C. Leclercas Ispanijoje du ratus važiavo be saugos diržų (36)

C. Leclercas Ispanijoje du ratus važiavo be saugos diržų
logo Rugpjūčio 17 d. 22:50, Ferrari

Ferrari“ pilotas Charlesas Leclercas sekmadienį dėl techninių problemų nebaigė lenktynių Barselonos trasoje.

Monakietis iš pradžių sustojo trasoje ir kurį laiką nesugebėjo užvesti variklio. Vis tik po keleto bandymų jam tai padaryti pavyko, tačiau vos po poros ratų C. Leclercas buvo priverstas pasitraukti iš lenktynių.

Kaip paaiškėjo vėliau, „Ferrari“ pilotas du paskutinius savo lenktynių ratus važiavo be saugos diržų, kuriuos nusisegė, kuomet keletą kartų nepavyko užvesti variklio.

„Bandžiau užvesti variklį, tačiau to padaryti nepavyko. Ruošiausi išlipti, todėl atsisegiau saugos diržus. Tuomet komanda paprašė dar kartą pabandyti užvesti variklį ir jis pradėjo veikti. Vis tik tada aš likau be saugos diržų, todėl turėjau sustoti“, – situaciją komentavo C. Leclercas.


Komentarai (36)
ddt
IP: 54474d4 | 08/26 07:07 Atsakyti
kart
08/18 18:38

Blogai vieną žodį perskaičiau. Leclercas pats subalamutino komandą su tais diržais, kalbėdamas apylankom, todėl niekas nesuprato iš pradžių, kodėl jis prašosi į box'us. Ir kai nuvarė į box'us niekas nebuvo pasiruošęs susegti per naują diržus. Per ilgai krapštėsi ir tiesiog nusprendė, kad nėra tolko daugiau važiuoti.

O susegti juos užtrunka, nes atleidus sagtį viskas pasileidžia. Reikia atleisti, susegti ir per naują pertempti visus taškus. Tam reikia nuimti ir galvos apsaugą.

Ups, double post ant skirtingų komentarų. My bad :)
ddt
IP: 54474d4 | 08/26 07:05 Atsakyti
kart
08/19 22:25

Nesivelsiu i jokias samokslo teorijas, nes viskas cia ir taip kaip ant delno. Net onboarde matosi, kaip jis juos bando atsisegti. Is vis, nesuprantu koks tikslas cia kazka slepti.

O tiems, kurie sako, kad Maxui kazka perrinko pries starta ar kovojo del podiumo be dirzu, tai atsiminkit, kad Leclercas buvo paskutinis ir toli nuo varzovu. Tikslo vaziuoti toliau jokio.

Na, sakiau kad gedimas, ir kad Leclerc'as nusišnekėjo. Kol "dukterinis" lietuviškas websaitas perspausdins "motininio" naujieną, užims laiko, tai imk, pasiskaitinėk. Aš tikiu kad tu turi tokį dalyką kaip gebėjimą kritiškai mąstyti, tai gal vis tik panaudok kartais :)
https://www.f1news.ru/news/f1-146805.html
ddt
IP: 21ec4ad | 08/20 19:22 Atsakyti
kart
08/19 22:25

Nesivelsiu i jokias samokslo teorijas, nes viskas cia ir taip kaip ant delno. Net onboarde matosi, kaip jis juos bando atsisegti. Is vis, nesuprantu koks tikslas cia kazka slepti.

O tiems, kurie sako, kad Maxui kazka perrinko pries starta ar kovojo del podiumo be dirzu, tai atsiminkit, kad Leclercas buvo paskutinis ir toli nuo varzovu. Tikslo vaziuoti toliau jokio.

