Prieš kelias dienas „Ferrari“ oficialiai patvirtino, kad pratęsia sutartį su Charlesu Leclercu, tačiau nepaminėjo, kuriam laikui. Bet sprendžiant ir kitų šaltinių, monakietis Italijos komandoje lenktyniaus mažiausiai iki 2026 metų sezono galo, o jo banko sąskaita papilnės įspūdinga suma.
Italų laikraštis „Corriere della Sera“, kuris šiaip visada apie „Ferrari“ skelbia gerai patikrintą informaciją, rašo, kad Leclerco kontrakte numatyta sąlyga, kad sportininkas galės išeiti iš komandos po 2026 metų sezono, jei Maranellas nesugebės pilotui duoti bolido, kuris galėtų kovoti dėl pergalių pasaulio čempionate. O jei Charlesas nenorės pasinaudoti šia sąlyga, jis „Ferrari“ sudėtyje galės likti iki 2028 metų pabaigos.
Kadangi dabar galiojantis Leclerco kontraktas baigiasi šių metų pabaigoje, faktiškai išeina, kad Charlesas turi įsipareigojimų „Ferrari“ dar penkeriems metams. Italijos laikraščio teigimu, todėl buvo peržiūrėtos ir finansinės sutarties sąlygos. Šiemet jis gaus ne 24 mln. dolerių kaip anksčiau, o 30 mln. dolerių, neskaitant premijų.
Premijos ir pergalės lenktynėse bei titulas, jei monakiečiui pavyktų jį iškovoti, Leclerco sąskaitą dar papildytų dar 20 mln. dolerių. Be to, kontrakte numatytas laipsniškas lenktynininko atlyginimo didėjimas, jei Leclercas pasiliktų komandoje po 2026 metų – tada jo bazinis atlyginimas būtų jau 50 mln. dolerių.
Kai dėl Leclerco partnerio Carloso Sainzo, tai jo derybos su „Ferrari“ yra tęsiamos. Tačiau naujienų šia tema kol kas nėra ir tai verčia galvoti apie tokios situacijos priežastis. Vienas akivaizdžiausių paaiškinimų – ispanų lenktynininku domisi kiti darbdaviai, visų pirma „Audi“ koncernas, kuris debiutuos „Formulėje-1“ 2026 metais.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1174 |
2. | Tadux15 | 1155 |
3. | Giriby | 1151 |
4. | mantioras | 1151 |
5. | Modetas99 | 1140 |
Tokius pinigus seniau reikėdavo sunkiai užsidirbti. Tas pats Hamilto... skaityti daugiau
Tokius pinigus seniau reikėdavo sunkiai užsidirbti. Tas pats Hamilto... skaityti daugiau
Tokius pinigus seniau reikėdavo sunkiai užsidirbti. Tas pats Hamilto... skaityti daugiau
Biški daug metų praėjo, jeigu dabar įdarbini 18meti tai jam reikia... skaityti daugiau
Tokius pinigus seniau reikėdavo sunkiai užsidirbti. Tas pats Hamilto... skaityti daugiau
as irgi linkes manyti, kad feikiniai skaiciai. tie 50 is viso kosmosas... skaityti daugiau
Verstapenas komandos vadovų kaip best(ar bent jau top 2) vertinamas jau ne vieną sezoną dar iki jo titulų, tad dabar dar ir prisidėjus titulams jo kontraktas visiškai pateisinamas.
Vien tik faktas, kad RBR persivertė per savę ir moka istorinio dydžio kontraktą norėdami jį išlaikyti, pasako daug.
O čia tik pyst, lengva ranka 50mln 2027 už kažką. Sunkiai tikėtina, bet nenustebčiau, kad būtų ir tiesa, nes Ferrari visada buvo ta, kuri negailėjo pinigų pilotams.