C. Horneris: kažkada pereisime prie 2022 m. projekto

C. Horneris: kažkada pereisime prie 2022 m. projekto
logo 2021 Vasario 23 d. 12:34, Unsplash

2022 metais „Formulėje-1“ iš esmės keisis Techninis reglamentas, bet dėl įsigaliojusių komandų biudžetų apribojimų ekipos negalės vienu metu modernizuoti aktualios versijos bolido ir užsiimti naujo bolido kitiems metams kūrimu. „Red Bull“ komandos vadovas Christianas Horneris papasakojo, kad jiems teks priimti sudėtingą sprendimą ir kažkuriuo momentu visiškai pereiti prie pasiruošimo 2022 metams.

Chrstianas Horneris: „Pernai mes ilgiau nei varžovai modernizavome savo mašiną. Mes nutarėme eiti tokiu keliu. Kadangi žinojome kad kai kuriuos 2020 m. elementus galėsime naudoti ir šiemet.

Be to, buvo svarbu išvengti problemų su duomenų koreliacija, su kuria mes susidūrėme praeityje. Mes pervertinome savo modeliavimo instrumentus ir per mažai įvertinome tą faktą, jog tai negali visiškai pakeisti darbo lenktynių trasoje. Todėl tikrąją savo sportinę formą komanda galėjo pademonstruoti tik antroje sezono pusėje.

Šio sezono metu teks priimti sprendimą, kada pereiti prie 2022 m. bolido. Situaciją sunkina ir biudžetų ribojimai, kurie labiausiai atsilieps "Mercedes”, “Ferrari” ir mūsų komandai. Reikia būti labia atsargiems, galvojant, kam išleisti pinigus, kadangi mes neturime galimybės vienu metu dirbti su dviem projektais. Įdomu, kokias strategijas pasirinks kitos komandos.

Praėjusiame sezone paskutinėse lenktynėse mes aplenkėme “Mercedes”, bet klausimas yra tas, kiek prasčiau už savo esamą lygį jie tada pasirodė ir kiek varžybų rezultatą paveikė tai, kad jie galią paaukojo vardan patikimumo. Kita vertus, mes labai džiaugiamės, kad galėjome juos aplenkti. Ši pergalė mums buvo naudinga, bet aš baiminuosi, kad tai “Mercedes” privertė dirbti dar intensyviau”.

Kalbėdamas apie komandos lenktynininkus, Horneris išreiškė viltį, kad Sergio Perezas labai padės “Red Bull” ekipai kovoti su “Mercedes”: “Sergio turi milžinišką patirtį, jis moka saugoti padangas, Sergio yra itin ištvermingas kovotojas. Mes tikimės, kad jam atėjus, komanda bus labiau subalansuota, kaip būdavo Maxo Verstappeno ir Danielio Ricciardo laikais. Mūsų užduotis yra ta, kad Perezui suteiktumėm konkurencingą bolidą.

Mes norėjome, kad Alexas Albonas išsaugotų vietą komandoje. Jis turėjo potencialą, bet jam trūko stabilumo. Jis liko atsarginiu mūsų pilotu, dirbs su simuliatoriumi ir padės bandyti padangas. Alexas sutiko dirbti šį darbą ir padarys viską, kas įmanoma.

Mums tapo tikra dovana, kad rinkoje atsirado Sergio Perezas. Kartu mes neturėjome būtinybės skubėti priiminėti sprendimo, todėl mes praleidome visa sezoną ir išanalizavome situaciją pilotų rinkoje. Mes nusprendėme, kad geriausias sprendimas bus apjungti vienoje komandoje Maxą su Sergio.

Mes suprantame, jog Alexui buvo sunku. Pastaruosius du sezonus mes turėjome ne pačią paprasčiausią mašiną valdomumo prasme – 2020 m. jį vairuoti buvo net sunkiau nei 2019 m., kai Alexas gerai susitvarkė, bet pernai metų sezonas jam buvo sudėtingas.

Manau, kad mūsų jaunimo programa vykdo jai keliamus uždavinius ir Helmutas Marko iš jos parenka “teisingus” lenktynininkus. Nerealu kiekvieną sezoną programoje turėti po potencialų pasaulio čempioną ar bent etapo nugalėtoją. Tas faktas, kad mes nutarėme paimti pilotą ne iš jaunimo programos, nereškia, kad mes abejojame jaunimo programos tikslingumu.

Pierre’as Gasly ir Alexas Albonas yra laikomi mūsų pilotais. Mes turime ir perspektyvaus jaunimo – visų pirma tai – Yuki Tsunoda. Aš per daug nesijaudinu dėl mūsų jaunųjų lenktynininkų potencialo”.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794