakalbėsim, kas kur malasi ir kas kiek su kokiu bolidu atveža. Dabar tai visiškas lempinis lyginimas su Alonso, kai pastarojo vaizdas iš kelių sezonų sudarytas, o kito iš vienų fuksinių lenktynių.

Ok, laukiam sezono galo.
Skirmantas_M
IP: 4380fb8 | 07/07 17:00 Atsakyti
kart
07/07 16:54

Rizikuojant, tikimybė padaryti klaidų visada padidėja. Nerizikuojant dėl čempo gali kovoti tik su geriausiu bolidu. Kitu atveju rizikuoji, kur tik įmanoma arba važiuoji laukdamas dovanų.
Gražūs tokie momentai, kai iš oro gauni podiumą, bet mažai optimizmo man, kaip Ferrari fanui. Nežinau, ties kuria čia vieta galima įžvelgti pozityvo, kai per lenktynes realiai aplenki tik vieną bolidą. Ir tas yra McLaren, kurio biudžetas, koks?

Dėl rizikos, klaidų šanso - be abejo. Tik čia gal daugiau turbūt šnekame, kad pagal prastą Ferrari formą Leclerc vis tiek būtų sąlyginai aukštai. Bet tikrai ne rizikuojant, spaudžiant, drąskantis dėl vietų championate, kur dabar atrodo tiesiog nepasiekiamos. Manau Leclerc yra būtent protingas ir galbūt turi šansų suvažiuoti protingai tiesiog tiek, kiek galima ir su kiek sėkmės kai priekyje važiuojantys nebūtinai taip stabiliai važiuotų. Bet čia su prielaida, kad jis stabilus ir bus. Tą irgi sakiau, kad pritariu, dar reikės sužiūrėt su gerokai daugiau lenktynių.
Skirmantas_M
IP: 4380fb8 | 07/07 16:55 Atsakyti
Tech
07/07 16:41

pvz 2014 Ferrari buvo 4-5 pagal greiti komanda. Alonso baige 6-as. tik 25 taskais nusileides
4-ai vietai . Kimis tada baige 12 -surinkes 3x masiau tasku. 2013 Ferrari buvo mazdaug 3-4 komanda pagal greiti, Alonso baige 2-as. Felipe 8-as daugiau nei 2x maziau tasku. kazkas tokio buvo su tikrai 2013 ir ypac 2014 silpna masina. nenustebsiu jei Leclercas su situo bolidu pakovos del 3-ios vietos su Verstapenu :)

Dėl FA tai faktas, kad važiavo gerai ir turbūt greitai, vargu ar kas ginčys tai. Daugiau tik gal kol kas linkęs kiek pritarti [kart], kad tiesiog gal ankstoka daryti palyginimus. Matosi, kad jis gali važiuoti greitai bet kiek tai bus stabilu, ką rodė FA, reikės dar pamatyti. Nei iš praeito sezono, nei iš šių vienų lenktynių negali dar taip greitai spręsti. Ten būtent su FA esmė stabilumas per ilgą laiką, o ne per vienas lenktynes.
O kad Leclerc greitas, sutinku, bet su tokia mašina, kaip atrodo, nežiau ar galės labai artimai kovoti su VER. Nebent RBR bolidas ges ar jia darys rimtų klaidų. Bet jau žmonės šneka, kad VER vairuoja brandžiai (kuo dar irgi neįsitikinau iki galo), tuomet liktų tik gedimai (ir Ferrari negedimai)
kart
IP: a72232d | 07/07 16:54 Atsakyti
Skirmantas_M
07/07 16:32

Panašumas, manau, ir yra. Jei važiuoji be klaidų, vis tiek kartas nuo karto gauni dovanų ir sėkmės iš priekio, nes jie nebūtinai nepadaro nieko ar net nesugenda, todėl ir taškus renki. Aišku gali ir pats sugesti, todėl itin svarbu patikimumas. Tiek kad dar palaukime kiek daugiau kad pamatyti tą panašumą. Kol kas tik vienos šio sezono lenktynės su automobiliu, kurio konkurencingumas labai abejotinas.

Rizikuojant, tikimybė padaryti klaidų visada padidėja. Nerizikuojant dėl čempo gali kovoti tik su geriausiu bolidu. Kitu atveju rizikuoji, kur tik įmanoma arba važiuoji laukdamas dovanų.
Gražūs tokie momentai, kai iš oro gauni podiumą, bet mažai optimizmo man, kaip Ferrari fanui. Nežinau, ties kuria čia vieta galima įžvelgti pozityvo, kai per lenktynes realiai aplenki tik vieną bolidą. Ir tas yra McLaren, kurio biudžetas, koks?
kart
IP: a72232d | 07/07 16:42 Atsakyti
F666
07/07 16:11

jokiu stebuklu ir carlio puses ir nebuvo, taciau taskus atveze. kaip ir minejau, man labai primine kai alonsius uz ferrus vaziavo ir taskus rinkdavo, kai tuo metu kitas pilotas nulatos kazkur palei 10 vieta makaluodavosi. realiai fetelis po baku uzplaukimo taip ir neatsigavo.

Tai kai sezonas pasibaigs, tada ir pakalbėsim, kas kur malasi ir kas kiek su kokiu bolidu atveža. Dabar tai visiškas lempinis lyginimas su Alonso, kai pastarojo vaizdas iš kelių sezonų sudarytas, o kito iš vienų fuksinių lenktynių.
Tech
IP: bfb2e24 | 07/07 16:41 Atsakyti
Skirmantas_M
07/07 16:32

Panašumas, manau, ir yra. Jei važiuoji be klaidų, vis tiek kartas nuo karto gauni dovanų ir sėkmės iš priekio, nes jie nebūtinai nepadaro nieko ar net nesugenda, todėl ir taškus renki. Aišku gali ir pats sugesti, todėl itin svarbu patikimumas. Tiek kad dar palaukime kiek daugiau kad pamatyti tą panašumą. Kol kas tik vienos šio sezono lenktynės su automobiliu, kurio konkurencingumas labai abejotinas.

pvz 2014 Ferrari buvo 4-5 pagal greiti komanda. Alonso baige 6-as. tik 25 taskais nusileides
4-ai vietai . Kimis tada baige 12 -surinkes 3x masiau tasku. 2013 Ferrari buvo mazdaug 3-4 komanda pagal greiti, Alonso baige 2-as. Felipe 8-as daugiau nei 2x maziau tasku. kazkas tokio buvo su tikrai 2013 ir ypac 2014 silpna masina. nenustebsiu jei Leclercas su situo bolidu pakovos del 3-ios vietos su Verstapenu :)
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas