C. Horneris paaiškino, kodėl „Red Bull“ nesvarstė P. Gasly kandidatūros (16)

C. Horneris paaiškino, kodėl „Red Bull“ nesvarstė P. Gasly kandidatūros
logo Spalio 28 d. 22:00, Red Bull Content Pool / Getty Images

Christianas Horneris neslepia, kad jo vadovaujama „Red Bull“ komanda neketino susigrąžinti Pierre‘o Gasly ir net nesvarstė jo kandidatūros.

Anot brito, prancūzas, atstovaudamas „AlphaTauri“ ekipai, jaučia daug mažesnį spaudimą, todėl demonstruoja gerus rezultatus, o grįžęs į „Red Bull“ greičiausiai vėl susidurtų su problemomis, su kuriomis teko susidurti praeityje. Prieš oficialiai paskelbiant apie P. Gasly naują sutartį su „AlphaTauri“, C. Horneris paaiškino, kodėl sportininkui geriausia yra likti italų ekipoje.

„Per tam tikrą laiką esame surinkę daug informacijos apie lenktynininkus. Pierre‘as iki šiol puikiai padirbėjo. Jis gerai jaučiasi „AlphaTauri“ aplinkoje, gerai jaučiasi bolide, jaučia mažesnį spaudimą. Tad tokia partnerystė yra naudinga abejoms pusėms“, - pasakojo C. Horneris.

„Kai pernai Alexas Albonas užėmė Gasly vietą „Red Bull“ komandoje, jis iškovojo daugiau taškų. Tad jeigu juos vėl sukeisime vietomis, kas pasikeis? Manau, kad pilotuoti mūsų bolidą yra sunkiau nei „AlphaTauri“. Mes tai žinome. Mūsų bolido galas yra labiau jautresnis. O tai gali sukelti problemų kai kuriems pilotams. Maxas su tuo puikiai susitvarko. Tuo tarpu kitiems iškyla rimtų problemų. Tai faktas.“

„Net neabejoju, jog Alexas, atsidūręs „AlphaTauri“ komandoje, taip pat rodytų daug geresnius rezultatus. Tad problema slypi mūsų bolido charakteristikoje. Panaši situacija yra ir „Ferrari“ bei „Mercedes“ komandose. Tiesiog kartais taip jau nutinka.“


Komentarai (16)
Klepsidra
IP: 038e568 | 10/30 15:07 Atsakyti
Skirmantas_M
10/30 12:26

Manau dar vienas dalykas, kad kažką per radio pasakė, kad valdymu nepatenkintas vienose ar kitose lenktynėse, o kitas dalykas - kai sistemingai kažkodėl tam tikriems draiveriams, tik gaunantiems stipresnius komandų draugus, bolidai netinka ne sezoną ir ne du.

visiska tiesa
Skirmantas_M
IP: 512371f | 10/30 12:26 Atsakyti
Klepsidra
10/30 12:14

Pasiziurek, kaip pvz Alonso vairuoja 2005 ar 2006 Renault ir papasakok, kad jis taip pageidavo. Tada paziurek kaip vairuoja 2007 McLaren ir papasakok, kad viskas taip pat ir kad dabar taip pageidavo,. Po to 2010 Ferrari - gal vel taip pat ar visgi kitoks stilius? O gal visgi vairuoja tai, ka gavo ir tokiu stiliumi, koks nesa rezultata.
Sakai, Leclerc prase, kad siemetinio Ferrari galas nevaldomas butu, o Vettelis neprase - ar visgi Leclerc tiesiog prisitaike ir labiau pasitiki bolidu. Panasiai, kaip Ricciardo 2014. Maxas irgi prase probleminio Red Bull bolido?
Del komunikacijos sutinku is dalies - tikrai dabar yra daugiau info, bet lygiai taip pat reiketu pripazinti, kad tiesiog visais laikais buvo geresniu uz kitus, o ne bandyti paaiskinti mistiniais bolidu kurimais pilotui.

https://www.youtube.com/watch?v=M4Dv0Ja6HQU&t - vienas is pavyzdziu.

Manau dar vienas dalykas, kad kažką per radio pasakė, kad valdymu nepatenkintas vienose ar kitose lenktynėse, o kitas dalykas - kai sistemingai kažkodėl tam tikriems draiveriams, tik gaunantiems stipresnius komandų draugus, bolidai netinka ne sezoną ir ne du.
Klepsidra
IP: 038e568 | 10/30 12:14 Atsakyti
RBR
10/30 11:59

Tu skundu girdim daugiau del dideles komunikacijos siais laikais. Itariu ir anksciau daug kas skundesi, bet retas kuris zurnalistas rasydavo apie tokius su...dus. Dabar kai praktiskai kiekviena zinute istransliuojama, pilotai pradejo panaseti i verksnius, o ne i nuozmiai trasoje kovojancius "gladiatorius" kaip atrodydavo anksciau:) o del Alonso su Hamiltonu ar Verstapeno tai siems pilotams iskart buvo kabinama busimu cempionu etikete ir gana anksti komandos pradejo dirbti pagal ju pageidavimus. Todel sunku pasakyti kada jiems reikejo persilauzti. Nes pagal to pacio Schumacherio sugryzima i Mercedes galima butu pasakyti, kad jis taip ir neperprato to bolido ir nesugebejo pritaikyti savo talento, kaip Ferrari komandoje.