Tai taip ir pasakytų. O ne veblentų apie saugos diržus. Tame ir esmė.
kart
IP: a319c82 | 08/19 22:25 Atsakyti
ddt
08/19 18:03

Bet tu kerti gal, kad buvo realus gedimas, G_E_D_I_M_A_S, o sapalionės apie diržus - kažkokie lecleriniai marazmai? Tu kerti, kad aš apie tai visą laiką bandau pasakyt? Gal kaip nors dar aiškiau pasakyt, ar taip ir liksi nesugebėjęs perskaityt? :)

Nesivelsiu i jokias samokslo teorijas, nes viskas cia ir taip kaip ant delno. Net onboarde matosi, kaip jis juos bando atsisegti. Is vis, nesuprantu koks tikslas cia kazka slepti.

O tiems, kurie sako, kad Maxui kazka perrinko pries starta ar kovojo del podiumo be dirzu, tai atsiminkit, kad Leclercas buvo paskutinis ir toli nuo varzovu. Tikslo vaziuoti toliau jokio.
mariusis
IP: 7ad5add | 08/19 20:24 Atsakyti
Black_Death
08/19 20:11

Visiskai sutinku. Nereikia sekti pasaku.
Pridedu: Vienas is pirmuju MV podiumas taip pat buvo su neuzsektu dirzu, tada kazkodel RBR negalvojo apie pasitraukima, o galvojo kaip gauti minimalia bauda is maFIA...

Tai spėk dėl ko nepasitraukė. Ai tiesa, kovojo dėl podiumo :) Na o taip Leclercas molis, apsisuko dėl to kad bolidas užgeso posukyje, pamanykit, ne su užvestu motoru, o su užgesususiu. Komandos draugs tai apsisukinėja su užvestu 😀 O man čia viskas lokiška, važiuoja- užgesta motoras dėl kažkokių priežasčių - spinas. Variklis pora kart neužsiveda, sega diržus (paskubėjo), pyst iš boksų sako vesk dar-pyst užsiveda, bet diržai nusegti, važiuoja į boksus, krapštosi-nepavyksta ir tiek žinių, o čia jau sugebėta su rutuliu paburti 😀
Black_Death
IP: e6537e5 | 08/19 20:11 Atsakyti
ddt
08/19 18:01

Žinai, kurlink aš lenkiu? Jei taip būtų atsitikę Vetteliui, visi čia komentatoriai ir šiaip italų žurnaliūgos jį būtų sumaišę su šūdais. Lecleras ar tai komanda padaro kažką nesuvokiamai vaikiško - viskas fain, "ir nežioplam pasitaiko". Tai yra kažkas truputį sunkiai suprantama. Jau kažkas minėjo - jei labai reikia, ir priekinę pakabą perrenka per nesuvokiamus laikus, o čia diržo neprisegė? Sakyčiau, pas juos iškart nebebuvo minties tęst lenktynes, tai Leclerc'o bandymai paaiškinti deja jau skamba vaikiškai.

Visiskai sutinku. Nereikia sekti pasaku.
Pridedu: Vienas is pirmuju MV podiumas taip pat buvo su neuzsektu dirzu, tada kazkodel RBR negalvojo apie pasitraukima, o galvojo kaip gauti minimalia bauda is maFIA...
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 08/19 19:15 Atsakyti
ddt
08/19 18:01

Žinai, kurlink aš lenkiu? Jei taip būtų atsitikę Vetteliui, visi čia komentatoriai ir šiaip italų žurnaliūgos jį būtų sumaišę su šūdais. Lecleras ar tai komanda padaro kažką nesuvokiamai vaikiško - viskas fain, "ir nežioplam pasitaiko". Tai yra kažkas truputį sunkiai suprantama. Jau kažkas minėjo - jei labai reikia, ir priekinę pakabą perrenka per nesuvokiamus laikus, o čia diržo neprisegė? Sakyčiau, pas juos iškart nebebuvo minties tęst lenktynes, tai Leclerc'o bandymai paaiškinti deja jau skamba vaikiškai.

