Prieš dvi savaites vykusiose Niurburgingo lenktynėse jaunasis monakietis C.Leclercas nuo 4-osios starto pozicijos lenktynėse, kirtęs finišo liniją nusirito iki 7-osios dėl tempo stokojančio savojo Ferrari SF1000. Šį savaitgalį Leclercas sugebėjo išplėšti 4-ąją vietą kvalifikacijoje ir finišuoti tokioje pačioje šiandien vykusiose lenktynėse.
„Esu be galo laimingas," - sakė monakietis, - ne todėl, kad nebuvome aplenkti ratu, bet todėl, kad mūsų lenktynių tempas šiandien buvo labai geras. Startas nebuvo itin sėkmingas, o tai mums kainavo gana daug laiko, tačiau vėliau pavyko atsitiesti ir esu labai patenkintas savo šiandieniniu.“
Pagerėjusį Leclerco lenktynių tempą lėmė naujausi „Ferrari“ į Portugaliją atvežti patobulinimai, kuriuose pagrindinis dėmesys buvo skirtas SF1000 difuzoriui. Tos pačios naujienos leido keturiskart F-1 čempionui finišuoti pozicijoje, už kurią skiriami taškai.
„Buvo labai sunku, nes pirmoje lenktynių pusėje turėjau būti labai labai kantrus“, - sakė jaunasis „Ferrari“ talentas. „Kovojau dėl kiekvieno trasos centimetro, o antroje lenktynių pusėje jaučiau, kad pavyks pademonstruoti gerą pasirodymą. Buvo daug akimirkų, kai maniau, kad sudaužysiu bolidą, bet galiausiai pavyko išsilaikyti trasoje, o ketvirtoji vieta yra puikus pasiekimas mūsų komandai,“ - tęsė jis.
Tai pirmasis „Ferrari“ savaitgalis, pažymėtas dvigubu taškų kraičiu nuo tada, kai Mugello trasoje pirmajame dešimtuke finišavę abu lenktynininkai į komandos sąskaitą „įrašė“ 5 taškus.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Kęstutis Šimkus | 450 |
2. | Giriby | 441 |
3. | mantioras | 440 |
4. | Gudas | 435 |
5. | f1a | 433 |