C. Horneris: dėl mažo tempo – kalti mūsų varikliai

C. Horneris: dėl mažo tempo – kalti mūsų varikliai
logo 2017 Lapkričio 14 d. 12:30, Unsplash

Christianas Horneris atskleidė priežastį, kodėl „Red Bull“ ekipos bolidų tempas Brazlijos GP metu buvo mažesnis negu įprastai.

Ekipos vadovai teigė, kad varikliams buvo įjungtas saugusis režimas dėl pastarųjų nepatikimumo problemų.

„Mes važiavome su saugiais variklių režimais. Žinoma, nepatikimumas buvo didelė problema. Manau, kad trasos išsidėstymas, ilgas paskutinis sektorius mus baudė šiek tiek labiau negu Meksikoje.

Negalėjome atsigriebti pakankamai viduriniame sektoriuje, ten kur ir turėjome tai daryti“, - kalbėjo C. Horneris.

Paklaustas kiek „Red Bull“ prarasdavo rato metu, ekipos vadovas atsakė: „Tikriausiai pora dešimtųjų. Gali matyti, kad  būtent tų poros dešimtųjų mums ir trūko.

Maxas turėjo važiuoti smarkiau, kad liktų su Kimiu ir Valtteriu. Tačiau kai jis prisiartindavo per daug, tai pradėdavo gadinti padangas. Tai užburtas ratas. Spaudi, kad neatsiliktum, bet prarandi padangas greičiau.“



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553