C. Leclercas įvardino nesėkmės kvalifikacijoje priežastį

C. Leclercas įvardino nesėkmės kvalifikacijoje priežastį
logo 2024 Rugsėjo 21 d. 23:50, Ferrari nuotr.

Charlesas Leclercas pareiškė, kad „Ferrari“ „viską išmetė į šiukšliadėžę“, kai paskutinėje Singapūro GP kvalifikacijos dalyje nesugebėjo tinkamai paruošti padangų. Monakietis prarado galimybę užimti antrąją vietą starto rikiuotėje dėl nepakankamo padangų įšildymo.

C. Leclercas atskleidė, kad po nesėkmingo trečiosios treniruotės, kur „Ferrari“ atrodė praradusi tempą, jis atgavo pasitikėjimą „SF-24“ automobiliu. Tačiau kvalifikacijos paskutinėje sesijoje jam pavyko nuvažiuoti tik 1 min. 30.119 sek. laiką siekusį ratą po to, kai dėl jo komandos draugo Carloso Sainzo avarijos buvo parodyta raudona vėliava.

Šis rezultatas, kuris būtų tik septintas starto pozicijoje, galiausiai buvo anuliuotas, ir C. Leclercas pradės lenktynes iš devintosios pozicijos. Tai nutraukė „Ferrari“ seriją, kai jie nuo 2019 m. Marina Bay trasoje iškovojo pirmąsias starto vietas.

C. Leclercas paaiškino, kad paskutiniame važiavime priekinės padangos nebuvo pakankamai įšilusios, tai sumažino sukibimą ir neleido jam varžytis su „pole“ pozicijos laimėtoju Lando Norrisu bei Maxu Verstappenu, kuris startuos iš antrosios vietos.

„Q1 ir Q2 sekėsi gerai, vėl pradėjau tikėtis po nesėkmingo Q3,“ – sakė C. Leclercas. - Tačiau išvažiavau iš boksų Q3 dalyje, ir priekinės padangos buvo gerokai per šaltos. Visą savaitgalį ruošiamės tam vienam kvalifikacijos ratui, kur žinome, kad jis toks pat svarbus kaip Monake, ir staiga išvažiuojame iš boksų su per šaltomis priekinėmis padangomis. Tai sugadino visą mūsų savaitgalį“.

C. Leclercas pridūrė, kad jie dar nežino tikslios problemos priežasties, tačiau realybė yra tokia, kad jis pradėjo ratą su per šaltomis padangomis, kas lėmė slydimą pirmame posūkyje: „Niekada neturėjau tokio sukibimo, kokio tikėjausi“.

Kai jis išvažiavo iš boksų, jo inžinierius Bryan Bozzi jam pranešė, kad priekinės padangos buvo „šiek tiek per šaltos“, ir pasiūlė labiau spausti rato apšilimo metu, kad kompensuotų šį trūkumą. Pradėjęs greitąjį ratą, C. Leclercas pervažiavo per antrąjį posūkį, dėl ko jo ratas buvo anuliuotas.

Kai jo buvo paklausta, kokią poziciją būtų galėjęs pasiekti be padangų temperatūros problemų, C. Leclercas atsakė paprastai: „Galbūt P2“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos