CART pilotas Cristiano da Matta liko labai patenkintas bandymais, kurių metu jis pirmą kartą pilotavo "Formulės-1" automobilį. Tai buvo "Toyota TF102" bolidas.
Kartu su juo bandymuose dalyvavo ir buvęs F-1 pilotas Toranosuke Takagi, o buvęs Cristiano komandos partneris Helio Castroneves (kuris dabar dalyvauja nebe CART, o IRL čempionate) bandys F-1 bolidą už kelių mėnesių.
Castroneves laimėjo šių metų "Indy 500" lenktynes, o Da Matta nedalyvavo renginyje dėl F-1 bandymų. Bet brazilas visai nesigaili, kad praleido lenktynes Indianapolyje: "Indy 500" vyks ir kitais metais, o išbandyti F-1 automobilio man gali ir nebetekti."
Taip pat Cristiano pabandė pasidalinti savo įspūdžiais apie F-1 bolido valdymo ypatumus: "Galima būtų visą dieną pasakoti apie skirtumus. Net negalvojau, kad viskas taip skirsis. Cockpitas yra gan mažas. Už vairo yra dvi pavarų jungimo svirtys. Neutraliai pavarai įjungti yra specialus mygtukas."
"Pavaros jungiamos tik išvažiuojant iš boksų, vėliau - nebe. Nereikia jungti aukštesnių pavarų, tai daroma automatiškai. Dažniausiai rankomis tenka jungti žemesnes pavaras ir, nors jos irgi gali persijunginėti pačios, Mika (Salo) sako, kad geriau tą daryti pačiam."
Da Matta taip pat gyrė "Toyota" pilotų geranoriškumą ir teigė, kad abu jie buvo tikrai atviri ir atsakė į visus Cristiano klausimus: "Visi teigia, kad F-1 pasaulis yra uždaras, bet Mika buvo labai malonus. Jis man labai padėjo. Allanas irgi buvo labai paslaugus."
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).