C. Sainzas kopijavo C. Leclerco stilių (16)

C. Sainzas kopijavo C. Leclerco stilių
logo 2021 Gruodžio 20 d. 13:43, Ferrari

Šiais metais „Ferrari“ gerokai „Formulės-1“ pasaulio čempionate pasitempė kaip komanda ir tai įvyko dėl atnaujintos pilotų sudėties. Tikėtina, kad „tarp likusiųjų“ labiausiai įtempta kova vyko tarp Skuderijos partnerių – Charleso Leclerco ir Carloso Sainzo. Kartu tai buvo viena iš „sveikiausių“ dvikovų, mat santykiai tarp šių dviejų lenktynininkų buvo visai nepanašÅ«s į konfliktinius santykius tarp C. Leclerco ir Sebastiano Vettelio 2019-2020 metais.

Akivaizdu, kad C. Sainzas daug ko mokėsi iš komandos draugo. Pasirodo, kad ispanui ne tik teko pratintis prie jam nežinomo naujo automobilio, bet ir to, kaip Leclercas vairuoja šią mašiną.

„Nuo to momento, kai atvažiavau į bandymus Bahreine, man teko daug ko išmokti iš Charleso, - pasakojo C. Sainzas. - Man teko adaptuotis prie jo stiliaus, nes norėjau tapti tokiu pat greitu kaip jis viso sezono metu. Aš daug ką kopijavau. Kartais bÅ«davo sunku patikėti, kaip taip įmanoma važiuoti – jo neįtikėtinas greitis net šokiruodavo. Bet po truputį aš prisitaikiau prie bolido ir stengiausi iš Charleso mokytis ir man pavyko pasiekti gana gerą lygį.

Vis dar yra dalykų, kuriuos reikėtų tobulinti. Kai kuriose srityse jis yra stipresnis už mane. Mes keičiamės kai kuria informacija ir stengiamės mokytis vienas iš kito“.

Pasibaigusiame sezone Leclercas ir Sainzas buvo puiki pora „Ferrari“. Komandoje pavyko sukurti labai draugišką atmosferą – ir dėl to Sainzas niekada neprieštarauja Charlesui, o pozityviai nusiteikęs stoja į kovą, kad ir pats monakietis taptų geresniu.

Pasak „Ferrari“ vadovo Mattia Binotto, sezono pradžioje ir buvo toks tikslas, kai komanda pasirašÄ— kontraktą su ispanu. Ir bÅ«tent dėl to „Ferrari“ ne tik užėmė trečią vietą Konstruktorių įskaitoje, bet ir palypėjo aukštyn su asmeniniais rezultatais. Pagal sezono rezultatus, Carlosas aplenkė Charlesą 5,5 taško.

„Carlosui šie metai buvo gana geri ir jis akivaizdžiai kiekviename etape motyvuodavo mane, kad tapčiau geresniu, - pažymėjo Leclercas. - Ir tai buvo labai įdomu. Manau, kad viena iš stipriųjų Carloso pusių – tai lenktynių eigos kontrolė ir mokėjimas dirbti su padangomis. Manau, kad tai buvo mano silpna vieta 2019 metais. Aš gerokai pasistÅ«mėjau kaip vairuotojas šiemet ir tam tikrai padėjo Carlosas“.

Scuderia Ferrari
Komanda: Scuderia Ferrari 2022 sezono taškai: 169
Variklis: „Ferrari“ Važiuoklė: F1-75
Plačiau
Carlosas Sainzas
Pilotas: Carlosas Sainzas 2022 sezono taškai: 65
Komanda: Ferrari Amžius: 27 m.
Plačiau
Charlesas Leclercas
Pilotas: Charlesas Leclercas 2022 sezono taškai: 104
Komanda: Ferrari Amžius: 24 m.
Plačiau

Komentarai (16)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
Gas
IP: 69e3221 | 12/22 17:19 Atsakyti
Na
12/21 20:31