Reikėjo tą lenkimą į pradinį postą įdėt :) Šitai minčiai tai pritariu. Bet komandos reikalas čia kaip elgtis.
Tech
IP: c4754c7 | 08/19 19:08 Atsakyti
ddt
08/19 17:58

Aš klausimus užduodu, o tu atsakinėji pigia gariūniška retorika apie nieką. Ir tai yra viskas, ką tu moki? Bravo.

Aiskini, kad reikia sugebejimu uzgesint varikli. Tsi atsakau, dingo elektra ivaziuojant i posuki , tada uzgesdamas variklis uzblokuoja galine asi ko pasekoje spinas. Apie kokius cia piloto sugebejimus dar sneki, kai technika sugedo??
ddt
IP: 21ec4ad | 08/19 18:03 Atsakyti
kart
08/19 10:48

Kad variklio pats netyčia neužgesino, tai čia faktas, nes išsijungė pirmiau vairas. Akivaizdu, kad elektros gedimas.
O, kad dėl elektros gedimo dalinai kaltas Leclercas - galbūt. Yra įtarimų, kad gedimas dėl perkaitimo, kuris atsirado po ilgo važiavimo paskui Norrisą. Inžinierius per radiją daug kartų Leclercą perspėjo, jog kuo greičiau aplenktų ir sumažintų temperatūras.

Bet tu kerti gal, kad buvo realus gedimas, G_E_D_I_M_A_S, o sapalionės apie diržus - kažkokie lecleriniai marazmai? Tu kerti, kad aš apie tai visą laiką bandau pasakyt? Gal kaip nors dar aiškiau pasakyt, ar taip ir liksi nesugebėjęs perskaityt? :)
ddt
IP: 21ec4ad | 08/19 18:01 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
08/19 11:07

Damon HIll baigė karjerą užsiknisęs ir tiesiog pasukęs į boksus. Kiek atsimenu pasuko į boksus, priparkavo bolidą ir tiesiog išėjo.

Dar girdėjau gandų, kad lyg Gaston Mazzacanne neištempdavo visos lenktynių distancijos ir DNF'indavo boksuose. Dar iš legendų girdėjau (berods Martin Brundle pasakojo per Sky transliaciją), kad kai dar buvo mechaninės dėžės pilotai pavargę specialiai miss-shiftindavo ir taip sugadinę dėžę baigdavo lenktynes. Iš dabartinės istorijos, tai pernai metų Williams Kubicos priverstinis pakvietimas į boksus dėl taupymo. O ir kiti pilotai DNF darydavo kai važiuodavo už taškų vien tam, kad galėtų kažkokias tai dalis paskui pasikeisti be baudų. Haas man atrodo taip ne kartą darę yra. O ir tas pats LH kažkada norėjo pittint, nes nematė prasmės važiuot už taškų.

Žodžiu, pilotai / komandos tikrai specialiai baigia lenktynes, net ir neturėdami problemų, arba nematydami prasmės lenktyniaut ir taupant dalis.

Su tais diržais, tai irgi buvo lyg kažkam neužsegę tinkamai ne tokioje tolimoje praeityje, ar ne MV?

Kas dėl Ferrari bolido, na, nėra jis stebuklingas. Ir visokių kliurkų pasitaiko net ir geriausiems pilotams / komandoms. Tik kai geriausi padaro klaidas kažkaip pasimiršta greitai, nes jie paprastai tokių klaidų antrą kartą nekartoja.

Žinai, kurlink aš lenkiu? Jei taip būtų atsitikę Vetteliui, visi čia komentatoriai ir šiaip italų žurnaliūgos jį būtų sumaišę su šūdais. Lecleras ar tai komanda padaro kažką nesuvokiamai vaikiško - viskas fain, "ir nežioplam pasitaiko". Tai yra kažkas truputį sunkiai suprantama. Jau kažkas minėjo - jei labai reikia, ir priekinę pakabą perrenka per nesuvokiamus laikus, o čia diržo neprisegė? Sakyčiau, pas juos iškart nebebuvo minties tęst lenktynes, tai Leclerc'o bandymai paaiškinti deja jau skamba vaikiškai.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas