Christianas Horneris atskleidė priežastį, kodėl „Red Bull“ ekipos bolidų tempas Brazlijos GP metu buvo mažesnis negu įprastai.
Ekipos vadovai teigė, kad varikliams buvo įjungtas saugusis režimas dėl pastarųjų nepatikimumo problemų.
„Mes važiavome su saugiais variklių režimais. Žinoma, nepatikimumas buvo didelė problema. Manau, kad trasos išsidėstymas, ilgas paskutinis sektorius mus baudė šiek tiek labiau negu Meksikoje.
Negalėjome atsigriebti pakankamai viduriniame sektoriuje, ten kur ir turėjome tai daryti“, - kalbėjo C. Horneris.
Paklaustas kiek „Red Bull“ prarasdavo rato metu, ekipos vadovas atsakė: „Tikriausiai pora dešimtųjų. Gali matyti, kad būtent tų poros dešimtųjų mums ir trūko.
Maxas turėjo važiuoti smarkiau, kad liktų su Kimiu ir Valtteriu. Tačiau kai jis prisiartindavo per daug, tai pradėdavo gadinti padangas. Tai užburtas ratas. Spaudi, kad neatsiliktum, bet prarandi padangas greičiau.“
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Tadux15 | 565 |
2. | ramasgo | 556 |
3. | Dainius Bendikas | 556 |
4. | mantioras | 554 |
5. | Kęstutis Šimkus | 553 |