Nezinau, bet man butent Leclerc'as per daug crashina. Nu rimtai, kelintus metus jau f-1 vaziuoja (ir ne galiorkos komandoje), bet klaidu ryskiai per daug. Sainzas tiesiog stabilus (gal ir neispudingas ir neiskirtinis), taciau butent tas, manau, ir leme persvara. WDC? Neatrodo. Charlis gal, bet galbut ir susikaupimo truksta. Ir apie Lando as dar neskubeciau. Laukiam kito sezono

Kad padaužo bolidus per trenkes. O kur dar crash? Tai tik monaco kvalėj.
Na
IP: 82d0e92 | 12/21 20:31 Atsakyti
Nezinau, bet man butent Leclerc'as per daug crashina. Nu rimtai, kelintus metus jau f-1 vaziuoja (ir ne galiorkos komandoje), bet klaidu ryskiai per daug. Sainzas tiesiog stabilus (gal ir neispudingas ir neiskirtinis), taciau butent tas, manau, ir leme persvara. WDC? Neatrodo. Charlis gal, bet galbut ir susikaupimo truksta. Ir apie Lando as dar neskubeciau. Laukiam kito sezono
gasgas
IP: c1a3c60 | 12/21 00:04 Atsakyti
Sub7
12/20 19:46

Visi jie is vieno sudo, tiek Russellas, tiek Norrisas, tiek Leclercas ir kiti klounai isdrebti, kuris vadinasi Twitch. Pasimate Sochi, kaip memeriai ir streameriai varo siuntinedami *** inzinierius, nes galvojo kad islekus is slapios trasos su slickais gaus rewind ir varys toliau. Bet tokiems dabar sporte rojus, kai Liberty Media duoda pastoviai cirkintis pries kameras, kur gali slykstetis kitu kulturu maistu, vazinet su bliudu pieno ant keliu po trasa ir cypaut kad valgai tik picas ir kitoks maistas yra fui. That being said, Sainzas bent vienintelis yra su proper racing background, tevo pasiekimai snekantys patys uz save (cia lyginant su kokiu Verstappenu Sr.), bet va kad jis pasiduoda visokiems memeriams ir pats bando prisisliet ir but tokiu pat. Dirbtu galva nuleides, nesiveltu i durniuku meminimus ir toliau krautu auksiniam Binotto berniukui i kepure, bet va neturi jis spindesio, ir bando ji tokiu budu gaut. Ir gal but kad liks toks amzinai perspektyvus kaip Buttonas. Buttonas lygiom salygom McLarene ir serui uzdejo, bet visi greit pamirso, nes charizmos kaip pas slapia akmeni

pamiršai prirašyti ir maxa , kuris irgi streamina su Lando x) Oo kas dėl Leclerc streaminimo ,jis jau seniai nebestreamina.
Sub7
IP: 3c88832 | 12/20 21:12 Atsakyti
kart
12/20 20:04

Nieko nematau čia blogo su tais cirkinimaisis Twitch'e ir Liberty, nes reklama nuo tų laikų, kai važiavo tie vadinami "tikri vyrai" evuliucionavo labai stipriai. Visi tiesiog tapo to dalimi, o kurie nemoka prie to prisitaikyti, tai durnelių vietoje labiausiai ir liks.

Leclercas gal tik su savo streamais labiausiai ne į temą, nes jeigu toks kaip Lando platformas naudoja savo brendų populiarinimui ir tikrai į visa tai įdeda daug darbo, tai Leclercas tik doneitukus rinko :)))

Pabusiu nepopuliarus - bet del sito ilgiuosi Bernie eros. Video medziagos neprieinamumas buvo minusas, kai is youtubes viskas buvo trinama su 5 minuciu paklaida, ir epizodui prisimint turedavai turet fenomenalia atminti nes pakartojima xuj paziuresi, bet bent jau atletai turejo kazkoki paslapties syda, sava identiteta kaip esantys biski auksciau uz iprasta zmogu, ir arciausiai jo galejai nebent kokiam twittery atsidurt. Dabar su Liberty galesi greit eit kartu pasikt su Lando ir jam live klausimus uzdavinet, bele susirinkt perziuru ir clicku
kart
IP: ff4c1cb | 12/20 20:04 Atsakyti
Sub7
12/20 19:46

Visi jie is vieno sudo, tiek Russellas, tiek Norrisas, tiek Leclercas ir kiti klounai isdrebti, kuris vadinasi Twitch. Pasimate Sochi, kaip memeriai ir streameriai varo siuntinedami *** inzinierius, nes galvojo kad islekus is slapios trasos su slickais gaus rewind ir varys toliau. Bet tokiems dabar sporte rojus, kai Liberty Media duoda pastoviai cirkintis pries kameras, kur gali slykstetis kitu kulturu maistu, vazinet su bliudu pieno ant keliu po trasa ir cypaut kad valgai tik picas ir kitoks maistas yra fui. That being said, Sainzas bent vienintelis yra su proper racing background, tevo pasiekimai snekantys patys uz save (cia lyginant su kokiu Verstappenu Sr.), bet va kad jis pasiduoda visokiems memeriams ir pats bando prisisliet ir but tokiu pat. Dirbtu galva nuleides, nesiveltu i durniuku meminimus ir toliau krautu auksiniam Binotto berniukui i kepure, bet va neturi jis spindesio, ir bando ji tokiu budu gaut. Ir gal but kad liks toks amzinai perspektyvus kaip Buttonas. Buttonas lygiom salygom McLarene ir serui uzdejo, bet visi greit pamirso, nes charizmos kaip pas slapia akmeni

Nieko nematau čia blogo su tais cirkinimaisis Twitch'e ir Liberty, nes reklama nuo tų laikų, kai važiavo tie vadinami "tikri vyrai" evuliucionavo labai stipriai. Visi tiesiog tapo to dalimi, o kurie nemoka prie to prisitaikyti, tai durnelių vietoje labiausiai ir liks.

Leclercas gal tik su savo streamais labiausiai ne į temą, nes jeigu toks kaip Lando platformas naudoja savo brendų populiarinimui ir tikrai į visa tai įdeda daug darbo, tai Leclercas tik doneitukus rinko :)))
Sub7
IP: 3c88832 | 12/20 19:46 Atsakyti
kart
12/20 19:23

Sainzas su tokia patirtimi man vis tiek per daug nestabilus, kartais daro vaikiškas klaidas, kai tuo tarpu toks kaip Lando kiekvieną sezoną stipriai pridėjo prie savo važiavimo.

Charakterio prasme irgi jam reikėtų nustoti būti visų draugeliu, nes pastato save į tokią vietą, kai komandos į jį žiūri, kaip į nekeliantį per daug problemų. Čempioniška kova vyksta ne tik trasoje, bet ir už jos ribų. Ar Saiznas gali žaisti kažkokius psichologinius žaidimus? Kol kas, per jokią vietą nematau. Kai tuo tarpu koks Lando nors ir vaidina labai draugišką, bet šiaip jo charakteris žiauriai knistas. Labai jam sunkiai sekdavosi apsimesti, kai reikėdavo džiaugtis Sainzo sėkme, nors ale tipo ir "draugeliai" buvo. Sunkiai toks kaip Lando nuryja pralaimėjimus, kai tuo tarpu Sainzas juos nuryja neužsigerdamas.

Nukris gal kartą koks titulas sėkmės atveju, kaip kokiam Buttonui, bet šiaip tai meh... Nors ir decent bičas. Neturiu nieko prieš jį.

Dėl Russelo, tai pamatysim kitą sezoną, kiek čia overhaipintas variantas ar ne. Neturiu nuomonės aš apie jį. Šiaip tai gera jo laikysena tiek trasoje, tiek viešojoje erdvėje. Todėl jį ir mato kaip potencialą.

Visi jie is vieno sudo, tiek Russellas, tiek Norrisas, tiek Leclercas ir kiti klounai isdrebti, kuris vadinasi Twitch. Pasimate Sochi, kaip memeriai ir streameriai varo siuntinedami *** inzinierius, nes galvojo kad islekus is slapios trasos su slickais gaus rewind ir varys toliau. Bet tokiems dabar sporte rojus, kai Liberty Media duoda pastoviai cirkintis pries kameras, kur gali slykstetis kitu kulturu maistu, vazinet su bliudu pieno ant keliu po trasa ir cypaut kad valgai tik picas ir kitoks maistas yra fui. That being said, Sainzas bent vienintelis yra su proper racing background, tevo pasiekimai snekantys patys uz save (cia lyginant su kokiu Verstappenu Sr.), bet va kad jis pasiduoda visokiems memeriams ir pats bando prisisliet ir but tokiu pat. Dirbtu galva nuleides, nesiveltu i durniuku meminimus ir toliau krautu auksiniam Binotto berniukui i kepure, bet va neturi jis spindesio, ir bando ji tokiu budu gaut. Ir gal but kad liks toks amzinai perspektyvus kaip Buttonas. Buttonas lygiom salygom McLarene ir serui uzdejo, bet visi greit pamirso, nes charizmos kaip pas slapia akmeni
kart
IP: ff4c1cb | 12/20 19:23 Atsakyti
Klepsidra
12/20 17:57

pas Prosta daug cempionisko charakterio buvo? galvom lipti privaloma? idomu, per kuria vieta Russel and Norris cempioniskas charakteris sviecia

gavimas nuo Maxo savotiskas - kvalifikacija lygiai, Sainzas turejo daugiau DNF, du kartus Verstappenas jo nepraleido komandos liepiamas, plius kelis kartus Sainzas tiesiog pasitrauke jam is kelio isvengdamas avarijos kaip Hamiltonas Brazilijoje.
Sainzas nekelia hype'o, o tiesiog vaziuoja - imho toks ir skirtumas.

Sainzas su tokia patirtimi man vis tiek per daug nestabilus, kartais daro vaikiškas klaidas, kai tuo tarpu toks kaip Lando kiekvieną sezoną stipriai pridėjo prie savo važiavimo.

Charakterio prasme irgi jam reikėtų nustoti būti visų draugeliu, nes pastato save į tokią vietą, kai komandos į jį žiūri, kaip į nekeliantį per daug problemų. Čempioniška kova vyksta ne tik trasoje, bet ir už jos ribų. Ar Saiznas gali žaisti kažkokius psichologinius žaidimus? Kol kas, per jokią vietą nematau. Kai tuo tarpu koks Lando nors ir vaidina labai draugišką, bet šiaip jo charakteris žiauriai knistas. Labai jam sunkiai sekdavosi apsimesti, kai reikėdavo džiaugtis Sainzo sėkme, nors ale tipo ir "draugeliai" buvo. Sunkiai toks kaip Lando nuryja pralaimėjimus, kai tuo tarpu Sainzas juos nuryja neužsigerdamas.

Nukris gal kartą koks titulas sėkmės atveju, kaip kokiam Buttonui, bet šiaip tai meh... Nors ir decent bičas. Neturiu nieko prieš jį.

Dėl Russelo, tai pamatysim kitą sezoną, kiek čia overhaipintas variantas ar ne. Neturiu nuomonės aš apie jį. Šiaip tai gera jo laikysena tiek trasoje, tiek viešojoje erdvėje. Todėl jį ir mato kaip potencialą.
tech
IP: c4754c7 | 12/20 19:15 Atsakyti
avavas
12/20 18:51

Esu girdėjęs, ypač šį sezoną , jau , kai kurie F1 instagram rašo, kad čia būsimas 2022 WDC ;) Nu nėra jis kažkuo išskirtinis ir pritariu Kartui. Jis midfielde geriausias pilotas, bet jeigu gaus bolidą dėl pergalių pakovot abejoju ,kad jis važiuos įspūdingai, kaip pilotas neturi jis tos ugnelės stūmdytis su kitais, mid driveris ir jis man yra. Kartais reiks ir su lygiaverčiai pakovot pilotais, Jeigu sureikšmini ta pralaimėjimą Maxui, tai pagalvok, kaip nesisekė Leclercui ir kaip sekėsi Sainzui.

Paantrinsiu. Sainzas stiprus , bet iki to premium levelio truksta siek tiek raw, kazkiek daugiau agresyvumo, ir kietesnio charakrerio.Bent taip atrodo is salies. Pvz Buttonas tokio panasaus sukirpimo sugebejo tapti WDC ir iveikti stiprius varzovus po 1 sezona ( Ham ir Alono). bet su salyga WDC turbut imtu tik tokiu atveju, jei partneris butu silpnesnio tipo. ( kaip pvz Button laimejo prie Barichelo). Kaltis del WDC ne tas pats, kas biciuliskai del 3-ios vietos WCC pasidalint setupais :)
avavas
IP: c1a3c60 | 12/20 18:51 Atsakyti
Klepsidra
12/20 17:05

kiek kartu girdejai apie busima cempiona Lando, Russel ar ta pati Leclerc ir kiek kartu ta pati girdejai apie Sainza? tikriaus 0. nezinau, kodel jis tame sarase nebuna, nes nera prastesnis ne uz ta pati Lando, ne Leclerc.

Esu girdėjęs, ypač šį sezoną , jau , kai kurie F1 instagram rašo, kad čia būsimas 2022 WDC ;) Nu nėra jis kažkuo išskirtinis ir pritariu Kartui. Jis midfielde geriausias pilotas, bet jeigu gaus bolidą dėl pergalių pakovot abejoju ,kad jis važiuos įspūdingai, kaip pilotas neturi jis tos ugnelės stūmdytis su kitais, mid driveris ir jis man yra. Kartais reiks ir su lygiaverčiai pakovot pilotais, Jeigu sureikšmini ta pralaimėjimą Maxui, tai pagalvok, kaip nesisekė Leclercui ir kaip sekėsi Sainzui.
Klepsidra
IP: 038e568 | 12/20 17:57 Atsakyti
kart
12/20 17:18

Gal todėl, kad jis jau daug metų formulėje ir per juos niekuo neišsiskyrė? Nuo Max'o pieniaus gavo, su Hulku 50/50, prieš naujoką Lando pasikapojo, bet su kiekvienu sezonu matant kaip Lando gerino formą, tai šį jau nenustebčiau, jog būtų gavęs.

Šį sezoną apie jį irgi per daug haipo, nes ne kiek Sainzas su kažkokiu super greičiu Leclercą aplenkė, bet pastarasis labiau su velniais kovojo. O dar ir nesėkmių ne dėl savo kaltės turėjo. Taip, kad tie keli taškeliai pliuse mažai ką čia sako.

Dėl Leclerco man irgi per daug čia haipo, bet juo vis tiek labiau kažkaip pasitikiu, nei Sainzu. Vien ko vertas pirmas Leclerco sezonas. Dabar gal bičas kiek per daug atsakomybės gavo po Vettelio išėjimo ir perdegė, bet manau atsigaus.

Mano akimis Sainzas mid lygio draiveris ir ne daugiau. Nematau aš pas jį čempioniško charakterio, kaip ir pas kokį Riccardo.

pas Prosta daug cempionisko charakterio buvo? galvom lipti privaloma? idomu, per kuria vieta Russel and Norris cempioniskas charakteris sviecia

gavimas nuo Maxo savotiskas - kvalifikacija lygiai, Sainzas turejo daugiau DNF, du kartus Verstappenas jo nepraleido komandos liepiamas, plius kelis kartus Sainzas tiesiog pasitrauke jam is kelio isvengdamas avarijos kaip Hamiltonas Brazilijoje.
Sainzas nekelia hype'o, o tiesiog vaziuoja - imho toks ir skirtumas.
×

TOP naujienos