C. Sainzas: be DRS lenkimų visai nebūtų (50)

C. Sainzas: be DRS lenkimų visai nebūtų
logo 2019 Rugsėjo 16 d. 22:59, McLaren F1

McLaren“ piloto Carloso Sainzo teigimu, jei šių dienų F-1 boliduose nebūtų DRS, lenkimų trasose greičiausiai visai nepamatytume. Tiesa, ispanas tikisi, kad įsigaliojus naujoms taisyklėms, minėtosios sistemos nebeprireiks.

F-1 atstovai jau ruošia naujas taisykles, kurioms įsigaliojus stipriai turėtų pakisti bolidų aerodinamika. Jei sprendimai pasiteisins, sportininkai trasose galės važiuoti arčiau vienas kito. Kalbama, jog ateityje ketinama atsisakyti DRS. Bet anot C. Sainzo, dabar F-1 yra priklausoma nuo minėtosios sistemos.

„Galiu jums pasakyti, kad jei dabar nenaudotume DRS, lenkimų visai nebūtų arba matytume vos kelis“, - teigė C. Sainzas.

„Manau, kad DRS mums dabar yra reikalinga. Negalime be jos gyventi. Bet tikiuosi, kad ateityje nebūsime nuo jos priklausomi.“

Sportininkas tikisi, kad įsigaliojus naujoms taisyklėms, situacija čempionate pasikeis.

„Manau, kad situacija pasikeis. Bet bendras vaizdas turėtų išlikti nepakitęs. Teigiamai vertinu FOM idėjas, aerodinamikos pakyčius, biudžetų lubas. Norėčiau, kad naujos taisyklės įsigaliotų jau kitais metais. Kuo greičiau tai įvyks, tuo geriau sportui. Žiūrėsime kaip bus.“


Komentarai (50)
Lexxus
| 09/17 07:53 Atsakyti
ddt
09/17 06:32

Situacija pasikeis. Bet vaizdas nepakis (paskutinė pastraipa). Čia kas susipyko su logika? Kalbant apie logiką, jei aerodinaminis šėšėlis bus minimalizuotas, Sainz'ai, kaip tu įsivaizduoji prisivysi priekyje važiuojantį varžovą be DRS?

Paprastuoju vijimosi būdu - Vytis Vulgaris
kart
| 09/17 10:57 Atsakyti
ddt
09/17 06:32

Situacija pasikeis. Bet vaizdas nepakis (paskutinė pastraipa). Čia kas susipyko su logika? Kalbant apie logiką, jei aerodinaminis šėšėlis bus minimalizuotas, Sainz'ai, kaip tu įsivaizduoji prisivysi priekyje važiuojantį varžovą be DRS?

Turbut dar jaunas, jog nepameni laiku iki DRS atsiradimo.
tribeca
| 09/17 07:02 Atsakyti
Tu Sainzo paklausk, tau Sainzas atsakys, tik jis, mano drauge, pasakys...
kart
| 09/17 22:14 Atsakyti
ddt
09/17 21:49

o_mai_gad. Tu tikrai esi ekspertas. Pradėkim nuo elementoriaus. Tiesiai iš gamintojo lūpų:
https://www.brembo.com/en/company/news/carbon-discs-and-brake-pads-in-the-top-competitions

Tiesiog dar karta patvirtinai, kad megsti veltui tarskinti klaviatura. Nesivelsiu daugiau i diskusija, jeigu neskiri kuo skiriasi plieniniai nuo anglies stabdziu ir nesugebi ivertinti, kaip per tuos metus keitesi bolido charakteristikos, iskaitant ir aero, ir bolido svori, ir padangas.
maxpower
| 09/17 22:40 Atsakyti
ddt
09/17 17:18

Ne tiek senas dar, kad prisiminčiau ir tai, kad anksčiau jų stabdymo kelias buvo GEROKAI ilgesnis, nes niekas nenaudojo anglies pluošto diskų, ir jei tu pažiūrėsi senesnes lenktynes, pamatysi kur vykdavo lenkimai. O ir aerodinamika buvo visiškai ne ta. Taip kad būk geras, nelįsk ten, kur negali palygint ir negali laimėt diskusijose, tuo labiau su mokykline leksika. Ačiū.

Vienas dalykas tai nera anglies pluosto diskai, o keramikos ir anglies kompozitas. Antras dalykas jie patys tiek daug neitakoja stabdymo kelio pagrindines priezastys kodel juos naudoja
1) Svoris. Gerokai lengvesni už tradicinius. Kaip žinom Formuleje kiekviena grama taupo.
2) Atlaiko aukstas temperaturas. Būna kad ir jie perkaista tai ka jau kalbet apie tradicinius.
3) Temperatura ne tiek daug itakoja darba.
wagen
| 09/19 12:42 Atsakyti
prie ko cia stabdziai??anksciau visi lenkimai budavo oro maiso pagalba,kai pries isvaziuojant i tiesiaja lenktinininkai galejo prisiklijot isvaziuodami i tiesiaja ir tiesiog isvystydami didesni greiti lenkdavo, tokia galymybe sportininkai prarado,kai FIA sugalvojo saugumo sumetimais susiaurinti priekini sparna,ir tiesiog negalejo isvaziuot prisiklijuodami prie siknos,nes vaziuojant labai arti priekiniai ratai prarado sukibima,todel ir sugalvojo DRS del lenkymo galimybes.....o del stabdziu tai nemanau jei vienas nuo 300 greicio stabdo per 150m o kitas per 149m tai cia tikrai nepades lenkimui......kai vaziuoji keliu tu lenkimo manevra atlieki didesnio greicio paglba,o ne kad stabdymo zona trumpesne
ddt
| 09/17 06:32 Atsakyti
Situacija pasikeis. Bet vaizdas nepakis (paskutinė pastraipa). Čia kas susipyko su logika? Kalbant apie logiką, jei aerodinaminis šėšėlis bus minimalizuotas, Sainz'ai, kaip tu įsivaizduoji prisivysi priekyje važiuojantį varžovą be DRS?
Ragaisis
| 09/17 09:40 Atsakyti
Mums nulis emociju - niekas visiskai nepasikeis, tik bus "be rysio" ratai uzmauti:) galejo 15 uzdeti butu uzteke:) nu kaip sakant - kam kas patinka:)
Jonaitis
| 09/17 09:58 Atsakyti
Musu aerodinamikos egZpertas toliau tesia savo skiedalus su savo aerodinaminiais seseliais ir oro maisais.
talianas
| 09/17 10:01 Atsakyti
Nuojauta kužda, kad pro esamus komentarus praslinks viesulas ir nė vieno nebeliks.
×

TOP naujienos