Pasiziurek, kaip pvz Alonso vairuoja 2005 ar 2006 Renault ir papasakok, kad jis taip pageidavo. Tada paziurek kaip vairuoja 2007 McLaren ir papasakok, kad viskas taip pat ir kad dabar taip pageidavo,. Po to 2010 Ferrari - gal vel taip pat ar visgi kitoks stilius? O gal visgi vairuoja tai, ka gavo ir tokiu stiliumi, koks nesa rezultata.
Sakai, Leclerc prase, kad siemetinio Ferrari galas nevaldomas butu, o Vettelis neprase - ar visgi Leclerc tiesiog prisitaike ir labiau pasitiki bolidu. Panasiai, kaip Ricciardo 2014. Maxas irgi prase probleminio Red Bull bolido?
Del komunikacijos sutinku is dalies - tikrai dabar yra daugiau info, bet lygiai taip pat reiketu pripazinti, kad tiesiog visais laikais buvo geresniu uz kitus, o ne bandyti paaiskinti mistiniais bolidu kurimais pilotui.

https://www.youtube.com/watch?v=M4Dv0Ja6HQU&t - vienas is pavyzdziu.
RBR
IP: ca4d2f7 | 10/30 11:59 Atsakyti
Klepsidra
10/30 08:57

visi, kurie ateje i nauja komanda iskart deliverino - Hamiltonas, Alonso, tas pats Verstappenas dalinai ir t.t. visi, kurie vaziuoja su tuo, ka turi, o ne skundziasi svelniais priekiais, jautriais galais ar dar kuom. dabartine karta isvis graudziai atrodo kartais - ankstesni pilotai vien kiek skirtingu padangu modeliu perejo - slick, grooved, vel slick, Michelin, Bridgestone, lenktynes be padangu keitimo ir t.t. - ir visada reikejo deliverinti, o ne dejuoti, kad kazkas kazkur slystelejo ir sister team sustoje nepraleidzia.

Tu skundu girdim daugiau del dideles komunikacijos siais laikais. Itariu ir anksciau daug kas skundesi, bet retas kuris zurnalistas rasydavo apie tokius su...dus. Dabar kai praktiskai kiekviena zinute istransliuojama, pilotai pradejo panaseti i verksnius, o ne i nuozmiai trasoje kovojancius "gladiatorius" kaip atrodydavo anksciau:) o del Alonso su Hamiltonu ar Verstapeno tai siems pilotams iskart buvo kabinama busimu cempionu etikete ir gana anksti komandos pradejo dirbti pagal ju pageidavimus. Todel sunku pasakyti kada jiems reikejo persilauzti. Nes pagal to pacio Schumacherio sugryzima i Mercedes galima butu pasakyti, kad jis taip ir neperprato to bolido ir nesugebejo pritaikyti savo talento, kaip Ferrari komandoje.
Klepsidra
IP: 038e568 | 10/30 08:57 Atsakyti
RBR
10/29 21:18

Idomu kuris pilotas prisitaike prie kokio bolido?

visi, kurie ateje i nauja komanda iskart deliverino - Hamiltonas, Alonso, tas pats Verstappenas dalinai ir t.t. visi, kurie vaziuoja su tuo, ka turi, o ne skundziasi svelniais priekiais, jautriais galais ar dar kuom. dabartine karta isvis graudziai atrodo kartais - ankstesni pilotai vien kiek skirtingu padangu modeliu perejo - slick, grooved, vel slick, Michelin, Bridgestone, lenktynes be padangu keitimo ir t.t. - ir visada reikejo deliverinti, o ne dejuoti, kad kazkas kazkur slystelejo ir sister team sustoje nepraleidzia.
Skirmantas_M
IP: c59bbd6 | 10/30 01:03 Atsakyti
RBR
10/29 21:18

Idomu kuris pilotas prisitaike prie kokio bolido?

Čia greičiau tik vienetai kuriems problemos prisitaikyti.
RBR
IP: ca4d2f7 | 10/29 21:18 Atsakyti
Skirmantas_M
10/29 16:37

Tai čia VET ir panašiems, kai reikia pasiteisinti kodėl nevažiuoja, bolidas tinka arba ne (tiksliau net "netinka"). Geri lenktynininkai prisitaiko ir važiuoja.

Idomu kuris pilotas prisitaike prie kokio bolido?
TomTom
IP: 089c815 | 10/29 19:18 Atsakyti
Klepsidra
10/29 14:32

https://www.youtube.com/watch?v=N4kcLyYhThE&t - apie ta Sennos stiliu.

Paziurejau. Del F1 su turbo kaip ir viskas aisku. Del kitu aisku, kad nieko neaisku :)
Skirmantas_M
IP: 5291a06 | 10/29 16:37 Atsakyti
RBR
10/29 15:20

Bolidas arba tinka pilotui arba ne. Ir nieko cia neismoksi. Nebent kazkiek prisitaiko sezono eigoje. Bet vis tiek tada vaziuoja minimaliai leciau

Tai čia VET ir panašiems, kai reikia pasiteisinti kodėl nevažiuoja, bolidas tinka arba ne (tiksliau net "netinka"). Geri lenktynininkai prisitaiko ir važiuoja.
RBR
IP: dfc28be | 10/29 15:20 Atsakyti
Bolidas arba tinka pilotui arba ne. Ir nieko cia neismoksi. Nebent kazkiek prisitaiko sezono eigoje. Bet vis tiek tada vaziuoja minimaliai leciau
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas