C. Sainzas: tėvas išmokė mane lankstumo (2)

C. Sainzas: tėvas išmokė mane lankstumo
logo Rugpjūčio 21 d. 12:39, Ferrari

Pakalbyje su „Auto Motor und Sport“ „Ferrari“ pilotas Carlosas Sainzas jaunesnysis kalbėjo apie tėvo – dukart WRC pasaulio ralio čempiono ir daugelio Dakaro ralio nugalėtojo Carloso Sainzo vyresniojo įtaką, o taip pat apie savo komandos partnerius „Formulėje-1“.

Carlosas Sainzas: „Aš turėčiau turėti tokį patį charakterį ir pilotavimo stilių kaip pas tėvą – tai jo genai, be to, mes labai daug laiko praleisdavome kartu. Jis buvo svarbiausias mano mokytojas, davė labai daug patarimų – aš daug ką perėmiau iš jo.

Bet su amžiumi supratau, kad mano charakteris yra labiau artimesnis motinai. Bet tėvas visada būdavo orientyru tame, kas susiję su lenktyninio automobilio vairavimu. Jis sakydavo: norint turėti ilgą karjerą, iš lenktynių reikia mokėti gauti malonumą. Dabar jam 60 metų ir jis iki šiol dalyvauja lenktynėse ir stengsis vėl laimėti Dakaro ralį.

Aš myliu automobilių sportą ir viską, kad turi vairą ir pedalus – nesvarbu, ar tu važiuoji gatvėje, ar per smėlį, ar per ledą. Anksčiau užsiėmiau ne tik kartingais, bet ir važinėjau ralio mašinomis. Tėvas išmokė mane keisti pilotavimo stilių, kad padidinčiau greitį. Jis pasiūlė pavažiuoti kartu su „slick“ padangomis per lietų, pasiūlė paeksperimentuoti su padangų slėgiu ir nustatymais. Taip aš išmokau didesnio lankstumo rengiantis varžyboms.

Jei jūs pasirašote kontraktą su „Ferrari“, vadinasi, kažką savo karjeroje padarėte teisingai. Aš visada jaučiau, kad komandose – pradedant „Toro Rosso“ ir baigiant „Renault“ bei „McLaren“ mane tinkamai vertina. Taip buvo net po mano išėjimo.

Man visada įdomu, kodėl kai kurie sirgaliai galvoja, jog aš visada būnu savo komandos partnerio šešėlyje. Lenktyniavau kartu su Verstappenu, Hulkenbergu, Norrisu ir Leclercu, bet niekada nejaučiau, kad esu lėtesnis už juos ar nesugebu padaryti to, ką gali jie. Aplenkdavau kiekvieną iš jų ir visada reikalą tvarkydavau iki pat galo.

Perėjimą į „Ferrari“ vertinu kaip mano pasirodymų įvertinimą. Maxas, Lando ir Charlesas – vieni iš geriausių sportininkų, labai aukštai juos vertinu. Man patinka su jais varžytis. Tik dėl jų aš tampu vis geresniu. Perėjimas į „Ferrari“ davė daugiau pasitikėjimo, dabar aš galiu kovoti absoliučiai su visais varžovais. Jei teisingai sureguliuotas bolidas, tai visai nėra ko bijoti.

Man nepatinka lenktynių simuliatoriai – aš ir taip labai daug laiko praleidžiu prie „Ferrari“ simuliatoriaus. Kur kas geriau dirbti su tikru automobiliu, prie kurio vairo man teks sėdėti kitą savaitgalį ar 2022 metais. Jau nuo sausio padedu komandai rengtis kitų metų sezonui su nauju reglamentu.

Kompiuteriniai lenktynių simuliatoriai nėra tokie sudėtingi ir realistiniai, kokius naudoja „Formulėje-1“, todėl laisvu laiku aš geriau susitinku su draugais arba ilsiuosi. Dalyvavau virtualiose lenktynėse, ypač karantino metu, man neblogai sekėsi, bet sezono metu tenka labai daug dirbti su simuliatoriumi, todėl laisvalaikiu noriu užsiimti kuo nors kitu“.

Scuderia Ferrari Mission Winnow
Komanda: Scuderia Ferrari Mission Winnow 2021 sezono taškai: 232.5
Variklis: „Ferrari“ Važiuoklė: SF21
Plačiau
Carlosas Sainzas
Pilotas: Carlosas Sainzas 2021 sezono taškai: 116.5
Komanda: Ferrari Amžius: 27 m.
Plačiau

Komentarai (2)
TadasE
IP: 7140d2b | 08/21 23:06 Atsakyti
Manau, kad dabar tikrai yra daugiau gerų pilotų negu buvo prieš 20 metų kaip lenktyniavo Sainz Sr. Nesakau, kad Sainz Sr. būtų praščiau atrodęs jų tarpe. Tiesiog manau, kad dabar yra daugiau komandų kurios turi savo jaunimo akademijas ir tos komandos investuoja į daug platesnį spektrą jaunų talentų. Natūraliai atranka vyksta iš didesnės imties ir dėl to atrinktieji yra geresni negu buvo prieš tai.

Kitas dalykas, kad IMHO dabartinių lenktyninių darbo etika tikrai geresnė negu buvo prieš 20 metų. Visi jie yra legit atletai, visi jie preleidžia valandas simuliatoriuose tobulindami techniką, jos suvokimą ir savo įgudžius.

Prieš dvidešimt metų fanai domėjosi dviem-trim pilotais. Dabar fanai tikrai turi iš ko pasirinkti: Lewis, Max, Lando, Leclerc, Rikis, Alonso, tas pats Sainz Jr. Visi jie turi potencialo nugalėti. Vieni daugiau, kiti mažiau, bet su apylygia technika jie duotų rimtą kovą.

Konkurencija tarp lenktynininkų tikrai išaugo. Deja, situacija su komandomis išliko ta pati. Sezone dominuoja viena arba dvi komandos. Čia yra bottle neckas bent jau kol kas.
fnatic
IP: 1ad06db | 08/21 15:44 Atsakyti
Autosportas jo tėvo ir šiais laikais skiriasi tuo kad jo tėvo laikais pilotas pats turėjo jausti ir mokėti pasiruošti lenktynėm ir suprasti apie reikiamą ir tinkamą slėgį, o šiais laikais reikalingas tik vairavimas, tau tuos slėgius ir visą kitą sureguliuos inžinierių brigados su kompiuterinėm simuliacijom patikrins kokie settingai teoriškai geresni, o pilotui leidžia orientuotis tik į vairavimą. Žinoma jeigu pilotui reikia, pareguliuos kažką ir pagal jį. Todėl gal dabar pilotai yra geri kaip niekada, nors tą gerumą daug duoda inžinierių brigados.
×

TOP naujienos