C. Abiteboulas įvertino naująją variklių reglamentą (1)

C. Abiteboulas įvertino naująją variklių reglamentą
logo 2020 Birželio 17 d. 09:59, Renault Sport

2025 metų sezone „Formulėje-1“ keisis jėgos agregatų reglamentas. Koks jis bus, kol kas nėra žinoma. Nepavyko susitarti net dėl to, ar apskritai bus naudojamas motoras-generatorius MGU-H – pas dabartinius gamintojus šis jėgainės modulis yra suderintas ir tinkamai dirba. Jie nenori jo atsisakyti, bet naujam gamintojui, jei toks atsiras, MGU-H konstravimas ir gamyba kainuotų labai brangiai.

„Renault“ komandos vadovas Cyrilas Abiteboulas turi savitą požiūrį į situaciją ir orientuojasi į savojo prancūzų koncerno interesus.

Cirylas Abiteboulas: „Mums pavyko pažaboti „ginklavimosi varžybas“ jėgos agregatų srityje – su mažesniu modernizacijų kiekiu per metus, su stendinių bandymų apribojimais. Tai buvo būtinos priemonės, bet dabar reikia žengti kitą žingsnį. Naujosios kartos jėgos agregatai turėtų būti dar efektyvesni.

Mes turime stebėti automobilių pramonės vystymąsi, kurioje šiuo metu bene didžiausias dėmesys yra skiriamas elektromobiliams. Reikia turėti galvoje šią madą ir „Formulėje-1“ bei jos bendradarbiavimą su „Formule-E“. Jau greitai reikia sukurti naujus esminius principus ir reglamentus 2021 ar 2022 metams, kad 2023 metais galėtumėm pradėti darbus kuriant naujas jėgaines.

MGU-H mes jau turime ir nenorime jo atsisakyti. Be MGU-H mes prarastumėm apie 20-30 proc. degalų suvartojimo efektyvumo, vadinasi į F-1 bolidų bakus reikėtų pilti po 50 litrų daugiau, o mašinos dabar ir taip yra per sunkios“.


Komentarai (1)
žiūrovas f-1
| 06/19 15:34 Atsakyti
Kada grazins kuro pylima i boldius, nes tai tikrai pagrazintu lenktynes, bet ne, reikia taupyti, o degalai F-1'e yra labai brangus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas